Απατζίδη (ΜέΡΑ25): Κενά και ελλείψεις ειδικοτήτων στα καλλιτεχνικά σχολεία
Η ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως - Οι μαθητές στερούνται συγκεκριμένες ειδικότητες κάθε χρόνο για το πρώτο τρίμηνο μαθημάτων

Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τις καθυστερήσεις τοποθέτησης καθηγητών χορού και κινηματογράφου στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας κατέθεσε η βουλεύτρια του ΜέΡΑ25 Μαρία Απατζίδη την Παρασκευή  27 Μαΐου 2022.

Στην ερώτηση της προς την υπουργό περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια και Λύκεια σημειώνοντας: «Σύμφωνα με  Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικών Σχολείων, οι μαθητές στερούνται  αυτών των ειδικοτήτων κάθε χρόνο για το πρώτο τρίμηνο μαθημάτων. Όπως αναφέρουν οι γονείς, οι  καθυστερήσεις οφείλονται σε κακό  προγραμματισμό. 

Συγκεκριμένα για το ερχόμενο σχολικό έτος 2022-2023 επισημαίνουν ολιγωρία της νέας Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας του ΙΕΠ, η οποία δεν έχει γνωμοδοτήσει ακόμα για τα κριτήρια πρόσληψης ωρομισθίων καθηγητών χορού και κινηματογράφου.

Να τονιστεί ότι τα Καλλιτεχνικά Σχολεία αντιμετωπίζουν χρόνια προβλήματα, για τα οποία έχει αποφανθεί και ο Συνήγορος του Πολίτη, ότι μη έγκαιρη τοποθέτηση των ωρομίσθιων καθηγητών/τριών στις κατευθύνσεις χορού και θεάτρου (στην τελευταία αυτή κατεύθυνση διδάσκεται το μάθημα του κινηματογράφου) και η  συστηματική έναρξη των μαθημάτων αυτών, αλλά και όποιου άλλου μαθήματος, στο μέσο του σχολικού έτους, ουσιαστικά καταλύει το ρόλο και σκοπό των καλλιτεχνικών σχολείων και αποτελεί παραβίαση του δικαιώματος των συγκεκριμένων παιδιών στην εκπαίδευση (Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, ν.2101/92, αρ. 28 & 29)».

Η ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας

Η κ. Απατζίδη, με  παρέμβαση στα Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ρωτά την υπουργό: «Γιατί υπονομεύετε τον επιτυχημένο θεσμό των Δημόσιων Καλλιτεχνικών Σχολείων; 

Γιατί δεν μεριμνάτε ώστε να γίνονται έγκαιρα οι προσλήψεις των ωρομισθίων καθηγητών/τριών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων; 

Πώς προτίθεστε να διαχειριστείτε τον προγραμματισμό τοποθετήσεων για το έτος 2022-23; 

Γιατί δεν προβαίνετε σε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικού προσωπικού καλλιτεχνικών ειδικοτήτων; 

Γιατί καταργήσατε το μάθημα των Καλλιτεχνικών στα Γενικά Λύκεια (Α` και Γ` Λυκείου);

Και τελικά, ποια είναι  κατά τη γνώμη σας η θέση της Τέχνης στην Εκπαίδευση, κυρία Κεραμέως;»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σκυλος
Μέσα στις φλόγες για μια αγκαλιά σωτηρίας – Η μάχη για να σωθούν τα ζώα από την πύρινη κόλαση
Η τοπική κοινωνία, αλλά και πολίτες από όλη την Ελλάδα, εκφράζουν ευγνωμοσύνη και θαυμασμό για όσους, εν μέσω καταστροφής, δεν ξέχασαν τα ζώα. Στην...
Μέσα στις φλόγες για μια αγκαλιά σωτηρίας – Η μάχη για να σωθούν τα ζώα από την πύρινη κόλαση
ΦΩΤΙΑ
Πάτρα, Χίος, Ζάκυνθος, Πρέβεζα, Άρτα, ζήσαν τη νύκτα του Νέρωνα: Μάχες με τον πύρινο όλεθρο
Τρόμος δίχως τέλος σε Πάτρα, Χίο και Άρτα – Περιουσίες γίνονται στάχτη, δασικές εκτάσεις εξαφανίζονται
Πάτρα, Χίος, Ζάκυνθος, Πρέβεζα, Άρτα, ζήσαν τη νύκτα του Νέρωνα: Μάχες με τον πύρινο όλεθρο