Thumbnail
Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, Εξεταστικής περιόδου 2021Α για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική

Από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας περιόδου 2021Α, για τις γλώσσες: Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική, για τα επίπεδα:

α) Α (Α1 «στοιχειώδης γνώση» και Α2 «βασική γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test), στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.

β) Β (Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.

γ) Γ (Γ1 «πολύ καλή γνώση», Γ2 «άριστη γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική» που πραγματοποιήθηκαν στις 5 και 6 Ιουνίου 2021.

Στις Εξετάσεις υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής 8062 υποψήφιοι. Οι επιτυχόντες είναι 7332.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα από το διαδίκτυο στην ιστοσελίδα: https://kpgresults.it.minedu.gov.gr

Στην παραπάνω ιστοσελίδα οι υποψήφιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση, με τη χρήση του κωδικού τους, που αναγράφεται στη καρτέλα υποψηφίου καθώς και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες των ονομαστικών τους στοιχείων (Επώνυμο, Όνομα, Όνομα πατρός, Όνομα μητρός).

Oι επιτυχόντες θα ενημερωθούν για την έκδοση και την χορήγηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας με νέο Δελτίο Τύπου. Θα μπορούν να παραλαμβάνουν το πιστοποιητικό τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου είχαν υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση συμμετοχής στις Εξετάσεις, έχοντας μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου ή το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας. Σε περίπτωση παραλαβής πιστοποιητικού από τρίτο πρόσωπο, απαιτείται εξουσιοδότηση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής και η ταυτότητα του.

Μέχρι την έκδοση και τη χορήγηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας είναι δυνατόν να χορηγούνται στους επιτυχόντες, κατόπιν σχετικής αίτησής τους, από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες οριστικοποίησαν την αίτηση συμμετοχής τους στις εξετάσεις του ΚΠΓ, σχετικές βεβαιώσεις επιτυχίας που θα ισχύουν μέχρι την έκδοση των πιστοποιητικών. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στέφανος Παραστατίδης
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
Το ΠΑΣΟΚ–ΚΙΝΑΛ ζητά επίσημες απαντήσεις για πιθανές υπερκοστολογήσεις και για την απουσία ενημέρωσης γύρω από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
παν. ιωαννινων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
Πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η τελετή αναγόρευσης του Καθηγητή του Northwestern University και Senior Scientist στο Argonne National...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
απθ
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
Μια ημερίδα που φωτίζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η καινοτομία μπορούν – ή δεν μπορούν – να εξασφαλίσουν πραγματική προσβασιμότητα για όλους.
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
λοκ
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση
Η νέα πρωτοβουλία για σχολικές θυρίδες και η συμβολή της στη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση