Thumbnail
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία

Ψηφίζουμε την «Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ» στις εκλογές για την ΕΜΕ στις 15-3-2015.

Γιατί χρειαζόμαστε μια «δική μας» ΕΜΕ και όχι ένα δεκανίκι της μνημονιακής κυβερνητικής πολιτικής

Αγγελική Χ. Χρονοπούλου*

Την Κυριακή 15/3/2015 ψηφίζουμε στις εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) Πανεπιστημίου 34 και Ιπποκράτους 13α από τις 8 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα. Η  καταμέτρηση των ψήφων θα λάβει χώρα τη Δευτέρα στις 16/3/15 μετά την παραλαβή της επιστολικής από τις 13.00 και έπειτα.

Να είμαστε, λοιπόν, παρόντες μαζικά το διήμερο (15 και 16/3/2015) για τη διασφάλιση της εκλογικής διαδικασίας.

Για ένα επιστημονικό σωματείο όπως η ΕΜΕ, οι εκλογές στις 15-3-2015 δεν μόνο η ευκαιρία να βγει από το τέλμα αλλά και για να πάρει θέση για όσα επιφυλάσσονται στους μαθηματικούς, στη μαθηματική εκπαίδευση και στην κοινωνία γενικότερα.

Βέβαια το ότι το Δ.Σ. και η Εξελεγκτική Επιτροπή εξελέγησαν το 2013 με αντιδημοκρατικές πρακτικές, πρακτικές που αυτή τη φορά απασχόλησαν και τη Δικαιοσύνη, «εξηγεί» το γεγονός ότι με αποκλειστική ευθύνη του μονοπαραταξιακού Δ.Σ. που ενέσκηψε στην ΕΜΕ με τις εκλογές του 2013, το επιστημονικό μας Σωματείο η ΕΜΕ, με ιστορία 100 χρόνων ήδη, τάχθηκε τη διετία που μας πέρασε  στο πλευρό της μνημονιακής κυβέρνησης που εξυπηρέτησε τους ξένους «δανειστές» και τους ντόπιους υποστηρικτές τους[1] ΤΩΡΑ, όμως, είναι η «ευκαιρία» μας να αναστρέψουμε την κατάσταση με τη συνειδητή ψήφο μας.

Στηρίζοντας και ψηφίζοντας τους υποψηφίους της «Κίνησης για την Αλλαγή στην ΕΜΕ», τους 15 υποψήφιους για το ΔΣ και τους 3 υποψήφιους για την Εξελεγκτική Επιτροπή, διασφαλίζεται τη διαφάνεια και τη μαζικότητα της ΕΜΕ και τη στοίχισή της  με τα αιτήματα της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές χωρίς αποκλεισμούς.

Το απερχόμενο ΔΣ της ΕΜΕ δεν το άγγιξαν τα μέτρα του υπουργείου Παιδείας τη διετία 2013-2014 για τις συγχωνεύσεις των σχολείων, για την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών κ.ά.π. αν και ξεσηκώθηκαν πλήθος αντιδράσεις σε Δήμους, από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς... Κατ’ ακολουθίαν η ΕΜΕ “λάμπει“ δια της απουσίας της από τους κοινωνικούς αγώνες...

Επίσης το ΔΣ της ΕΜΕ δεν το άγγιξαν τα μέτρα για την Τριτοβάθμια Ανώτατη Εκπαίδευση (νόμος 4009, Συμβούλια Ιδρύματος κ.ά.π.), με τα οποία απροκάλυπτα επιδιώκεται την υπαγωγή των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ στη λογική και τις ανάγκες της αγοράς με άμεση επιδίωξη την επέκταση των ιδιωτικοοικονομικών κριτήριων λειτουργίας στην επιστημονική διαδικασία τόσο στην παραγωγή της νέας γνώσης (επιστημονική έρευνα) όσο και στη διάχυσής της (ακαδημαϊκή διδασκαλία).

Και θα μπορούσαμε να παραθέσουμε πλήθος παραδειγμάτων που σκιαγραφούν τη σιωπή της ΕΜΕ όταν οι καιροί επιβάλλουν να αντισταθούμε στη λαίλαπα των αλλεπάλληλων κυβερνητικών μέτρων που με τη σύμπραξη του ΔΝΤ και της ΕΕ επιδιώκουν με τις δοκιμασμένες (στη Λατινική Αμερική) πρακτικές του ΔΝΤ στην ισοπέδωση κάθε εργασιακού δικαιώματος και καταργούν κάθε κεκτημένο που κερδήθηκε με μακροχρόνιους αγώνες.

Είναι, λοιπόν, η στιγμή να πάρουν την απάντηση. Νίκη χωρίς συμβιβασμούς και συμψηφισμούς στις εκλογές της 15ης Μαρτίου 2015 για τη «Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ»· ψηφίζοντας τους υποψηφίους της, σε αυτές τις ιστορικές εκλογές με το νέο εκλογικό σύστημα την απλή αναλογική σε ενιαίο ψηφοδέλτιο όπου μετράει η κάθε ψήφος, τους 15 υποψήφιους για το ΔΣ και τους 3 υποψήφιους για την Εξελεγκτική Επιτροπή, το ζητούμενο είναι μια ΕΜΕ για την Επιστήμη και την κοινωνία, μια ΕΜΕ για τα Μαθηματικά και τους μαθηματικούς. Μια ΕΜΕ με διαφάνεια και εσωτερική δημοκρατία. Μια ΕΜΕ μαζική που θα ενεργοποιήσει το σύνολο των μαθηματικών που η τακτική των «χρεών» που καθιέρωσαν τα μονοπαραταξιακά ΔΣ εδώ και 30 χρόνια είχε ως αποτέλεσμα την απομαζικοποίηση και την αδιαφάνεια στη λειτουργία του επιστημονικού Σωματείου.

Ψηφίστε την «Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ» ΓΙΑΤΙ ενισχύει και εγγυάται τη διαφάνεια και όχι την κυκλική εναλλαγή ελεγκτών/ ελεγχόμενων στο ΔΣ και στην Εξελεγκτική Επιτροπή[2].

Αυτή η μεθόδευση της ΔΠΜ για εναλλαγή ελεγκτών/ελεγχόμενων δεν δηλώνει δημοκρατική λειτουργία, δεν προβλέπεται από το καταστατικό της ΕΜΕ και στην τελική πουθενά στη γη οι ελεγκτές δεν εναλλάσσονται σε ρόλους ελεγχόμενων κυκλικά, συστηματικά και σε βάθος χρόνου!!!

Συμμετέχετε στις εκλογές και υπερψηφίστε τους υποψηφίους της «Κίνησης για την Αλλαγή στην ΕΜΕ»: Για το Διοικητικό Συμβούλιο: Αγγελόπουλος Ευγένιος (Βένιος), Βισκαδουράκης Βασίλειος, Δριβαλιάρης Ευάγγελος, Ζούπας Δημήτριος, Καραμπέρης Ιωάννης, Κερασαρίδης Ιωάννης, Κομπότης Γεώργιος, Κουνιάς Ευστράτιος, Κυρούσης Ελευθέριος, Μακρή Ιωάννα, Μαυρέλης Ιάκωβος (Μάκης), Μορόγλου Εμμανουήλ, Παπαδήμας Αλκιβιάδης, Παπαϊωάννου Αλέξανδρος και Πετρέλης Άγγελος Για την Εξελεγκτική Επιτροπή: Βαρόπουλος Δημοσθένης, Κεχράκος Νικόλαος και Χρονοπούλου Αγγελική

* Η Αγγελική Χ. Χρονοπούλου είναι υπεύθυνη ύλης του επιστημονικού περιοδικού «Σύγχρονη Εκπαίδευση» και υποψήφια για την Εξελεγκτική Επιτροπή της «Κίνησης για την Αλλαγή στην ΕΜΕ»

 


[1] Για μια σφαιρική ενημέρωση σας προτείνουμε να διαβάσετε από το blog «Μαθηματικά Τετράδια»:

1. «για την Εφορευτική Επιτροπή των εκλογών στην ΕΜΕ (15/3/2015): Ενημέρωση για ανισότιμη μεταχείριση υποψηφίων του ενιαίου ψηφοδελτίου και αίτημα λήψης μέτρων αποκατάστασης»

http://mathematicatetradia.blogspot.gr/2015/03/1532015.html (10/3/2015)

2. «Το ΔΣ της ΕΜΕ ολοκλήρωσε τη διετή θητεία του «υπόδικο» αφού κατέθεσε έφεση ΑΛΛΑ ο δικηγόρος τους δεν παρέστη στο Εφετείο!!!»

http://mathematicatetradia.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html (6/3/2015)

3. «εκλογές ΕΜΕ 15/3/2015: ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΝΙΚΗΣ της “ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΜΕ“»

http://mathematicatetradia.blogspot.gr/2015/03/832015-0-false-18-pt-18-pt-0-0-false.html  (2/3/2015)

4. «2015, εκλογές στην ΕΜΕ: Ποιο είναι το διακύβευμα για την εκλογή της Εξελεγκτικής Επιτροπής;» http://mathematicatetradia.blogspot.gr/2015/02/2015.html (13/2/2015)

[2] Καλούμε τους συναδέλφους που ψηφίζουν και υποστηρίζουν τη ΔΠΜ να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ψηφίσουν για την Εξελεγκτική Επιτροπή την επιλογή της «Κίνησης για την Αλλαγή στην ΕΜΕ» ΓΙΑΤΙ ενισχύει και εγγυάται τη διαφάνεια και όχι την κυκλική εναλλαγή ελεγκτών/ ελεγχόμενων στο ΔΣ και στην Εξελεγκτική Επιτροπή.

Κλείστε τα εισιτήριά σας με την AEGEAN εδώ - 
Επιλέξτε από και προς και δείτε πόσο κοστίζει

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Μετά το “μαχαίρι” που επέβαλλαν σε δύο δημοτικά σχολεία στη λειτουργία του ολοήμερου οι τρεις παράγοντες της εκπαίδευσης αποχώρησαν από την πίσω...
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
πινακας
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
Επισημαίνουμε ότι εκκρεμεί η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα Ιδιωτικά...
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
mathitis_6.jpg
Στο κυνήγι των γνώσεων
Εκμάθηση περισσότερων των δύο ξένων γλωσσών, πτυχίο, μεταπτυχιακό (κάποιες φορές και παραπάνω του ενός) ,ψηφιακές δεξιότητες και η λίστα ολοένα και...
Στο κυνήγι των γνώσεων
synodos
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών
Σύνοδος Πρυτάνεων: Ερχεται και νέο «ξήλωμα» του νόμου Κεραμέως για τη λειτουργία των πανεπιστημίων
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών