Τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας (από 3 έως 4 μαθητές), σύμφωνα με τον σχεδιασμό Ενισχυτικής Διδασκαλίας των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο κατανομής πιστώσεων Σ.Κ.Α.Ε.-Εκπαιδευτικών 2018-2019 και κάτωθι εισηγήσεις, υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Ηλίας Γεωργαντάς.
Έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας
Δείτε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς