Η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί, μετά το κύμα αντιδράσεων.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι σκοπός της διαφήμισης ήταν να καταδείξει ότι το αφρόλουτρο της Dove ταιριάζει σε κάθε γυναίκα, ωστόσο η συγκεκριμένη εικόνα δεν κατάφερε να περάσει αυτό το μήνυμα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ