Thumbnail
Συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus+

ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ ΡΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΟΑΤΙΑ με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς στα πλαίσια σχεδίου ERASMUS+ ΚΑ229 «Raising Responsible Citizensμε κωδικό 2018-1-HR01- KA229-047413

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας μεταξύ σχολείων, του ERASMUS+, το σχολείο μας το ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ ΡΟΔΟΥ επισκέφτηκε την ΚΡΟΑΤΙΑ και συγκεκριμένα το σχολείο Srednja škola Ban Josip Jelačić στην πόλη ZAPRESIC, από τις 26 έως τις 30 Νοεμβρίου 2018, για να συμμετάσχει στην πρώτη συνάντηση του προγράμματος με τίτλοRaising Responsible Citizens: EU and Environmentally Friendly Young Citizens”.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από άλλες τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες, την Τουρκία, την Πορτογαλία, την Πολωνία και την Κροατία, που είναι και η διοργανώτρια χώρα.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τρεις μαθητές του Λυκείου: την ΚΑΠΑΙ ΓΚΡΕΤΑ, τον ΚΑΣΑΠΙ ΜΑΡΙΟ και την ΜΕΤΑ ΣΑΡΑ της Γ΄ τάξης του ΛΥΚΕΙΟΥ. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, κα ΜΑΡΙΑ ΜΥΡΙΛΛΑ, κ. ΡΑΦΑΗΛ ΣΙΔΕΡΗΣ, κα ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ και κ. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.

Οι μαθητές, τρεις από κάθε χώρα, φιλοξενήθηκαν από τους ΚΡΟΑΤΕΣ συμμαθητές τους, όπως προβλέπεται από το πρόγραμμα.


Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, επεξεργάστηκαν θέματα σχετικά με τον ενεργό πολίτη και μαθητή αλλά και το περιβάλλον, την οικολογία και την πολυπολιτισμικότητα. Συμμετείχαν σε εργαστήρια κεραμικής, ανέπτυξαν εφαρμογές μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, όπως τα QR Codes, αντάλλαξαν ιδέες, απόψεις και φιλίες. Παρουσίασαν  τις εργασίες τους που αφορούσαν την Ελλάδα, τη Ρόδο, το σχολείο, τα μαθήματα Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και τη χρήση ψηφιακών συσκευών. Επίσης επισκέφτηκαν το Zagreb, όπου κάνανε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι που τους έδωσε τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την πόλη με πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο.

Μοναδικές είναι οι εικόνες όλων μας, από την επίσκεψή στο Εθνικό Πάρκο των λιμνών Plitvice, μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

kroatia.jpg

Οι μαθητές οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από το εκπαιδευτικό και το πολιτιστικό πρόγραμμα που παρακολούθησαν καθώς ενημερώθηκαν για ένα τελείως διαφορετικό σχολικό σύστημα και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπαιδευτικούς από άλλα σχολεία. Διαπίστωσαν στην πράξη πως λειτουργεί το σχολείο αλλά και πως διεξάγεται η μάθηση σε άλλες χώρες. Έγινε ειδικά αναφορά στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μαθητών στο σχολικό χώρο σε σχέση με την υποστήριξη του ενεργού πολίτη και τη ψηφιακή πολιτότητα. 

Από τις 18 έως τις 22 ΜΑΡΤΙΟΥ του 2019 το ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ, θα φιλοξενήσει  τα άλλα τέσσερα σχολεία που συμμετέχουν στο ίδιο πρόγραμμα, και θα διοργανώσουμε με τη σειρά μας αντίστοιχο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Για τις ανάγκες του σχεδίου έχει δημιουργηθεί ανοικτή ομάδα στο Etwinning

και σελίδα στο Facebook

erasmus.jpg

Θα ήταν μεγάλη χαρά να μας ακολουθήσετε για να μαθαίνετε τα νέα μας

Από το Γυμνάσιο Γενναδίου, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στο ERASMUS+

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ


ΚΑΒΑΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eep_evp.jpg
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
8.480 προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-2025 – Τι προβλέπεται για τους σχολικούς νοσηλευτές ΠΕ25
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
paideias
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους
Στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού οι μαθησιακοί στόχοι χωρίζονται σε "βασικούς  -υποχρεωτικούς " και σε "πρόσθετους - προαιρετικούς".
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους