Εκπαιδευτικοί στο σχολείο
Image Online
Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου: «Ο ρόλος των σχολικών συντονιστών δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναιρείται και να μετατρέπεται από θεσμός υποστηρικτικός και ενισχυτικός των εκπαιδευτικών και των προσπαθειών τους σε θεσμό στυγνού επιθεωρητή και προωθητή των αντιεκπαιδευτικών επιλογών και πολιτικών του ΥΠΑΙΘ»

Να υιοθετήσουν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ για την αξιολόγηση, καλεί του Συλλόγους διδασκόντων ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου.

Ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών καλεί επίσης τις/τους σχολικές συντονίστριες/σχολικούς συντονιστές να σεβαστούν και να συνταχθούν με τις αποφάσεις του κλάδου και της ΔΟΕ, καθώς επίσης να σεβαστούν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης τους που επιλέγουν να υιοθετήσουν και αναρτήσουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα ενιαία κείμενα προγραμματισμού δράσεων της ΔΟΕ

Η ανακοίνωση

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 – 12 – 2021 στις 13:30 διαδικτυακή συνάντηση – συζήτηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με τα μέλη του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής (σχολικές συντονίστριες/σχολικούς συντονιστές) των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας.

Στη συνάντηση – συζήτηση συμμετείχαν οι σχολικές συντονίστριες κες: Μανιάτη, Μιχαηλίδου, Πρεβεζάνου, Ταβουλάρη και ο σχολικός συντονιστής κος Πατρινόπουλος.

Από την πλευρά του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου έγινε ενημέρωση αναφορικά με την πορεία των αγώνων του κλάδου ενάντια στην εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 καλώντας τις/τους σχολικές συντονίστριες/σχολικούς συντονιστές να σεβαστούν και να συνταχθούν με τις αποφάσεις του κλάδου και της ΔΟΕ, καθώς επίσης να σεβαστούν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης τους που επιλέγουν να υιοθετήσουν και αναρτήσουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα ενιαία κείμενα προγραμματισμού δράσεων της ΔΟΕ.

Τονίσαμε ακόμα ότι ο ρόλος των σχολικών συντονιστών δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναιρείται και να μετατρέπεται από θεσμός υποστηρικτικός και ενισχυτικός των εκπαιδευτικών και των προσπαθειών τους σε θεσμό στυγνού επιθεωρητή και προωθητή των αντιεκπαιδευτικών επιλογών και πολιτικών του ΥΠΑΙΘ, αφού όσοι συνεργήσουν στην εφαρμογή και εγκαθίδρυση της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 θα οδηγήσουν ευθέως σε κατηγοριοποίηση τις σχολικές μονάδες απογειώνοντας τον ανταγωνισμό και διαλύοντας, μέσω της άκρατης γραφειοκρατικοποίησης, την εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ θα οδηγήσουν εν τέλει το δημόσιο σχολείο στην ιδιωτικοποίησή του.

Από την πλευρά των σχολικών συντονιστών/συντονιστριών τονίστηκε ότι η πρόθεσή τους είναι να συνεχίσουν να βοηθούν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς τιμώντας τον υποστηρικτικό ρόλο του θεσμού και δεν έχουν καμία πρόθεση να δημιουργήσουν κανενός είδους πρόβλημα στους εκπαιδευτικούς και στους συλλόγους των διδασκόντων αναφορικά με τις επιλογές τους για την αξιολόγηση, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους και στο περιθώριο που τους επιτρέπουν αυτές, όπως ορίζονται από το νόμο. Περαιτέρω τονίστηκε ότι δεν έχουν λάβει καμία ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με τα ζητήματα που αφορούν την εφαρμογή της αξιολόγησης των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 ενώ μας ενημέρωσαν ότι δεν ζητήθηκε ποτέ η γνώμη τους (επιστημονικά – παιδαγωγικά) για το περιεχόμενο των νόμων 4692 και 4823 αλλά ούτε και για τον τρόπο εφαρμογής τους.

Από την πλευρά του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου θεωρώντας ότι η συζήτηση αυτή διεξάχθηκε σε καλό κλίμα και με ειλικρινείς προθέσεις, τονίσαμε ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε κανενός είδους παρεμβάσεις από οπουδήποτε κι αν επιχειρηθούν σε ό, τι αφορά τις επιλογές των συλλόγων διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων που θα υιοθετήσουν και αναρτήσουν τα ενιαία κείμενα προγραμματισμού της ΔΟΕ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΟΕ.

Η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4692/2020 & 4823/2021 ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γιαγιά
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
Πώς μπορούν οι γιαγιάδες, οι παππούδες, οι θείοι και οι νονοί να εισπράττουν 500 ευρώ από το πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς»;
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
ilikiomenos
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
Δεν λειτούργησε η πυρανίχνευση στο θάλαμο του άτυχου άνδρα
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή...
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
tempi
Τέμπη: Ξεσπά η μητέρα θύματος - «Το χειροκρότημα στον Καραμανλή μάς τρύπησε τα αυτιά»
Ευδοκία Τσαγκλή: «Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Καραμανλή που μπήκα σε ένα τόσο καλό τρένο
Τέμπη: Ξεσπά η μητέρα θύματος - «Το χειροκρότημα στον Καραμανλή μάς τρύπησε τα αυτιά»