υπουργείο παιδείας 2021
Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων μονάδων μπορεί να αξιοποιηθεί για την εκτίμηση της πορείας της τηλεκπαίδευσης, αναφέρθηκε σε συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με τους διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Με εκπροσώπους της  Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνομίλησε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Στις τοποθετήσεις τους, μεταξύ άλλων, οι Ν. Κεραμέως, Ζ. Μακρή και Σ. Γκίγκα αναφέρθηκαν στη διαδικασία αξιολόγησης σχολικών μονάδων και την εφαρμογή της για την εκτίμηση της πορείας της τηλεκπαίδευσης.

Ειδικά σε σχέση με τους διευθυντές, σημειώθηκε πως ο ρόλος τους είναι καίριος ως προς τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της αξιολόγησης, της δυναμικής αυτής διαδικασίας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων καθώς και των περιθωρίων βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας.

Αναλυτικά:

Σε πολύ θετικό κλίμα διενεργήθηκε η συνάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνέχεια των συναντήσεων του Υπουργείου με εκπροσώπους των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ. Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Ζέττα Μακρή και η Γενική Γραμματέας Σίσσυ Γκίκα, συζήτησαν με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θέματα που αφορούν τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ υπήρξε ειλικρινής, αμοιβαία διάθεση συνεργασίας.

Μεταξύ των μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου που παρουσίασε η Υπουργός ήταν η  εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, η ενίσχυση δραστηριοτήτων στα αγγλικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η καθολική εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, οι μόνιμοι διορισμοί που ολοκληρώθηκαν στην ειδική αγωγή και οι οποίοι βρίσκονται στην τελική ευθεία στη γενική εκπαίδευση, η πρόβλεψη για εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και τους μαθητές άνω των 16, αλλά και για τα δωρεάν τεστ στους εκπαιδευτικούς.

Συζητήθηκαν, επιπλέον, τα οφέλη της αξιολόγησης και η ιδιαίτερη βαρύτητα που έχει η φετινή της εφαρμογή, σύμφωνα με τον ψηφισθέντα νόμο, καθώς είναι εξαιρετικά κρίσιμο να εκτιμηθεί, μεταξύ άλλων, η πορεία της τηλεκπαίδευσης, εγχείρημα το οποίο έγινε πράξη χάρη στη μεγάλη προσπάθεια σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο ρόλος των διευθυντών σχολικών μονάδων είναι καίριος ως προς τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της αξιολόγησης, της δυναμικής αυτής διαδικασίας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων καθώς και των περιθωρίων βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας. Στόχος οι σχολικές μονάδες να αναπτυχθούν περαιτέρω και να αναβαθμιστεί εν συνόλω η εκπαίδευση στη χώρα μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή