ζέτα μακρή υφυπουργός παιδείας
Τα σχολεία των περιοχών που είναι κλειστά μετά από εισήγηση των διευθυντών, δεν θα λειτουργήσουν ούτε με τηλεκπαίδευση

Εικόνα της κατάστασης που αφορά τις αρμοδιότητες του υπουργείου Παιδείας, θέλησε να έχει η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, η οποία βρέθηκε σήμερα στις πληγείσες από τον ισχυρό σεισμό περιοχές της ΠΕ Λάρισας.

Σε δηλώσεις της, η κ. Μακρή τόνισε ότι θέλησε να έχει η ίδια πρωτογενή ενημέρωση για την κατάσταση που επικρατεί αναφορικά με τα θέμα της εκπαίδευσης και των σχολείων της περιοχής.

Μεταξύ άλλων, η υφυπουργός σημείωσε πως τα σχολεία των περιοχών που είναι κλειστά μετά από εισήγηση των διευθυντών των σχολικών μονάδων προς τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, δεν θα λειτουργήσουν ούτε με εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Τέλος, μιλώντας για το σχολείο του Δαμασίου, από το οποίο με την στήριξη του διευθυντή και των εκπαιδευτικών, δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός μαθητών κατά την διάρκεια του σεισμού, παρά τις σοβαρές ζημιές που υπέστη, η κ. Μακρή ευχαρίστησε τον διευθυντή του σχολείου, υπενθυμίζοντας πως το συγκεκριμένο σχολείο είχε διακριθεί σε διαγωνισμό μεταξύ σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Ο μαθηματικός τύπος που αποκαλύπτει τον ιδανικό στολισμό για το χριστουγεννιάτικο δέντρο
Πώς το ύψος του δέντρου καθορίζει τον αριθμό από μπάλες, γιρλάντες και λαμπάκια – Τι προτείνουν οι μαθηματικοί του Πανεπιστημίου Σέφιλντ
Ο μαθηματικός τύπος που αποκαλύπτει τον ιδανικό στολισμό για το χριστουγεννιάτικο δέντρο
ΤΑΞΗ
Η “πίσω ουρά”: Τι σημαίνει — και τι όχι — η εισαγωγή του International Baccalaureate (IB) στα δημόσια σχολεία
Η προοπτική εισαγωγής του IB στα δημόσια σχολεία της Ελλάδας — ειδικά εν όψει του 2026 — παρουσιάζεται ως θετική εξέλιξη από την κυρίαρχη...
Η “πίσω ουρά”: Τι σημαίνει — και τι όχι — η εισαγωγή του International Baccalaureate (IB) στα δημόσια σχολεία