Εκπαιδευτικοί στο σχολείο
Image Online
Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου: «Ο ρόλος των σχολικών συντονιστών δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναιρείται και να μετατρέπεται από θεσμός υποστηρικτικός και ενισχυτικός των εκπαιδευτικών και των προσπαθειών τους σε θεσμό στυγνού επιθεωρητή και προωθητή των αντιεκπαιδευτικών επιλογών και πολιτικών του ΥΠΑΙΘ»

Να υιοθετήσουν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ για την αξιολόγηση, καλεί του Συλλόγους διδασκόντων ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου.

Ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών καλεί επίσης τις/τους σχολικές συντονίστριες/σχολικούς συντονιστές να σεβαστούν και να συνταχθούν με τις αποφάσεις του κλάδου και της ΔΟΕ, καθώς επίσης να σεβαστούν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης τους που επιλέγουν να υιοθετήσουν και αναρτήσουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα ενιαία κείμενα προγραμματισμού δράσεων της ΔΟΕ

Η ανακοίνωση

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 – 12 – 2021 στις 13:30 διαδικτυακή συνάντηση – συζήτηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με τα μέλη του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής (σχολικές συντονίστριες/σχολικούς συντονιστές) των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας.

Στη συνάντηση – συζήτηση συμμετείχαν οι σχολικές συντονίστριες κες: Μανιάτη, Μιχαηλίδου, Πρεβεζάνου, Ταβουλάρη και ο σχολικός συντονιστής κος Πατρινόπουλος.

Από την πλευρά του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου έγινε ενημέρωση αναφορικά με την πορεία των αγώνων του κλάδου ενάντια στην εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 καλώντας τις/τους σχολικές συντονίστριες/σχολικούς συντονιστές να σεβαστούν και να συνταχθούν με τις αποφάσεις του κλάδου και της ΔΟΕ, καθώς επίσης να σεβαστούν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης τους που επιλέγουν να υιοθετήσουν και αναρτήσουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα ενιαία κείμενα προγραμματισμού δράσεων της ΔΟΕ.

Τονίσαμε ακόμα ότι ο ρόλος των σχολικών συντονιστών δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναιρείται και να μετατρέπεται από θεσμός υποστηρικτικός και ενισχυτικός των εκπαιδευτικών και των προσπαθειών τους σε θεσμό στυγνού επιθεωρητή και προωθητή των αντιεκπαιδευτικών επιλογών και πολιτικών του ΥΠΑΙΘ, αφού όσοι συνεργήσουν στην εφαρμογή και εγκαθίδρυση της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 θα οδηγήσουν ευθέως σε κατηγοριοποίηση τις σχολικές μονάδες απογειώνοντας τον ανταγωνισμό και διαλύοντας, μέσω της άκρατης γραφειοκρατικοποίησης, την εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ θα οδηγήσουν εν τέλει το δημόσιο σχολείο στην ιδιωτικοποίησή του.

Από την πλευρά των σχολικών συντονιστών/συντονιστριών τονίστηκε ότι η πρόθεσή τους είναι να συνεχίσουν να βοηθούν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς τιμώντας τον υποστηρικτικό ρόλο του θεσμού και δεν έχουν καμία πρόθεση να δημιουργήσουν κανενός είδους πρόβλημα στους εκπαιδευτικούς και στους συλλόγους των διδασκόντων αναφορικά με τις επιλογές τους για την αξιολόγηση, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους και στο περιθώριο που τους επιτρέπουν αυτές, όπως ορίζονται από το νόμο. Περαιτέρω τονίστηκε ότι δεν έχουν λάβει καμία ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με τα ζητήματα που αφορούν την εφαρμογή της αξιολόγησης των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 ενώ μας ενημέρωσαν ότι δεν ζητήθηκε ποτέ η γνώμη τους (επιστημονικά – παιδαγωγικά) για το περιεχόμενο των νόμων 4692 και 4823 αλλά ούτε και για τον τρόπο εφαρμογής τους.

Από την πλευρά του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου θεωρώντας ότι η συζήτηση αυτή διεξάχθηκε σε καλό κλίμα και με ειλικρινείς προθέσεις, τονίσαμε ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε κανενός είδους παρεμβάσεις από οπουδήποτε κι αν επιχειρηθούν σε ό, τι αφορά τις επιλογές των συλλόγων διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων που θα υιοθετήσουν και αναρτήσουν τα ενιαία κείμενα προγραμματισμού της ΔΟΕ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΟΕ.

Η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4692/2020 & 4823/2021 ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Αλλά τι άλλο είναι αυτό εκτός από πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και μηχανισμός αύξησης των ανισοτήτων στην εκπαίδευση;
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια