Η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί, μετά το κύμα αντιδράσεων.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι σκοπός της διαφήμισης ήταν να καταδείξει ότι το αφρόλουτρο της Dove ταιριάζει σε κάθε γυναίκα, ωστόσο η συγκεκριμένη εικόνα δεν κατάφερε να περάσει αυτό το μήνυμα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ
Alfavita Newsroom