golearn-engl_970-250

ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ

Φως ή σκοτάδι;
Φως ή σκοτάδι;
Ή αλλιώς γιατί είναι για γέλια η απάντηση του ΙΕΠ για την κάλυψη της ύλης προς τη Ζέτα Μακρή
Φως ή σκοτάδι;
H υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή και ο ρόλος της Τράπεζας Θεμάτων
H υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή και ο ρόλος της Τράπεζας Θεμάτων
H υφυπουργός Παιδείας, Ζέτα Μακρή εκτός τόπου και χρόνου: « Η ύλη έχει καλυφθεί και η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων οδηγεί σε αδιάβλητες και πιο...
H υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή και ο ρόλος της Τράπεζας Θεμάτων
Νέο αίτημα εκπαιδευτικών για απόσυρση της εγκυκλίου για την ύλη στα Λύκεια
Νέο αίτημα εκπαιδευτικών για απόσυρση της εγκυκλίου για την ύλη στα Λύκεια
«Να ανακληθεί το έγγραφο για την πάση θυσία ολοκλήρωση της ύλης στα Λύκεια», ζητά μεταξύ άλλων η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης
Νέο αίτημα εκπαιδευτικών για απόσυρση της εγκυκλίου για την ύλη στα Λύκεια
Ο Κόπτσης, η νέα διαταγή για να βγει η ύλη που δε βγαίνει και η σιωπή των Συντονιστών
Η «διαταγή» Κόπτση και η ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών - Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου «σιωπούν»
Ο Κόπτσης, η νέα διαταγή για να βγει η ύλη που δε βγαίνει και η σιωπή των Συντονιστών
ypaith
Λύκεια: «Το ΥΠΑΙΘ καλεί τους εκπαιδευτικούς να κλείσουν τα μάτια στα μαθησιακά κενά»
Να ανακληθεί η εγκύκλιος και να μην προχωρήσουν σε αναμορφώσεις προγραμμάτων ζητούν οι εκπαιδευτικοί
Λύκεια: «Το ΥΠΑΙΘ καλεί τους εκπαιδευτικούς να κλείσουν τα μάτια στα μαθησιακά κενά»
Δημόσια εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί σε Κεραμέως: «Έχουν χαθεί πολλές διδακτικές ώρες»
Επανεξέταση της περικοπής της ύλης και της Τράπεζας Θεμάτων ζητούν οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου από την υπουργό Παιδείας
Εκπαιδευτικοί σε Κεραμέως: «Έχουν χαθεί πολλές διδακτικές ώρες»
Πανελλαδικές 2022: Το πρόβλημα με την ύλη της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου
Όταν τόσοι μαθητές, γονείς και καθηγητές ζητούν από την κ. Κεραμέως να μειώσει και φέτος την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις επειδή...
Πανελλαδικές 2022: Το πρόβλημα με την ύλη της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου
Κάλυψη διδακτέας ύλης: Σύντομος χρηστικός οδηγός από τους συντονιστές (Ή, αλλιώς, να ’χαμε να λέγαμε)
Υπάρχει κάποια υποψία στη σκέψη των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, για προϋπάρχοντα μαθησιακά κενά που...
Κάλυψη διδακτέας ύλης: Σύντομος χρηστικός οδηγός από τους συντονιστές (Ή, αλλιώς, να ’χαμε να λέγαμε)
kefalidou-kerameos-vouli
Κεφαλίδου: Eρώτηση για την αναδιάταξη ύλης και την ενισχυτική στη Δευτεροβάθμια
Ερώτηση κατέθεσε η Χ. Κεφαλίδου στην Ν. Κεραμέως σχετικά με την αναδιάταξη ύλης και την ενισχυτική διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Κεφαλίδου: Eρώτηση για την αναδιάταξη ύλης και την ενισχυτική στη Δευτεροβάθμια
kerameos
Kεραμέως: Τηλεκπαίδευση αν κλείσει κάποιο σχολείο λόγω κακοκαιρίας
Μέσω τηλεκπαίδευσης τα μαθήματα σε περίπτωση που κλείσουν τα σχολεία λόγω κακοκαιρίας, διαμήνυσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως
Kεραμέως: Τηλεκπαίδευση αν κλείσει κάποιο σχολείο λόγω κακοκαιρίας
Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης στη ‘Διοίκηση Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητα για Φαρμακοποιούς’ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΝΕΕΓΥΛ: Ύλη και οδηγίες μαθημάτων του Τομέα Υγείας όλων των τάξεων
Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Επιλογής «Αγωγή Υγείας» της Α΄ τάξης του Λυκείου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών...
ΕΝΕΕΓΥΛ: Ύλη και οδηγίες μαθημάτων του Τομέα Υγείας όλων των τάξεων