Thumbnail
Το έργο όσων αναπληρωτών προσληφθούν,  αφορά στην παροχή εκπαίδευσης αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου. Δεν είναι δυνατή η συμπλήρωση ωραρίου με διοικητικό έργο, παράλληλη στήριξη μαθητών, κατ’ οίκον διδασκαλία κλπ

Δημοσιεύθηκε σήμερα η απόφαση της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ Παιδείας, περί έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» του Έργου «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023», με κωδικό ΣΑΕ 2022ΣΕ44520002 στο συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

Σημειώστε ότι προβλέπεται με σαφήνεια ότι οι το έργο όσων αναπληρωτών προσληφθού,  αφορά στην παροχή εκπαιδευτικού έργου αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες του συγκεκριμένου Έργου.

Δεν είναι δυνατή η συμπλήρωση ωραρίου με διοικητικό έργο, παράλληλη στήριξη μαθητών, κατ’ οίκον διδασκαλία κλπ, αφού δε συνδέονται άμεσα με το φυσικό αντικείμενο του Έργου και τα Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών.

Σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, «θα προσλάβουμε περίπου 3.300 επιπλέον αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, μόνο για το θέμα της επέκτασης του ολοήμερου».

Το Έργο αφορά στην υποστήριξη λειτουργίας των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων καθώς και στην επέκταση λειτουργίας του Ολοήμερου Δημοτικού, για την παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας, σε όλους τους τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας.

Δείτε επίσης: Μουσικά Σχολεία: Εγκρίθηκε η συγχρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ αμοιβών και επιμόρφωσης αναπληρωτών

Στο πλαίσιο του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, με την ενιαία παροχή γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων, προσφέρεται η ευκαιρία για την πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών. Από το σχολικό έτος 2022-2023, τίθεται σε εφαρμογή, πιλοτικά σε εκείνες τις σχολικές μονάδες που ορίζονται και για κάθε επόμενο σχολικό έτος, το νέο, αναβαθμισμένο πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, με την υποστήριξη της επέκτασης λειτουργίας του Ολοήμερου Δημοτικού. Στόχος της επέκτασης της λειτουργίας του Ολοήμερου Δημοτικού είναι η κάλυψη αναγκών για μαθησιακή, παιδαγωγική και εν γένει εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών και η ανάγκη υποστήριξης οικογενειών με έμφαση στην υποστήριξη των εργαζόμενων γονέων, σύμφωνα με το άρθρο 371, του Ν.4957/2022 (ΦΕΚ 141 Α’).

Δείτε εδώ ολο τον οδηγό

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πλήρους και μειωμένου ωραρίου) καθώς και αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ). Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ προσλαμβάνονται, με Σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους ωραρίου ή μειωμένου ωραρίου (9 μέχρι και 15 ώρες την εβδομάδα). Τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών είναι αντίστοιχα με εκείνα των αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου των αντίστοιχων ειδικοτήτων που μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Οι δαπάνες του Έργου αφορούν

 την τακτική μηνιαία μισθοδοσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ: καταβάλλεται μετά το πέρας κάθε μήνα. Οι απουσίες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ καταγράφονται σε απουσιολόγια που τηρούνται στις σχολικές μονάδες.

 την Αποζημίωση για μη ληφθείσα άδεια: καταβάλλεται μετά τη λήξη του διδακτικού έτους. Οι ανωτέρω δαπάνες καταβάλλονται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ μέσω Ενιαίας Αρχής Πληρωμών (ΕΑΠ).

 τα Οδοιπορικά έξοδα συμπλήρωσης ωραρίου λόγω διάθεσης σε άλλη σχολική μονάδα από τη σχολική μονάδα τοποθέτησης. Οι ανωτέρω δαπάνες καταβάλλονται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης βάσει Καταστάσεων «Αποζημίωσης Οδοιπορικών» από το ΟΠΣΔ μισθοδοσίας.

 το κόστος παραγωγής και διανομής υλικού δημοσιότητας του Έργου (Αφίσα).

Στο πλαίσιο αυτό, επισημαίνεται ότι η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών μέσω του Έργου «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023», με κωδικό ΣΑΕ 2022ΣΕ44520002, αφορά στην παροχή εκπαιδευτικού έργου αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες του συγκεκριμένου Έργου. Δεν είναι δυνατή η συμπλήρωση ωραρίου με διοικητικό έργο, παράλληλη στήριξη μαθητών, κατ’ οίκον διδασκαλία κλπ, αφού δε συνδέονται άμεσα με το φυσικό αντικείμενο του Έργου και τα Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

bullying
Πώς μπορείς να γιορτάσεις το Πάσχα;
Κι αν για τον Άγιο Βασίλη κάποια στιγμή απομυθοποιείς το όλο σκηνικό, για το Πάσχα δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο. Είναι, άλλωστε, τόσο ισχυρό το όλο...
Πώς μπορείς να γιορτάσεις το Πάσχα;