ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ

«Μάχη» στα Αρχαία Ελληνικά: Επιστολή πανεπιστημιακών στη Σ. Ζαχαράκη για τις περικοπές στη διδασκαλία
«Μάχη» στα Αρχαία Ελληνικά: Επιστολή πανεπιστημιακών στη Σ. Ζαχαράκη για τις περικοπές στη διδασκαλία
Οι πρόεδροι των Τμημάτων Φιλολογίας των ΑΕΙ «ενώνουν δυνάμεις» μετά το κάλεσμα των φιλόλογων για τα Αρχαία Ελληνικά
«Μάχη» στα Αρχαία Ελληνικά: Επιστολή πανεπιστημιακών στη Σ. Ζαχαράκη για τις περικοπές στη διδασκαλία
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
Η καθοδική πορεία των φιλολογικών σχολών: Μια βαθύτερη πολιτισμική και παιδαγωγική κρίση πίσω από τους αριθμούς
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
Φιλόλογοι για μείωση Αρχαίων: Η παιδεία δεν είναι μόνο εργαλείο επαγγελματικής κατάρτισης
Φιλόλογοι για μείωση Αρχαίων: Η παιδεία δεν είναι μόνο εργαλείο επαγγελματικής κατάρτισης
Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός»: Ανησυχία για τη μείωση των ωρών φιλολογικών μαθημάτων και τις επιπτώσεις στην πολιτιστική και γλωσσική κληρονομιά...
Φιλόλογοι για μείωση Αρχαίων: Η παιδεία δεν είναι μόνο εργαλείο επαγγελματικής κατάρτισης
Βιβλία
Υποτίμηση των φιλολογικών μαθημάτων
Με αφορμή τα όσα ακούμε οι φιλόλογοι για την αντίδραση μας σχετικά με τη μείωση ωρών στα μαθήματα μας… ας αναλογιστούμε τι προσφέρει  η επιστήμη μας! 
Υποτίμηση των φιλολογικών μαθημάτων
εκπαιδευτικος
Χαμηλές βάσεις, υψηλή εγκατάλειψη: Το επάγγελμα του καθηγητή σε ελεύθερη πτώση
Ποιος θέλει να γίνει εκπαιδευτικός; Η φυγή των νέων από τις καθηγητικές σχολές, οι μισθοί πείνας και το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απαξίωσης
Χαμηλές βάσεις, υψηλή εγκατάλειψη: Το επάγγελμα του καθηγητή σε ελεύθερη πτώση
ffilologoi.jpg
Στο στόχαστρο οι Φιλόλογοι : Φόβοι για μείωση ωρών και εργασιακή ανασφάλεια -Γιατί δεν απαντά ο Πρόεδρος του ΙΕΠ;
Νέα ανησυχία για τα φιλολογικά μαθήματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τη θέση των αναπληρωτών
Στο στόχαστρο οι Φιλόλογοι : Φόβοι για μείωση ωρών και εργασιακή ανασφάλεια -Γιατί δεν απαντά ο Πρόεδρος του ΙΕΠ;
πανελ
Καμπανάκι στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Η «εξαφάνιση» των εισακτέων στα τμήματα Φυσικής και Ξενόγλωσσων Φιλολογιών
Αριθμοί που προβληματίζουν – Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι πίσω από τα κενά των Τμημάτων
Καμπανάκι στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Η «εξαφάνιση» των εισακτέων στα τμήματα Φυσικής και Ξενόγλωσσων Φιλολογιών
elliniki_glossa.jpg
Νεοελληνική Γλώσσα: Προτάσεις Επιστημονικής ομάδας φιλολόγων για αλλαγές στα βιβλία Δημοτικού και Γυμνασίου
Από φιλολόγους-μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής για την προετοιμασία και εποπτεία της διεξαγωγής σε εθνικό επίπεδο των Εξετάσεων Διαγνωστικού...
Νεοελληνική Γλώσσα: Προτάσεις Επιστημονικής ομάδας φιλολόγων για αλλαγές στα βιβλία Δημοτικού και Γυμνασίου
filologoi
Η ελληνική ηθογραφία του 19ου αιώνα: Διάλεξη στις 4/4 από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Διάλεξη για την ελληνική ηθογραφία του 19ου αιώνα από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Η ελληνική ηθογραφία του 19ου αιώνα: Διάλεξη στις 4/4 από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων