Ολοήμερο διευρυμένου ωραρίου: Ένα εναλλακτικό σχολείο, χωρίς υποδομές
Η αλήθεια είναι πως αρκετοί γονείς εργαζόμενοι και μη ένιωσαν μια ανακούφιση στο άκουσμα του. Πόσο όμως βοηθάει αυτό τα παιδιά; Τι αντίκτυπο θα έχει όλο αυτό στην ψυχολογία των παιδιών όταν αυτά δεν θα έχουν καμία πλέον επαφή με την οικογένεια τους;

Τον τελευταίο χρόνο όλο και περισσότερο ακουγόταν πως τα σχολεία θα μένουν ανοιχτά μέχρι αργά το απόγευμα σαν βοήθεια για τους γονείς όπου εργάζονται, σχολούν αργά από την δουλειά τους και δεν έχουν κάποιον να τους βοηθήσει. Εχθές λοιπόν ανακοινώθηκε αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα στα μισά σχολεία της χώρας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η αλήθεια είναι πως αρκετοί γονείς εργαζόμενοι και μη ένιωσαν μια ανακούφιση στο άκουσμα του. Πόσο όμως βοηθάει αυτό τα παιδιά; Τι αντίκτυπο θα έχει όλο αυτό στην ψυχολογία των παιδιών όταν αυτά δεν θα έχουν καμία πλέον επαφή με την οικογένεια τους; Υπάρχουν όμως και οι κατάλληλες υποδομές στις σχολικές μονάδες ώστε να επιτευχθεί με επιτυχία αυτό το πρόγραμμα;

Ποιο ερώτημα θα πρέπει να απαντηθεί πρώτο; Θα ξεκινήσω στο ότι ΟΧΙ δεν βοηθάει τα παιδιά αλλά τους γονείς. Τα παιδάκια χαίρονται να πηγαίνουν στο σχολείο γιατί μαθαίνουν νέα πράγματα και συναναστρέφονται παίζοντας με τους συνομηλίκους και γι’ αυτό το κράτος θα πρέπει να ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ αυτό το ευχάριστο περιβάλλον ώστε να συνεχίσουν τα παιδιά να πηγαίνουν με χαρούμενη διάθεση και όχι αισθανόμενα πως το σχολείο τους στερεί από την παρουσία των γονιών στην ζωή τους.

Η εμπιστοσύνη ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας δεν χτίζεται γιατί δεν υπάρχει η συζήτηση μεταξύ των μελών τους.

Και ΟΧΙ , οι κατάλληλες υποδομές αλλά και η στελέχωση με άρτια καταρτισμένο προσωπικό δεν ΥΠΑΡΧΕΙ. Όταν θέλουμε ένα σχολείο κόσμημα το οποίο να παρέχει στα παιδιά αλλά και στους γονείς σωστή ΠΑΙΔΕΙΑ θα πρέπει να στελεχωθούν τα σχολεία με Εκπαιδευτικούς γεμάτους ενέργεια και όρεξη για δουλειά, με Κοινωνικούς λειτουργούς οι οποίοι να έρχονται σε άμεση επαφή με την οικογένεια των παιδιών, με Ψυχολόγους οι οποίοι να μιλούν με τα παιδιά, με Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές οι οποίοι θα είναι εκεί να αντιμετωπίσουν κάθε δυσκολία καθώς και σχολικές καθαρίστριες οι οποίες συμβάλλουν τα μέγιστα στην διατήρηση των αναγκαίων συνθηκών υγιεινής και καθαριότητας στα σχολεία.

Η γνώμη μου είναι ότι για να πετύχει όλο αυτό θα πρέπει να μπουν κριτήρια σχετικά με την δυνατότητα συμμετοχής του παιδιού ως τις 17:30 , για παράδειγμα αυτό θα πρέπει να ισχύει αυστηρά για εργαζόμενους γονείς και μόνο σε σχολεία που έχουν τις κατάλληλες υποδομές και θα είναι στελεχωμένα με το απαραίτητο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό .

 

ΟΡΦΑΝΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή...
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
tempi
Τέμπη: Ξεσπά η μητέρα θύματος - «Το χειροκρότημα στον Καραμανλή μάς τρύπησε τα αυτιά»
Ευδοκία Τσαγκλή: «Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Καραμανλή που μπήκα σε ένα τόσο καλό τρένο
Τέμπη: Ξεσπά η μητέρα θύματος - «Το χειροκρότημα στον Καραμανλή μάς τρύπησε τα αυτιά»