Thumbnail
Στο 179,2% του ΑΕΠ έφτασε το δημόσιο χρέος της Ελλάδας το δεύτερο τρίμηνο του 2016

Στο 179,2% του ΑΕΠ έφτασε το δημόσιο χρέος της Ελλάδας το δεύτερο τρίμηνο του 2016, έναντι 176,1% του ΑΕΠ το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2016 το δημόσιο χρέος στην ευρωζώνη μειώθηκε στο 91,2% του μέσου ΑΕΠ της ευρωζώνης (από 92,1% το πρώτο τρίμηνο) και στο 84,3% του ΑΕΠ στην «ΕΕ των 28» (από 87,5% το πρώτο τρίμηνο).

Το υψηλότερο χρέος στην ΕΕ κατέγραψε η Ελλάδα (179,2%) και ακολουθούν η Ιταλία (135,5%) και η Πορτογαλία (131,7%). Το χαμηλότερο χρέος στην ΕΕ καταγράφηκε στην Εσθονία (9,7%), στο Λουξεμβούργο (22%) και στη Βουλγαρία (29,4%).

Σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 το δημόσιο χρέος αυξήθηκε σε δεκατρία κράτη-μέλη στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2016 και μειώθηκε σε δεκαπέντε κράτη-μέλη. Η μεγαλύτερη αύξηση δημόσιου χρέους καταγράφεται στην Ελλάδα (+3,1 ποσοστιαίες μονάδες) στην Πορτογαλία (+2,8 ποσοστιαίες μονάδες) και στη Λετονία (+2,6 ποσοστιαίες μονάδες).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia