Η Κρίση της πανδημίας, ως ευκαιρία για αξιοπρεπείς συνθήκες στις τάξεις των μαθητών!
Γράφει ο μαθητής της Β' λυκείου, Γιώργος Τριανταφύλλου

Με την εμφάνιση της πρωτοφανούς κρίσεως του Κορωνοιού, όπου σημαντικότερη όλων είναι η επικράτηση της δημόσιας υγείας, έρχεται μια σειρά αλλαγών όπου κανείς μας δεν θα περίμενε! Τα νέα αυτά δεδομένα όμως, δεν επηρεάζουν μόνο το σύστημα υγείας αλλά και την εκπαίδευση, καθώς οι εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών απ’ όλη τη χώρα στη Τριτοβάθμια, θα διεξαχθούν αργότερα αλλά πιθανώς σε τάξεις με έως δέκα μαθητές, ή σε αμφιθέατρα πανεπιστημίων, για την τήρηση των απαραιτήτων αποστάσεων.

  Ως γνωστόν τα τμήματα μαθητών σε γυμνάσια και λύκεια φιλοξενούν από 23 έως 28  μαθητές. Aναλογίστηκε ποτέ κανείς το πώς μπορούν 27 δέκτες -και πόσο μάλλον έφηβοι- να συγκεντρώσουν τη προσοχή τους σε όσα πέμπει ο διδάσκων; Πώς δηλαδή ένας μαθητής από το τελευταίο θρανίο, υπό «κανονικές» συνθήκες, θα μπορέσει να συντονιστεί, ειδικά αν αυτό που διδάσκεται δεν του κάνει «κλίκ»; Και το σημαντικότερο · πώς θα μάθει να λειτουργεί ομαδικά, ενώ ο αριθμός αυτός υπερβαίνει τα όρια της ομάδας;

  Μήπως ήρθε η ώρα να κάνουμε την κρίση ευκαιρία, να εκμεταλλευτεί τόσο η ελληνική κυβέρνηση όσο και άλλα κράτη την προσωρινή μορφή της εκπαίδευσης και να την μονιμοποιήσει εν μέρει, με λιγότερους μαθητές ανά τμήμα; Όχι μόνο για να μη γίνεται η διασπορά του νέου επικίνδυνου φονικού ιού, ο οποίος μπορεί να απειλήσει μέλη των οικογενειών μας, αλλά και να δώσει αυτομάτως τον χώρο που χρειάζεται κάθε μαθητής!

  Μπορεί όσα αποτυπώνω τώρα, να φαίνονται ασυναφή μεταξύ τους, και η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας να μην μπορεί να το υποστηρίξει, αλλά η ποιοτική παιδεία και τα «γυμνασμένα» μυαλά, μετά από προσπάθεια της κάθε κοινωνίας, μπορούν να προσφέρουν μακροχρόνια σε αυτή!

  Υπάρχουν πολλές χώρες, όπως η Φινλανδία, όπου επενδύσανε, με επιτυχημένα αποτελέσματα, στο άριστο μοντέλο ενός εκπαιδευτικού συστήματος. Είναι ξεκάθαρο άλλωστε ότι έχοντας κανείς επαρκή παιδεία και αξίες, πράγματα στα οποία υστερεί η κοινωνία μας σήμερα, μπορεί να διαχειριστεί τόσο την υγεία όσο και την οικονομία, πράγμα που βλέπουμε καθημερινά, στην κρίση που διανύουμε!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ίδρυση παραρτήματος του ΕΚΠΑ στην Κύπρο
Το ΕΚΠΑ στην Κύπρο: Ένα νέο ορόσημο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση – Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για φοίτηση σε 5 Τμήματα
Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.), το πρώτο και μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο στη νοτιο-ανατολική Ευρώπη, ιδρύει Παράρτημα στην...
Το ΕΚΠΑ στην Κύπρο: Ένα νέο ορόσημο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση – Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για φοίτηση σε 5 Τμήματα
σχολείο Κερατσίνι
Δήμος Κερατσινίου στο alfavita.gr για την καθυστέρηση της έναρξης της σχολικής χρονιάς σε δύο σχολεία: «Ο εργολάβος δεν ολοκλήρωσε τις εργασίες έγκαιρα»
Η αναβολή του αγιασμού αφορά το 6ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου και 19ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου
Δήμος Κερατσινίου στο alfavita.gr για την καθυστέρηση της έναρξης της σχολικής χρονιάς σε δύο σχολεία: «Ο εργολάβος δεν ολοκλήρωσε τις εργασίες έγκαιρα»
texniti_noimosini
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα G-STEAM: Προάγει μια εκπαίδευση STEAM ευαισθητοποιημένη σε θέματα φύλου σε ολόκληρη την Ευρώπη
Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα G-STEAM ξεκινά για να προάγει μια εκπαίδευση STEAM ευαισθητοποιημένη σε θέματα φύλου σε ολόκληρη την Ευρώπη
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα G-STEAM: Προάγει μια εκπαίδευση STEAM ευαισθητοποιημένη σε θέματα φύλου σε ολόκληρη την Ευρώπη