Τα κενά που εξακολουθούν να καταγράφονται σε σχολεία της χώρας, παρόλο που κοντεύουν Χριστούγεννα, απασχόλησαν το θέμα της ερώτησης που κατέθεσε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας.
Ο Κ. Μπάρκας αναφέρθηκε συγκεκριμένα στον νομό που εκπροσωπεί και στον οποίο εντοπίζονται αρκετά κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αλλά και στα σχολεία ειδικής αγωγής.
«Δεν μπορεί η εκπαιδευτική κοινότητα να επιβαρύνεται περαιτέρω από λογικές που βλέπουν τις συγχωνεύσεις τμημάτων και την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά αίθουσα, ως τη λύση για να μην γίνονται οι απαραίτητες και αναγκαίες προσλήψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, με αποτέλεσμα ακόμη και να χάνονται πολύτιμες διδακτικές ώρες», αναφέρει ο βουλευτής και ρωτά την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προχωρήσει, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε εκπαιδευτικούς στον Νομό Πρέβεζας, όπου παρατηρείται απουσία διδασκόντων ακόμη και σε κρίσιμης βαρύτητας εκπαιδευτικά αντικείμενα;
Ολόκληρη η ερώτηση
Συμπληρώνοντας το ένα τρίτο του τρέχοντος Σχολικού Έτους, διανύοντας ακόμα ένα έτος υπό πρωτόγνωρες συνθήκες, που δυσχεραίνουν αφάνταστα την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού έργου, τα κενά ως προς την στελέχωση σε εκπαιδευτικούς για τις σχολικές μονάδες σε όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης του Νομού Πρέβεζας παραμένουν μεγάλα.
Ειδικότερα, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της τέταρτης φάσης προσλήψεων αναπληρωτών, στον Νομό Πρέβεζας παρουσιάζονται κενά, με αποτέλεσμα δεκάδες χαμένες εκπαιδευτικές ώρες, ακόμα και σε κρίσιμης βαρύτητας γνωστικά αντικείμενα.
Για παράδειγμα, στο Γενικό Λύκειο Πάργας δεν υπάρχει εκπαιδευτικός ειδικότητας Φυσικού Γενικής Κατεύθυνσης.
Επίσης, στο Πρώτο Γενικό Λύκειο Πρέβεζας, σε ένα τμήμα της Α΄ τάξης οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί Αρχαία και σε ένα τμήμα της Β΄τάξης δεν έχουν διδαχθεί Νεοελληνική Γλώσσα. Γενικότερα, στον Νομό Πρέβεζας εξακολουθούν να λείπουν, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από την αρχή του διδακτικού έτους δύο (2) εκπαιδευτικοί. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εξακολουθούν να λείπουν εννέα (9) εκπαιδευτικοί.
Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από την αρχή του διδακτικού έτους λείπουν επτά (7) Δάσκαλοι και ένας (1) Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και οκτώ (8) Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό.
Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, από την αρχή του διδακτικού έτους λείπουν επτά (7) Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και πέντε (5) Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό.
Συνολικά λοιπόν, όπως προκύπτει, εξακολουθούν να εμφανίζονται στον Νομό Πρέβεζας, λίγο πριν το τέλος του Πρώτου Τριμήνου, τριάντα εννέα (39) κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Επειδή, είναι χρέος της Πολιτείας η διασφάλιση ισότιμων προϋποθέσεων για όλους τους μαθητές,
Επειδή, στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει η κοινωνία, δεν μπορεί η εκπαιδευτική κοινότητα να επιβαρύνεται περαιτέρω από λογικές που βλέπουν τις συγχωνεύσεις τμημάτων και την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά αίθουσα, ως τη λύση για να μην γίνονται οι απαραίτητες και αναγκαίες προσλήψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, με αποτέλεσμα ακόμη και να χάνονται πολύτιμες διδακτικές ώρες,
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προχωρήσει, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε εκπαιδευτικούς στον Νομό Πρέβεζας, όπου παρατηρείται απουσία διδασκόντων ακόμη και σε κρίσιμης βαρύτητας εκπαιδευτικά αντικείμενα;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη