Μουσικά Σχολεία: Εγκρίθηκε η συγχρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ αμοιβών και επιμόρφωσης αναπληρωτών
Στα 52 Μουσικά σχολεία της χώρας

Εγκρίθηκε σήμερα από τον Προϊστάμενο της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Παιδείας, ο Οδηγός Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου των Υποέργων 17 έως 21 της Πράξης «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων», που περιλαμβάνει συγχρηματοδότηση των αμοιβών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων, οι οποίοι θα στελεχώσουν τα 52 Μουσικά Σχολεία της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022- 2023

Τι περιλαμβάνει η πράξη

 Εμπλουτισμός με εκπαιδευτικό δυναμικό Μουσικών Ειδικοτήτων για την υποστήριξη αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης στα Μουσικά Σχολεία.

Επιμόρφωση του εκπαιδευτικού δυναμικού Μουσικών Ειδικοτήτων στα Μουσικά Σχολεία σε θέματα ενσωμάτωσης των ΤΠΕ, της Μουσικής Τεχνολογίας και της Ηχοληψίας.

 Αναβάθμιση και Εμπλουτισμός εξοπλισμού υποστήριξης ενσωμάτωσης των ΤΠΕ, της Μουσικής Τεχνολογίας και της Ηχοληψίας της Μουσικής Εκπαίδευσης στα Μουσικά Σχολεία.

Οπως αναφέρει ο Οδηγός, τα Μουσικά σχολεία λόγω της μεγάλης διασποράς τους στη χώρα, του μεγάλου αριθμού τους (52) και της δημοφιλίας τους έχουν εξελιχθεί σε έναν σημαντικό πυλώνα της μουσικής εκπαίδευσης ο οποίος είναι ενταγμένος στο εθνικό εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.

Η Πράξη αφορά στη συγχρηματοδότηση των αμοιβών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων, οι οποίοι θα στελεχώσουν τα 52 Μουσικά Σχολεία της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022- 2023.

Οι προσλήψεις

Στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης, προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πλήρους και μειωμένου ωραρίου). Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται, με Σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους ωραρίου ή μειωμένου ωραρίου (9 μέχρι και 15 ώρες την εβδομάδα). Τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών είναι αντίστοιχα με εκείνα των αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου των αντίστοιχων ειδικοτήτων που μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πραγματοποιούνται σύμφωνα με την υπ. αρ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (ΦΕΚ 3344/τ.Β’/10-08-2020) ΥΑ «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)», την με αριθμ. πρωτ. 100548/ΓΔ5 (ΦΕΚ 3785Β/13.08.2021) ΚΥΑ με θέμα: Διαδικασία σύναψης ψηφιακών συμβάσεων εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τους αναπληρωτές και ωρομισθίους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού και την υπ. αρ. 100750/Ε1/12.08.2022 Πρόσκληση του ΥΠΑΙΘ (ΑΔΑ: ΨΝΡΣ46ΜΤΛΗ-ΕΛΥ)

Επιμόρφωση

Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης προβλέπεται η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού δυναμικού μουσικών ειδικοτήτων σε θέματα ενσωμάτωσης ΤΠΕ, Μουσικής Τεχνολογίας και Ηχοληψίας, καθώς και η αναβάθμιση και ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού για την υποστήριξη της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ, της Μουσικής Τεχνολογίας και της Ηχοληψίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα Μουσικά Σχολεία ανήκουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στο ωρολόγιο πρόγραμμά τους διδάσκονται μαθήματα Γενικής Παιδείας και μαθήματα μουσικής ειδίκευσης, δηλαδή ατομικό μάθημα στα Θεωρητικά της μουσικής, ομαδικά μαθήματα μουσικής παιδείας, μαθήματα επιλογής στη Μουσική και Μουσικά Σύνολα. Σκοπός των Μουσικών Σχολείων είναι: - Η παρουσίαση του πλήρους φάσματος της καλλιτεχνικής μουσικής έκφρασης, των μουσικών συστημάτων και παραδόσεων του διεθνούς και ελληνικού χώρου.

- Η παροχή επαρκών επιλογών στους μαθητές για εμβάθυνση και ανάπτυξη των δημιουργικών και εκτελεστικών ικανοτήτων τους στο είδος μουσικής έκφρασης που αρμόζει στην πολιτισμική τους ταυτότητα, τον αυτοπροσδιορισμό τους, το ιδιαίτερο περιβάλλον τους και την κλίση τους. - Η εκπαιδευτική σύνδεση με την Ανώτατη Μουσική Εκπαίδευση με την παροχή επαρκούς προετοιμασίας στους μαθητές που το επιθυμούν για τη συμμετοχή τους στο σύστημα των ειδικών πανελλαδικών εξετάσεων και για την ακόλουθη επιτυχή φοίτησή τους στα πανεπιστημιακά τμήματα που θα επιλέξουν από τις ειδικεύσεις που προσφέρονται.

Η Μουσική Εκπαίδευση απαιτείται να αναβαθμίζεται συνεχώς ώστε να ανταποκριθεί στον πρωτεύοντα ρόλο που παίζει: 1. Στην καλλιέργεια και ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της συλλογικότητας της συναισθηματικής και νοητικής αντίληψης των μαθητών 2. Στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής μέσω της μουσικής 3. Στον ευρύτερο μουσικό πολιτισμό της χώρας και στο πολιτισμικό της προϊόν 4. Στη διαμόρφωση του επιπέδου, των γνώσεων και των τάσεων του μελλοντικού κοινού της χώρας. 5. Στην ποιότητα του μελλοντικού καλλιτεχνικού δυναμικού της χώρας

Δείτε το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;