Με τεράστια δυσκολία διεξάγεται η κίνηση των οχημάτωνστον Κηφισό μετά, καθώς καραμπόλα τριών οχημάτων σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης.
Η καραμπόλα έγινε λίγο στην έξοδο της Αττικής οδού, στην κάθοδο του Κηφισού. Ο δρόμος αποκλείστηκε από την Τροχαία και παρά τη γρήγορη απομάκρυνση των οχημάτων οι ουρές των οχημάτων δεν έλειψαν.
Δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός οδηγού ή άλλου πολίτη ενώ προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές στα οχήματα