Thumbnail
Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Τεχνολογία» για τις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις Γυμνασίου

Υ.Α με Αριθ. 137437/Γ2/2014

Καθορίζουμε το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Τεχνολογία» για τις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις Γυμνασίου ως εξής:

Α΄ Γυμνασίου

Εφαρμογή της Μεθόδου της Ατομικής Εργασίας για τη μελέτη της τεχνολογίας.

Στη μέθοδο αυτή έχουμε παράλληλη πραγματοποίηση διαλέξεων από πλευράς καθηγητή σχετικά με κρίσιμα θέματα για την ανάπτυξη μιας ευρύτερης αντίληψης των μαθητών για την τεχνολογία που θα τους βοηθήσει σταδιακά να αναπτύξουν τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, αξιοποιώντας και τις εμπειρίες τους από το Ατομικό Έργο που θα επιλέξουν να κατασκευάσουν, να γράψουν εργασία και να το παρουσιάσουν σταδιακά και σε σεμινάρια.
Οι διαλέξεις περιστρέφονται γύρω από τους τεχνολογικούς άξονες που διατρέχουν όλες τις δραστηριότητες
των μαθητών σε όλα τα αναπτυξιακά επίπεδα (σε όλες τις τάξεις), κατά την εφαρμογή των προβλεπόμενων
μεθόδων διδασκαλίας σε κάθε τάξη.
Οι άξονες (ένας ή περισσότεροι) που μπορούν να αποτελούν θεματικές ενότητες των τυχόν διαλέξεων, είναι:
Άξονας 1. Τα χαρακτηριστικά και το πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας.
Άξονας 2. Οι βασικές έννοιες «πυρήνα» της τεχνολογίας.
Άξονας 3. Σχέσεις μεταξύ των τεχνολογιών και διασύνδεση μεταξύ της τεχνολογίας και άλλων τομέων.
Άξονας 4. Οι πολιτιστικές, Κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές επιδράσεις της τεχνολογίας.
Άξονας 5. Οι επιδράσεις της τεχνολογίας στο περιβάλλον.
Άξονας 6. Ο ρόλος της κοινωνίας στην ανάπτυξη και χρήση της τεχνολογίας.
Άξονας 7. Η επίδραση της τεχνολογίας στην Ιστορία.
Άξονας 8. Τα χαρακτηριστικά της μελέτης και σχεδίασης.
Άξονας 9. Σχεδίαση και μελέτη μηχανικών.
Άξονας 10. Ο ρόλος της αντιμετώπισης προβλημάτων, έρευνας και ανάπτυξης, ανακαλύψεων και καινοτομιών και του πειραματισμού στην επίλυση προβλημάτων.
Άξονας 11. Εφαρμογή διαδικασιών σχεδίασης και μελέτης.
Άξονας 12. Χρησιμοποίηση και συντήρηση τεχνολογικών προϊόντων και συστημάτων.
Άξονας 13. Εκτίμηση της επίδρασης προϊόντων και συστημάτων.
Άξονας 14. Ιατρικές τεχνολογίες.
Άξονας 15. Αγροτικές και συνδεόμενες βιοτεχνολογίες.
Άξονας 16. Τεχνολογίες ενέργειας και ισχύος.
Άξονας 17. Πληροφόρηση και επικοινωνίες.
Άξονας 18. Τεχνολογίες μεταφορών.
Άξονας 19. Τεχνολογίες παραγωγής.


Η συνέχεια εδώ

Δείτε εδώ το ΦΕΚ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δημοσκόπηση
Δημοσκόπηση MRB: Ισχυρή στήριξη στους αγρότες και δυσαρέσκεια για τους κυβερνητικούς χειρισμούς
Προβάδισμα της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου – Τι απαντούν οι πολίτες για Τσίπρα, Σαμαρά και Καρυστιανού
Δημοσκόπηση MRB: Ισχυρή στήριξη στους αγρότες και δυσαρέσκεια για τους κυβερνητικούς χειρισμούς
πίνακας του zurbaran
Τι σημαίνει η λέξη Ζουρμπαράν και ποιος είναι ο Zurbaran;
Ορισμένες λέξεις και ονόματα κυκλοφορούν ευρέως στον δημόσιο λόγο, χωρίς να είναι πάντα σαφές τι σημαίνουν ή από πού προέρχονται. Το «ζουρμπαράν»...
Τι σημαίνει η λέξη Ζουρμπαράν και ποιος είναι ο Zurbaran;
καψάλης
Λεόντειος Σχολή Αθηνών: Έφυγε από τη ζωή ο εκπαιδευτικός Μιλτιάδης (Μίλτος) Καψάλης
Ο φιλόλογος που ταύτισε τη γνώση με την ανθρωπιά και άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα σε γενιές μαθητών
Λεόντειος Σχολή Αθηνών: Έφυγε από τη ζωή ο εκπαιδευτικός Μιλτιάδης (Μίλτος) Καψάλης