nomiki athinon
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Τηλεκπαίδευση ζητούν φοιτητές της Νομικής Αθηνών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή συγκατοικούν με άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

Ανοιχτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, τον πρύτανη του ΕΚΠΑ και τον κοσμήτορα της Νομικής Αθηνών, με την οποία ζητούν να παρακολουθούν με τηλεκπαίδευση τα μαθήματα και την εφαρμογή υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας απέστειλαν φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή συγκατοικούν με άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Οι υπογράφοντες δηλώνουν αποκλεισμένοι από την εκπαιδευτική διαδικασία για να προστατεύσουν την υγεία τους και την υγεία των συγγενών τους.

«Παρακαλούμε θερμά να επιληφθείτε του ζητήματος υιοθετώντας το υβριδικό μοντέλο ή δίνοντας τη δυνατότητα αναμετάδοσης για όλα τα μαθήματα, προκειμένου να μην στερηθούμε την ουσιαστική φοίτηση στη Σχολή, και προκειμένου αυτή να αποδειχθεί χώρος που προωθεί έμπρακτα τη συμπεριληπτικότητα και την ισότητα των ευκαιριών απέναντι σε όλα τα μέλη», αναφέρουν οι φοιτητές.

Αναλυτικά η επιστολή:

Αξιότιμη κ. Υπουργέ, αξιότιμε κ. Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, αξιότιμε κ. Κοσμήτορα της Νομικής Σχολής,

οι κάτωθι υπογράφοντες φοιτητές και φοιτήτριες, ανήκοντες – οι ίδιοι ή άτομα με τα οποία συνοικούμε – σε ευπαθείς ομάδες, θα θέλαμε να σας καταστήσουμε ενήμερους ότι υπό τις παρούσες συνθήκες η διά ζώσης παρακολούθηση μαθημάτων είναι αδύνατη για εμάς, καθώς συνεπάγεται άμεσο και σοβαρό κίνδυνο για την υγεία μας. Ανάμεσά μας υπάρχουν φοιτητές καρκινοπαθείς, καρδιοπαθείς, νεφροπαθείς, με νευρολογικά νοσήματα, ανοσοκατεσταλμένοι λόγω θεραπευτικής αγωγής, πάσχοντες από αυτοάνοσα νοσήματα και από άλλες παθήσεις, που καθιστούν την έκθεση στον ιό απειλητική για τη ζωή.

Ωστόσο, η συνέχιση των σπουδών μας είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας. Η μη ύπαρξη δυνατότητας εξ αποστάσεως παρακολούθησης μας αποκλείει από την απρόσκοπτη πρόσβαση στη γνώση και μας στερεί την πολύτιμη εμπειρία της ζωντανής ακρόασης και παρακολούθησης των παραδόσεων, την οποία κανένα σύγγραμμα δεν μπορεί να αντικαταστήσει.

Στη Νομική Σχολή διδασκόμαστε ότι το Σύνταγμά μας, ως κατ’ εξοχήν ανθρωποκεντρικό νομοθέτημα, μεριμνά και προνοεί για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και υγείας. Οι συνταγματικές προβλέψεις ορθώνουν αδιαπέραστο προστατευτικό πλέγμα για την ανθρώπινη αξία και ζωή, αναγνωρίζουν ρητά το δικαίωμα στην υγεία, ενώ προστατεύουν και το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Αποτελεί όνειδος για τον πολιτισμό μας το ότι η κατηγορία των φοιτητών και φοιτητριών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες αντιμετωπίζεται ως “ανύπαρκτη” από τους λαμβάνοντες τις αποφάσεις και τους έχοντες θέσεις ισχύος.

Παρακαλούμε θερμά να επιληφθείτε του ζητήματος υιοθετώντας το υβριδικό μοντέλο ή δίνοντας τη δυνατότητα αναμετάδοσης για όλα τα μαθήματα, προκειμένου να μην στερηθούμε την ουσιαστική φοίτηση στη Σχολή, και προκειμένου αυτή να αποδειχθεί χώρος που προωθεί έμπρακτα τη συμπεριληπτικότητα και την ισότητα των ευκαιριών απέναντι σε όλα τα μέλη της.

Με τιμή,

Οι ανήκοντες σε ευπαθείς ομάδες, οι συνοικούντες με αυτούς και οι υποστηρίζοντες το αίτημα αυτών, φοιτητές και φοιτήτριες της Νομικής Σχολής Αθηνών.

Υπογραφές:

Ακολουθούν οι υπογραφές των φοιτητών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;