Βγήκε η κυρία υπουργός παιδείας στην ενημέρωση για το άνοιγμα των σχολείων με τον κορωνοϊό και μας έκανε τα μούτρα κρέας:
Τι είναι αυτά που λέτε κύριοι, κανένας μαθητής δεν συνωστίζεται στις σχολικές αίθουσες, την στιγμή κατά την οποία ο μέσος όρος των μαθητών ανά τάξη είναι δεκαεπτά (αριθμός 17!!!).Επομένως, φευ, οι ενδεικνυόμενες αποστάσεις μπορούν να τηρηθούν μέσα στην αίθουσα!
Συνεχίζοντας μας διαμήνυσε: Η ορθή χρήση της μάσκας από όλους τους μαθητές θα είναι αντικείμενο του πρώτου μαθήματος και έτσι όλοι, ακόμα και τα τετράχρονα νήπια θα μάθουν να την φορούν σωστά!
Η μάσκα δεν θα φοριέται κατά την διάρκεια του μαθήματος της φυσικής αγωγής, όταν αυτό διδάσκεται σε ανοιχτό χώρο αλλά και στα διαλείμματα! Κατά τα λοιπά δεν θα γίνουν τα σχολικά πρωταθλήματα και δεν θα πραγματοποιούνται μέχρι νεωτέρας εκδρομές!
Τέλος για τους εκπαιδευτικούς που θα απουσιάζουν, προβλέπεται η διδασκαλία μέσω τηλεκπαίδευσης. Και αντίστοιχα για τους μαθητές που θα απουσιάζουν, η παρακολούθηση μέσω τηλεκπαίδευσης.
Τα παραπάνω ήταν τα βασικά σημεία του πλαισίου λειτουργίας των σχολείων, τα οποία συμπληρώθηκαν με περισσότερες λεπτομέρειες τεχνικής φύσεως κυρίως, όπως καθαρισμός, αντισηπτικά και άλλα χρηστικά.
Κάπως έτσι η περίφημη διαχειρίστρια υπουργός κατόρθωσε να εκπονήσει το στρατηγικό σχέδιο της έναρξης της σχολικής χρονιάς τον καιρό του κορωνοϊού με το μικρότερο δυνατόν κόστος, χαλώντας όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα για την δημόσια παιδεία.
Να προσθέσω εδώ και το ό,τι η ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων παραμένει, με ένα παράθυρο επανεξέτασης, η 7η Σεπτεμβρίου. Αλίμονο πως θα αρχίσουν να εισπράττουν τα φροντιστήρια και οι σχολάρχες, εάν δεν αρχίσει έγκαιρα και με πλήρη απαρτία η σχολική χρονιά;
Προς τον σκοπό μάλιστα της έναρξης των μαθημάτων στις 7 Σεπτεμβρίου, την επόμενη μέρα η κυρία υπουργός έκανε και μία καινοφανή και ρηξικέλευθη έκκληση προς τους γονείς. Τους παρακάλεσε να γυρίσουν από τις διακοπές τους μέχρι το τέλος Αυγούστου, για να υπάρχει μία εβδομάδα κενό μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να φανεί εάν έχουν μολυνθεί με τον ιό και πόσοι από τους μαθητές, πριν πάνε σχολείο. Άφησε δηλαδή για λίγο στην άκρη τον ρόλο της υπουργού, που δεν επαφίεται σε εκκλήσεις και ευχές αλλά πράττει τα απαραίτητα για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας στα σχολεία και απευθύνθηκε στο θυμικό των γονέων. Σε αυτήν την κατάσταση χρειάστηκε να περιέλθει στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει την έναρξη κατά την παραπάνω ημερομηνία, λες και το πιο σημαντικό πράγμα στην όλη υπόθεση είναι αυτό, λες και θα είναι αξεπέραστη ζημία εάν πάμε μία εβδομάδα πιο πίσω και αρχίσουν τα μαθήματα στις 14 Σεπτεμβρίου. Όμως για τις ανάγκες της σωστής επικοινωνίας, αυτό είναι που μετράει, τα υπόλοιπα βλέπουμε.
Μετά από αυτά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και αφού ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του σχεδίου του υπουργείου παιδείας για τον κορωνοϊό, πήγα και εγώ ως γονέας και εκπαιδευτικός σε γενικές γραμμές καθησυχασμένη να κοιμηθώ, νιώθοντας ότι βρισκόμαστε σε καλά χέρια. Αποκοιμήθηκα με κάποιες σκόρπιες σκέψεις και ανησυχίες, όπως: Καλά πως έχουμε μέσο όρο 17 μαθητές ανά σχολική αίθουσα, όταν στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων συνωστίζονται κοντά 27 μαθητές σε μία αίθουσα 60 και 70 τετραγωνικών στην καλύτερη περίπτωση; Πως θα επιτευχθεί η αποστασιοποίηση των μαθητών χωρίς μάσκα στα διαλείμματα, ειδικά στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, από ένα και δύο εκπαιδευτικούς απέναντι σε εκατό τουλάχιστον παιδιά;
Είδα όμως και ένα όνειρο, όνειρο απατηλό: Βγήκε λέει η κυρία υπουργός και ανακοίνωσε μεγάλη αύξηση στα κονδύλια για την Παιδεία, αθρόες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και όχι μόνο, κατασκευή σχολικών αιθουσών, μην γελάτε εδώ η Κίνα έχτισε τεράστια νοσοκομεία σε μία βδομάδα, ή εκμίσθωση κατάλληλων για σχολεία κτιρίων, πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού, καθαριστριών, φυλάκων, επιστατών, νοσοκόμων κ.λ.π. και γενικά λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων και όχι ημίμετρων, όσο και να κοστίζουν, για την ασφαλή και ολοκληρωμένη δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων και συμμετοχή στην σχολική ζωή από τους Έλληνες μαθητές.
Τι; Όχι; Ξυπνώντας σκέφτηκα ότι θα περίμενε κανείς σε μια πολιτισμένη χώρα τα παραπάνω να είναι αυτονόητα, όταν υπάρχει κίνδυνος για την δημόσια υγεία. Η στην καλύτερη περίπτωση να διαθέταμε έναν υπουργό Παιδείας που θα απαιτούσε όλα τα παραπάνω με σθένος και πυγμή, θα χτυπούσε το χέρι στο τραπέζι και στην περίπτωση που δεν ικανοποιούνταν, θα έθετε την παραίτηση του στη διάθεση της κυβέρνησης.
Το μόνο που μένει να επιθυμώ και να ελπίζω είναι, να μην ευχηθώ να συνέχιζα να κοιμάμαι και να ονειρεύομαι, εάν ζήσουμε μία εθνική καταστροφή τύπου Ιταλίας πράγμα το οποίο ξορκίζω, με τα «κιμπαριλίκια» της κυβέρνησης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη