Ποια σεμινάρια αφορούν ΔΥΕΠ, Διαπολιτισμική και τάξεις υποδοχής και μοριοδοτούν
Γράφει η σύμβουλος επιμόρφωσης, Μαρίνα Ιωαννίδου για τις τάξεις υποδοχείς, τα ΔΥΕΠ, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τι ισχύει για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τη μοριοδότηση

Στον δημόσιο διάλογο στον τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μονοπωλούν οι μόνιμοι διορισμοί που ανακοινώθηκαν στην Ειδική Αγωγή και αυτοί που έπονται πάλι σε αυτό τον τομέα καθώς και στην Γενική Εκπαίδευση  (περίπου 5.500)  το 2021.

Παράλληλα όμως τα βλέμματα έχουν στραφεί στην συζήτηση για την Διαπολιτισμική εκπαίδευση για τις νέες προσλήψεις που ανακοινώθηκαν από την υφυπουργό παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη για τα ΔΥΕΠ και τις τάξεις υποδοχής και την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.

Μάλιστα, στις αρχές Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκαν η κατανομή των νέων προσλήψεων σε Τάξεις Υποδοχής (ΖΕΠ)

Όπως έχω σημειώσει και άλλες φορές το τοπίο στις σχολικές μονάδες και στην χώρα διαμορφώνεται και από τεράστιο προσφυγικό κύμα των τελευταίων ετών.

Η λειτουργία των κέντρων υποδοχής διαμορφώνει νέες πραγματικότητες για την εκπαιδευτική διαδικασία και καθιστά σημαντική, αν όχι αναγκαία, την προσφορά επιμορφωτικών δράσεων προς εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και της κοινωνικής παιδαγωγικής για
να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο έργο τους που έχει στόχο την κοινωνική ένταξη και την εκπαίδευση των προσφύγων.

Ποια σεμινάρια όμως αφορούν την διαπολιτισμική εκπαίδευση και την διδασκαλία σε μαθητές  με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο

Αυτή την περίοδο έχουν ανοικτές αιτήσεις τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια που μοριοδοτούν για προσλήψεις και διορισμούς και αφορούν πιο πολύ απ'όλα τον τομέα του προσφυγικού στην Σχολική εκπαίδευση

α) Κατάρτιση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο

β) Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (θεωρία και πράξη)
 

Τα παραπάνω σεμινάρια αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Δ.Ε. όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται να εργαστούν στην σχολική εκπαίδευση και να μοριοδοτηθούν για πρόσληψη σύμφωνα με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου

Παράλληλα μαζί με τις δεξιότητες και τα γνωσιακά εφόδια που κατοχυρώνουν καθώς και την μοριοδότηση για πρόσληψη στους πίνακες, αποκτούν θεωρητικά, πιθανό πλεονέκτημα σε περίπτωση που ανοίξουν πίνακες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης όπως κατ αναλογία έγινε με τους επικουρικούς πίνακες της ειδικής αγωγής και τα αντίστοιχο σεμινάριο που μπορείς να ενταχθείς σε αυτούς.

Καταληκτικά οι παραπάνω δύο επιμορφώσεις από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου γίνονται πρώτη επιλογή για τους εκπαιδευτικούς και τους απόφοιτους παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών που θέλουν να διαμορφώσουν μια στρατηγική που να τους δίνει περισσότερες πιθανότητες πρόσληψης

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Τα πρόσωπα του Σωκράτη, του Επίκουρου, του Περικλή, του Δημοσθένη και άλλων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» χάρη στη 3D τεχνολογία
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή, πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας τοποθετείται ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο ρόλος της γενιάς μας
Ο ρόλος της γενιάς μας
«Τον καιρό της πανδημίας δεν ζήτησε την εύκολη λύση της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς γνωρίζει ότι θα υπήρχε πρόβλημα. Καταθέτει...
Ο ρόλος της γενιάς μας