Μια ιστορία για τα κενά στα σχολεία και τα σχέδια του υπουργείου
Κάποτε λοιπόν, τον Οκτώβριο του 2010,στις αρχές του Μνημονίου, επισκεφτήκαμε το υπουργείο Παιδείας ως ΟΛΜΕ για να συζητήσουμε τα προβλήματα της εκπαίδευσης...

Με το ξεκίνημα της συζήτησης η τότε υφυπουργός είπε ότι δε μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση όσο υπάρχουν καταλήψεις στα σχολεία και ότι υπάρχουν ευθύνες γι' αυτές… Όταν της είπαμε ότι χάνονται εκατοντάδες διδακτικές ώρες εξαιτίας των κενών στα σχολεία, δεν αποδεχόταν ότι υπάρχουν κενά παρά μόνο κάποιες δεκάδες (ενώ ήταν γύρω στις 2.000 στη Β/θμια εκπ/ση). Μετά από επιβεβαίωση ενός στοιχείου, που της ανέφερα, ότι
υπήρχαν 75 κενά στην Ηλεία, άλλαξε θέμα συζήτησης.

Ήταν η χρονιά που η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επέμεινε στα 27αρια τμήματα και που δεν έφτασαν τα βιβλία στα σχολεία. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας τότε, αντί να κουβεντιάζει τις σοβαρές ανεπάρκειες και αδυναμίες της ασκούμενης πολιτικής, προσπαθούσε να ξεφύγει με το να τις φορτώνει σε κάποιους άλλους

Κάθε ομοιότητα με τη σημερινή πολιτική του υπουργείου Παιδείας είναι απόλυτα συμπτωματική. Για την άρνηση τους να δώσουν χρήματα για να στηριχτεί η υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, δε φταίνε οι προτεραιότητες της κυβέρνησης τους, αλλά οι φορείς της εκπαίδευσης και οι ευαίσθητοι πολίτες που αντιδρούν - Και πολύ σωστά. Κάθε παρέα άνω των 9 ατόμων είναι συνωστισμός και διώκεται, ενώ τάξεις με 25-27 μαθητές δεν προκαλούν συνωστισμό και είναι νόμιμο να υπάρχουν!

Υ.Γ. Αφορμή για το κείμενο μου ήταν η παρέμβαση της τότε υπουργού, η οποία προτείνει να γίνουν μαθήματα τα ΣΚ, στις αργίες και τις διακοπές για να αναπληρωθούν τα μαθήματα. Όχι, δεν εννοεί τα μαθήματα που χάνονται από τα χιλιάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν στην εκπαίδευση...

*Του Ηλία Παπαχατζή, μέλους του ΔΣ της Α'-Γ' ΕΛΜΕ της Β' Αθήνας και
π. μελους του ΔΣ της ΟΛΜΕ εκ μέρους των «Αγωνιστικών Παρεμβάσεων»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
ανατρεπτικη συμμαχια
Δημοτικός Σύμβουλος: «Να αποσυρθούν τα ρατσιστικά θέματα της Ημερήσιας Διάταξης»
«Όμως οι άστεγοι, ντόπιοι και μετανάστες έχουν ανάγκη από ανθρώπινη κατοικία κάτι που η κυβέρνηση Ν.Δ. το έχει στο στόχαστρο της και την προορίζει να...
Δημοτικός Σύμβουλος: «Να αποσυρθούν τα ρατσιστικά θέματα της Ημερήσιας Διάταξης»