Thumbnail
Δηλώσεις Φίλη

Σε απάντησή του σε επίκαιρη ερώτηση για τα κενά στα σχολεία και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών ο υπουργός Παδείας Νίκος Φίλης, για να καλύψει τις χιλιάδες απολύσεις, αλλά και για να προετοιμάσει το έδαφος για τη γενίκευση της κινητικότητας, δε δίστασε να προσφύγει για αντιπερισπασμό στη μέθοδο του «κοινωνικού αυτοματισμού», εξαπολύοντας από πάνω και άθλια επίθεση στους εκπαιδευτικούς: «Εχουμε παρκαρισμένους εκπαιδευτικούς - είπε επί λέξει - σε μια περιοχή και στη διπλανή υπάρχουν σχολεία που δεν μπορούν να λειτουργήσουν από ελλείψεις. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε πλεόνασμα σε ειδικότητες στα σχολεία και να προσλαμβάνουμε αναπληρωτές. Υπάρχει πλεόνασμα σε ορισμένες ειδικότητες, οι οποίες κρύβονται στο μηχανισμό των πελατειακών σχέσεων, και προσλαμβάνουμε αναπληρωτές να κάνουν τη δουλειά που δεν κάνουν οι μόνιμοι»!

"Παρκαρισμένοι" εκπαιδευτικοί, λοιπόν, σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδείας. Όλη η λογική του υπουργείου εν όψει Σεπτέμβρη σε λίγες λέξεις. Πλέον δεν κρύβονται.

Οπως πολύ σωστά επισημαίνει ο εκπαιδευτικός Χρήστος Ρέππας, ο Νίκος Φίλης προσπαθεί να ντύσει με "παιδαγωγικά επιχειρήματα'' την πολιτική των απολύσεων και της ανεργίας που ακολουθεί στην εκπαίδευση. Ακόμη και το επιχείρημα της ''μη γυμνασιοποίησης'' χρησιμοποιείται για να δικαιολογηθεί το εργασιακό ξεκλήρισμα των ειδικοτήτων και η επιχειρηματολογία του είναι διάτρητη.

Τον ενδιαφέρει μόνο η δημοσιονομική προσαρμογή της εκπαίδευσης, η μείωση των δαπανών για θέσεις εργασίας  και η εκπλήρωση των απαιτήσεων των δανειστών και της τρόικας. Δεν έχουν κανένα παιδαγωγικό χαρακτήρα οι επιλογές του, απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση η αθλιότητα ντύνεται με παιδαγωγική μάσκα.

Η πολιτική Φίλη δεν ξεκληρίζει μόνο τις ειδικότητες αλλά εντατικοποιεί και την εργασία των δασκάλων. Δεν είναι μόνο οι υπεραριθμίες και οι αναγκαστικές μετακινήσεις που θα προκύψουν, αλλά ανοίγει η κερκόπορτα για την αύξηση του ωραρίου, όπως έχει ήδη προταθεί από τον Ο.Ο.Σ.Α.

Η επιχειρηματολογία του στοχεύει το εκπαιδευτικό κίνημα και στην παράλυση των αντιστάσεων αυτό δεν κρύβεται από την τοποθέτησή του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kairos-aeras-mast.jpg
Καιρός: Με ισχυρούς βοριάδες ξεκινά η Μεγάλη Εβδομάδα - Συναγερμός για τον κίνδυνο πυρκαγιών
Αίθριος καιρός σήμερα με υψηλές θερμοκρασίες - Βοριάδες έως 8 μποφόρ
Καιρός: Με ισχυρούς βοριάδες ξεκινά η Μεγάλη Εβδομάδα - Συναγερμός για τον κίνδυνο πυρκαγιών
ναρκωτικα σχολειο
Διακίνηση ναρκωτικών σε σχολείο: Οι ηχογραφημένες συνομιλίες "καίνε" - Σοκαριστικές απειλές σε μαθητές
Τους μαθητές προσέγγιζε η σπείρα δελεάζοντας τους με χρήματα. Στην συνέχεια όμως ο εφιάλτης άρχιζε όταν οι απειλές και οι εκφοβισμοί, αλλά και οι...
Διακίνηση ναρκωτικών σε σχολείο: Οι ηχογραφημένες συνομιλίες "καίνε" - Σοκαριστικές απειλές σε μαθητές
Πιερρακάκης-Μητσοτάκης
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για σήμερα Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
mitsotakis_pierrakakis
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
Επέκταση του μπόνους στο Δημόσιο - σύνδεση της αξιολόγησης με τα κίνητρα αποδοτικότητας 
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας