Νηπιαγωγείο ωράριο νηπιαγωγών
Νέα διαμαρτυρία γονέων λαμβάνει το alfavita.gr - Επανατοποθετήθηκε νηπιαγωγός και συγχώνευσαν τμήματα την ώρα που καταγράφονται κρούσματα κορονοϊού σε οικογένειες μαθητών - Αποκαλύπτεται ένα ακόμα κενό εκπαιδευτικού

Νέα διαμαρτυρία γονέων για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία λαμβάνει και δημοσιεύει alfavita.gr. Συγκεκριμένα, η επανατοποθέτηση νηπιαγωγού του 1ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς οδήγησε σε σύμπτυξη τμημάτων, με αποτέλεσμα να «διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου», εν μέσω κορονοϊού.

Ουσιαστικά αποκαλύπτεται ένα ακόμα κενό εκπαιδευτικού σε σχολική μονάδα και μάλιστα σε τμήμα που φοιτούν και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μάλιστα, σύμφωνα με τους γονείς «η συγχώνευση αυτή έρχεται σε μία χρονική στιγμή όπου έχουν διαγνωστεί ενδοοικογενειακά κρούσματα covid σε μαθητές του νηπιαγωγείου μας, συνεπώς, αποτελεί παράγοντα που επαυξάνει τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού».

«Αναρωτιόμαστε, λοιπόν, για ποια υγειονομικά πρωτόκολλα μιλάμε όταν στα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του covid και στα γενικά μέτρα προστασίας “προβλέπονται” και “συστήνονται” “σταθερές ομάδες μαθητών”, “μη ανάμειξη τμημάτων” και “μη μετακίνηση μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας”;», σημειώνεται χαρακτηριστικά στη διαμαρτυρία των γονέων.

Αναλυτικά η διαμαρτυρία:

Με την απόφαση της Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης (18-11-2021) για επανατοποθέτηση της εκπαιδευτικού ...., επιβλήθηκε η συγχώνευση των δύο τμημάτων του ολοήμερου προγράμματος του 1ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς.

Με την εφαρμογή της άνωθεν απόφασης, η οποία έρχεται μετά την παρέλευση δύο και πλέον μηνών από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Μη ξεχνάμε ότι μετά την περσινή χρονιά, με όλα τα κενά (γνωστικά, συναισθηματικά, κοινωνικά) που άφησε πίσω της η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η σχολική ζωή παλεύει να βρει το ρυθμό της, με αρκετά παιδιά, αυτής ειδικά της ηλικίας, να δυσκολεύονται ακόμα να προσαρμοστούν σε αυτή.

Ταυτόχρονα, η συγχώνευση αυτή έρχεται σε μία χρονική στιγμή όπου έχουν διαγνωστεί ενδοοικογενειακά κρούσματα covid σε μαθητές του νηπιαγωγείου μας, συνεπώς, αποτελεί παράγοντα που επαυξάνει τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού.

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν, για ποια υγειονομικά πρωτόκολλα μιλάμε όταν στα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του covid και στα γενικά μέτρα προστασίας “προβλέπονται” και “συστήνονται” “σταθερές ομάδες μαθητών”, “μη ανάμειξη τμημάτων” και “μη μετακίνηση μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας”; Η σύμπτυξη των δύο τμημάτων (12 και 13 μαθητών) του ολοήμερου προγράμματος μπορεί να δημιουργεί ένα τμήμα 25 παιδιών, όμως “έμμεσα” και μία τάξη των 46 παιδιών, από τη στιγμή που στο πρωινό πρόγραμμα τα παιδιά αυτά κατανέμονται ξανά σε δύο τμήματα (23 και 23 μαθητών).

Ένα ακόμα επιβαρυντικό στοιχείο είναι πως, στο τμήμα αυτό που δημιουργείται, φοιτούν και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που χρήζουν διαφοροποιούμενης εκπαιδευτικής αντιμετώπισης και φροντίδας. Στον πρωινό κύκλο, πέραν των δύο τμημάτων που λειτουργούν με τους εκπαιδευτικούς της τάξης και παράλληλης στήριξης, στελεχώνεται τμήμα ένταξης με ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Πώς μπορεί να “δουλέψει” ένα τμήμα με 25 παιδιά, κάτω από αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη, με έναν ΜΟΝΟ εκπαιδευτικό και πόσο ΑΣΦΑΛΕΣ είναι αυτό;! Ούτως ή άλλως στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες –βάση νόμου- μειώνεται αναλογικά ο αριθμός των παιδιών. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το απογευματινό ολοήμερο τμήμα που επιπλέον τα παιδιά είναι κουρασμένα;

Δεν είμαστε δικηγόροι ή λοιμωξιολόγοι για να γνωρίζουμε την εκάστοτε νομοθεσία και τα πρωτόκολλα ̇ είμαστε γονείς που θέλουμε ένα λειτουργικό, ισότιμο και ασφαλές εκπαιδευτικό περιβάλλον για τα παιδιά μας. Σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει και με τη θέση του παιδιού μέσα σε αυτόν συχνά να επιδεινώνεται, είναι υποχρέωσή μας να μάθουμε, να κατανοήσουμε και να κάνουμε ότι μπορούμε για να τηρούνται τα δικαιώματά τους, όπως προβλέπονται από νόμους και διεθνείς συμβάσεις. Ένα από αυτά είναι η εκπαίδευση. 

Επομένως, για λόγους υγείας και εκπαιδευτικής ισότητας, διαμαρτυρόμαστε για την απόφαση του διευθυντή της Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης κ. Μαυρίδη. Η υπόσχεση επανεξέτασης της “προσωρινής” αυτής κατάστασης δεν μας ικανοποιεί και μας ανησυχεί, γιατί τα προβλήματα παραμένουν και ο χρόνος που περνάει τα επιδεινώνει επικίνδυνα. Ζητάμε να ακυρωθεί η συγχώνευση και να λειτουργήσει το σχολείο με βάση τις ανάγκες των παιδιών μας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριακή Μάλαμα
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;
Για τις πολύ σοβαρές καταγγελίες της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής ως προς την συμπεριφορά του διευθυντή του Γυμνασίου Σήμαντρων – Η ερώτηση της βουλευτή
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;