kerameos
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Σε έναν απίστευτο ισχυρισμό ότι η αραίωση των τμημάτων δεν είναι αποτελεσματική για την πρόληψη της μετάδοσης του κορονοϊού προχώρησε η υπουργός Παιδείας

Την ώρα που ο κορονοϊός σαρώνει στη χώρα μας, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως προχώρησε στον εξής απίστευτο ισχυρισμό: ότι η αραίωση των τμημάτων δεν είναι αποτελεσματική για την πρόληψη της μετάδοσης του κορονοϊού. 

Ειδικότερα, σε σχετική ερώτηση σχετικά με τις συγχωνεύσεις τμημάτων εν μέσω πανδημίας, είπε ότι η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι οι συχνοί έλεγχοι είναι αποτελεσματικοί, «σε αντίθεση με την αραίωση τμημάτων, όπου τα αποτελέσματα δεν είναι τόσο αποτελεσματικά»!

Πραγματικά, τι άλλο θα ακούσουμε; 

«Πραγματικά, τι άλλο θα ακούσουμε; Τι άλλο θα ισχυριστούν για να κρύψουν την ανυπαρξία ουσιαστικών μέτρων στα σχολεία και αλλού;» σχολιάζει σκωπτικά η ΕΛΜΕ Πειραιά, τονίζοντας ότι ο μόνος λόγος που δεν έχουν κλείσει πολλά τμήματα μέχρι τώρα «είναι η πρόβλεψη που υπάρχει στο πρωτόκολλο για λουκέτο, μόνο αν νοσήσει το 50% + ένας των μαθητών ενός τμήματος»

«Οι απίστευτοι αυτοί ισχυρισμοί, θα ήταν για γέλια, αν δεν ήταν κυριολεκτικά για κλάματα. H κατάσταση είναι πλέον οριακή, επικίνδυνη» προσθέτουν οι εκπαιδευτικοί, υπενθυμίζοντας πως πάνω από 16.000 παιδιά (0-17 ετών) νόσησαν το τελευταίο δεκαήμερο και ότι το 22%-26% των ημερήσιων κρουσμάτων είναι σε παιδιά, με επίσημα στοιχεία του ΕΟΔΥ.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά: 

Στον απίστευτο ισχυρισμό ότι η αραίωση των τμημάτων δεν είναι αποτελεσματική για την πρόληψη της μετάδοσης του κορονοϊού προχώρησε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξη που έδωσε το πρωί της Παρασκευής 12/11 στον τηλεοπτικό σταθμό «Σκάι».

Οι ισχυρισμοί της Ν. Κεραμέως συνεχίζονται από εκεί που σταμάτησε επιστήμονας, μέλος της Επιτροπής, ο οποίος τον Αύγουστο του 2020 υποστήριζε ότι δεν υπάρχει διαφορά στη μετάδοση του ιού ανάμεσα σε τάξεις με 25 και 15 παιδιά(!). 

Η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σε ερώτηση σχετικά με τις συγχωνεύσεις τμημάτων εν μέσω πανδημίας, είπε ότι η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι οι συχνοί έλεγχοι είναι αποτελεσματικοί, «σε αντίθεση με την αραίωση τμημάτων, όπου τα αποτελέσματα δεν είναι τόσο αποτελεσματικά»!

Πραγματικά, τι άλλο θα ακούσουμε;

Τι άλλο θα ισχυριστούν για να κρύψουν την ανυπαρξία ουσιαστικών μέτρων στα σχολεία και αλλού;

Τι άλλο θα ισχυριστούν νια να κρύψουν την επικίνδυνη πολιτική τους (βλέπε συγχωνεύσεις τμημάτων), που αντιμετωπίζει τα μέτρα προστασίας του λαού σαν κόστος;
Τι κι αν πάνω από 16 χιλιάδες παιδιά (0-17 ετών) νόσησαν το τελευταίο δεκαήμερο; Τι και αν το 22%-26% των ημερήσιων κρουσμάτων είναι σε παιδιά, με επίσημα στοιχεία του ΕΟΔΥ; Την ώρα μάλιστα που άπαντες γνωρίζουν ότι ακόμη και αυτός ο υψηλός αριθμός ενδέχεται να είναι χαμηλότερος του πραγματικού, καθώς τα σελφ τεστ που προβλέπονται από τα υγειονομικά πρωτόκολλα του υπουργείου, δεν έχουν μεγάλο ποσοστό αξιοπιστίας, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Πανηγυρίζει το ΥΠΑΙΘ ότι έχουν κλείσει ελάχιστα τμήματα και σχολεία! Στην πραγματικότητα, ο μόνος λόγος που δεν έχουν κλείσει περισσότερα σχολεία ή τμήματα, είναι η πρόβλεψη που υπάρχει στο πρωτόκολλο για «λουκέτο», μόνο αν νοσήσει το 50% + ένας των μαθητών ενός τμήματος. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα περισσότερα τμήματα είναι πολυάριθμα (άνω των 20 μαθητών) ή συγχωνεύονται (φτάνοντας ακόμη και τους 27-28 μαθητές), σημαίνει ότι τα τμήματα ή τα σχολεία δεν θα κλείσουν ακόμη κι αν οι μισοί μαθητές είναι άρρωστοι! Και μετά παραπονιούνται γιατί εύστοχα βαφτίστηκαν τα πρωτόκολλα αυτά, σαν πρωτόκολλα υπερμετάδοσης και όχι αντιμετώπισης του ιού…

Οι απίστευτοι αυτοί ισχυρισμοί, θα ήταν για γέλια, αν δεν ήταν κυριολεκτικά για κλάματα. H κατάσταση είναι πλέον οριακή, επικίνδυνη.

Εδώ και τώρα, έστω και στο “και δέκα” να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα που έχουν διατυπώσει οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές, από την αρχή της πανδημίας.

  • Μείωση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, έως 15 παιδιά μέσα σε αυτές.
  • Μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστριών.
  • Στήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας, με προσλήψεις ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού
  • Δωρεάν, μαζικά, επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία, από κλιμάκια του ΕΟΔΥ.
  • Εξαντλητική καμπάνια ενημέρωσης σε κάθε σχολείο για την αξία του εμβολιασμού γονιών και μαθητών, με ευθύνη των τοπικών δομών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.
  • Επίταξη εδώ και τώρα του Ιδιωτικού Τομέα υγείας, των μεγάλων ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων για να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες ΜΕΘ 
     

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Αλλά τι άλλο είναι αυτό εκτός από πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και μηχανισμός αύξησης των ανισοτήτων στην εκπαίδευση;
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια