Σας ενημερώνουμε ότι η Περιφερειακή Διεύθυνση Ν. Αιγαίου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης e–Twinning διοργανώνει το 1ο Επιστημονικό-Παιδαγωγικό Συνέδριο με τίτλο: «Εκπαίδευση και Νέα Ψηφιακή Πραγματικότητα-Τεχνητή Νοημοσύνη».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Ρόδο στις 28, 29 και 30 Νοεμβρίου 2025, θα επιτρέπει τη δια ζώσης ή την εξ αποστάσεως εισήγηση/συμμετοχή και θα επιμεληθεί έκδοση Πρακτικών.
Το Συνέδριο φιλοδοξεί να ανοίξει έναν ουσιαστικό διάλογο μεταξύ ακαδημαϊκής κοινότητας, ερευνητών, εκπαιδευτικών, πολιτείας προκειμένου να διαμορφωθεί ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που θα απαντά στις ανάγκες της κοινωνίας της γνώσης, προσανατολισμένης στις απαιτήσεις της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης λαμβάνοντας υπόψιν τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και το γεγονός ότι μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί, γονείς, φορείς συνδιαμορφώνουν την κοινωνία του μέλλοντος με σεβασμό στις αξίες της παιδείας και του ανθρωπισμού.
- Η επιστημονική και η εκπαιδευτική κοινότητα διαλέγεται τη δυναμική της σχολικής κοινότητας στη σύγχρονη πραγματικότητα της επίδρασης της ταχύτατης εξέλιξης της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και των Νέων Τεχνολογιών και της ενσωμάτωσής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, στον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε, διδάσκουμε, αναπλαισιώνουμε, επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε στο πλαίσιο της εκπαίδευσης.
Το σημερινό σχολείο αντιμετωπίζει έντονα προβλήματα συναισθηματικής διαχείρισης και επικοινωνίας. Πώς η τεχνολογική πρόοδος μπορεί να προσφέρει λύσεις και να ανοίξει δρόμους για μια πιο ουσιαστική, συμμετοχική και ανθρώπινη εκπαίδευση. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι απαραίτητη η παράλληλη ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, της ενσυναίσθησης και της συνεργατικής κουλτούρας.
Ο σκοπός του συνεδρίου είναι να δημιουργηθεί ένας γόνιμος και διεπιστημονικός διάλογος γύρω από τις προκλήσεις και τις δυνατότητες που αφορούν τη σημερινή σχολική πραγματικότητα, η ενδυνάμωση του ρόλου του σχολείου ως χώρου μάθησης, ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης και τεχνολογικής ενδυνάμωσης με κεντρικό άξονα τον μαθητή/την μαθήτρια ως άτομο και ως μέλος της κοινωνίας του αύριο.
Το συνέδριο επιδιώκει:
- Την ανάδειξη της σημασίας της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης του μαθητή/της μαθήτριας, εστιάζοντας στην ενσυναίσθηση, την ενεργητική ακρόαση, τη συναισθηματική νοημοσύνη και τη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
- Τη διερεύνηση τρόπων πρόληψης και διαχείρισης φαινομένων όπως η επιθετικότητα, ο θυμός και η κοινωνική απομόνωση μέσα στο σχολείο, μέσω παιδαγωγικών πρακτικών, ψυχολογικής υποστήριξης και ενίσχυσης της συνεργατικής κουλτούρας.
- Την παρουσίαση καινοτόμων εφαρμογών νέων τεχνολογιών και τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, που μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, στην εξατομίκευση της διδασκαλίας και στην υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου.
- Την ενίσχυση της σχέσης μεταξύ παιδαγωγικής και τεχνολογίας, ώστε τα τεχνολογικά εργαλεία να υπηρετούν τον παιδαγωγικό σκοπό και όχι να τον υποκαθιστούν αλλά και να στηρίζουν την τεχνολογική ενδυνάμωση μαθητή, εκπαιδευτικού.
- Την προώθηση της συνεργασίας ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς, ειδικούς ψυχικής υγείας, ερευνητές/τριες, γονείς και μαθητές/τριες για τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, συμμετοχικού και ολιστικού σχολείου.
Επιμέρους στόχοι:
- Ανάδειξη του μαθητή/της μαθήτριας ως κεντρικού υποκειμένου της εκπαιδευτικής διαδικασίας
- Καλλιέργεια της προσωπικής ευθύνης, της αυτογνωσίας και της κοινωνικής συνείδησης.
- Δημιουργία κουλτούρας σεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας
- Εμβάθυνση στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών/τριών
- Ενίσχυση της ενεργητικής ακρόασης και της ουσιαστικής επικοινωνίας στο σχολείο
- Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών σε τεχνικές ακρόασης, διαλόγου και μη-βίαιης επικοινωνίας.
- Προώθηση θετικού σχολικού κλίματος και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης, ενσυναίσθησης και διαχείρισης συναισθημάτων.
- Πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας, εκφοβισμού και θυματοποίησης
- Ανάδειξη των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική πράξη
- Παρουσίαση ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών για την εξατομικευμένη και συμπεριληπτική μάθηση.
- Εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τεχνολογικά μέσα που ενισχύουν την αλληλεπίδραση, την αξιολόγηση και τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας.
- Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και γονέων για τη συνειδητή και ασφαλή χρήση της τεχνολογίας
- Προώθηση της ψηφιακής παιδείας και της υπεύθυνης χρήσης των κοινωνικών δικτύων και της τεχνητής νοημοσύνης.
- Αντιμετώπιση των κινδύνων του ψηφιακού κόσμου, όπως η παραπληροφόρηση, η εξάρτηση και η βία στον ψηφιακό κόσμο.
- Aνταλλαγή καλών πρακτικών στα σχολεία
- Δημιουργία ενός διαλόγου μεταξύ εκπαιδευτικών, ειδικών ψυχικής υγείας, ακαδημαϊκών και πολιτικών φορέων.
- Παρουσίαση επιτυχημένων παραδειγμάτων και καινοτόμων δράσεων από σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
- Προώθηση της διαθεματικής προσέγγισης στην εκπαίδευση
- Σύνδεση των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων με τα γνωστικά αντικείμενα μέσω βιωματικής μάθησης.
- Ενίσχυση της ολιστικής ανάπτυξης του μαθητή/της μαθήτριας: γνωστικής, συναισθηματικής, κοινωνικής και τεχνολογικής.
- Καινοτόμες εφαρμογές και παραδείγματα χρήσης AI στην τάξη (π.χ. εξατομικευμένη μάθηση, υποστηρικτικά εργαλεία για μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες)
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτικές Πλατφόρμες
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός στην Εκπαίδευση
- Εκπαιδευτική Ρομποτική
- Προσαρμοστική Μάθηση με χρήση AI
- Ηθικά ζητήματα και προκλήσεις από την ενσωμάτωση της AI στην εκπαίδευση
- Παρουσίαση ευρωπαϊκών και συνεργατικών προγραμμάτων
- Οι επιπτώσεις της αυτοματοποίησης στην εκπαιδευτική εργασία,
- Ζητήματα ηθικής, ασφάλειας δεδομένων και ψηφιακής ισότητας.
Θεματικοί άξονες συνεδρίου:
Ο Μαθητής/Η μαθήτρια στο Κέντρο της Εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της διδακτικής πράξης στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και το μαθησιακό προφίλ κάθε μαθητή και κάθε μαθήτριας.
- Ενδυνάμωση της αυτενέργειας και της κριτικής σκέψης μέσω της διδασκαλίας.
- Προώθηση της ενεργητικής συμμετοχής του μαθητή/της μαθήτριας στη μαθησιακή διαδικασία.
- Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη και Διδασκαλία
- Ενσωμάτωση της κοινωνικοσυναισθηματικής αγωγής σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα (π.χ. φιλολογικά, φυσικές επιστήμες, καλλιτεχνικά).
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, συνεργασίας και επίλυσης συγκρούσεων μέσα από ομαδοσυνεργατική διδασκαλία.
- Δημιουργία ασφαλούς, ενθαρρυντικού και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Ο Εκπαιδευτικός ως Σχεδιαστής και Καθοδηγητής της Μάθησης
- Σχεδιασμός μαθημάτων που υποστηρίζουν την ψυχολογική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών.
- Εκπαίδευση στις παιδαγωγικές αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
- Χρήση εργαλείων αξιολόγησης που ενισχύουν τη μάθηση και την αυτοαντίληψη του μαθητή/της μαθήτριας.
- Τεχνολογία και Διδασκαλία: Ενίσχυση της Μάθησης
- Ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων (π.χ. διαδραστικές πλατφόρμες, ψηφιακές τάξεις, εφαρμογές πολυμέσων) στη διδασκαλία.
- Ανάπτυξη ψηφιακού γραμματισμού μέσω διαθεματικής προσέγγισης.
- Δημιουργία ψηφιακών projects που καλλιεργούν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα.
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτικές Πλατφόρμες
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός στην Εκπαίδευση
- Εκπαιδευτική Ρομποτική
- Προσαρμοστική Μάθηση με χρήση AI
- Οι επιπτώσεις της αυτοματοποίησης στην εκπαιδευτική εργασία.
- Αξιοποίηση διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία
- Ζητήματα ηθικής, ασφάλειας δεδομένων και ψηφιακής ισότητας.
- Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη Διδασκαλία Μαθημάτων
- Πρακτικές εφαρμογές της AI στην εξατομικευμένη μάθηση (π.χ. συστήματα που προσαρμόζουν το περιεχόμενο στο επίπεδο των μαθητών/τριών).
- Αξιοποίηση περιβαλλόντων μάθησης με τη βοήθεια της AI (π.χ. “έξυπνοι” βοηθοί, ψηφιακά avatars, αυτόματη ανατροφοδότηση).
- Καινοτόμες εφαρμογές και παραδείγματα χρήσης AI στην τάξη (π.χ. εξατομικευμένη μάθηση, υποστηρικτικά εργαλεία για μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες).
- Συζήτηση γύρω από τις ηθικές πτυχές χρήσης της AI στην εκπαιδευτική πράξη.
- Διδασκαλία Μαθημάτων με Έμφαση στην Κοινωνική και Συναισθηματική Εκπαίδευση
- Εμπλουτισμός της διδακτέας ύλης με δραστηριότητες που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη.
- Αξιοποίηση της λογοτεχνίας, της ιστορίας και των τεχνών για συζήτηση θεμάτων ταυτότητας, διαφορετικότητας και κοινωνικής δικαιοσύνης.
- Συνδέσεις των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών με πραγματικά προβλήματα και κοινωνικές προκλήσεις.
- Καινοτόμες Διδακτικές Πρακτικές και Παραδείγματα Εφαρμογής
- Παρουσίαση καλών πρακτικών από σχολικές μονάδες που αξιοποιούν AI και ψηφιακά εργαλεία στη διδασκαλία.
- Εφαρμογές project-based learning, flipped classroom, μεικτές μορφές μάθησης (blended learning).
- Συνεργατικά μαθήματα που συνδυάζουν τεχνολογία, κριτική σκέψη και κοινωνική ευθύνη.
Επιτροπές:
Επιστημονική Ειτροπή:
Παπαδομαρκάκης Ιωάννης, Γενικός Γραμματέας, Γ.Γ. ΥΠΑΙΘΑ
Ψαρράς Χαράλαμπος, Αν. Περιφερειακός Δντής Ν. Αιγαίου
Αλιβίζος Σοφός, Κοσμήτορας Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών Παν/ίου Αιγαίου
Δημητρακοπούλου Αγγελική, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αιγαίου
Φεσάκης Γεώργιος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου
Καφαλούκου Κωνσταντία, Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου
Βαμβακερός Ξενοφών, Διευθυντής Δ.Ε. Κυκλάδων
Τσαβαλά Ειρήνη, Διευθύντρια Π.Ε. Κυκλάδων
Πέτρου Αργυρώ, Αν Διευθύντρια Δ.Ε. Δωδεκανήσου
Συμεωνίδης Κωνσταντίνος, Αν. Διευθυντής Π.Ε. Δωδεκανήσου
Αποστόλου Ζωή, Σύμβουλος ΠΕ60, Κυκλάδων
Βασιλείου Δημήτριος, Σύμβουλος Δ.Ε., Π.Ε.02 Κυκλάδων
Βολονάκης Παντελής, Σύμβουλος ΠΕ86, Δωδεκανήσου
Διακογεωργίου Αρχοντούλα, Σύμβουλος ΠΕ70, Δωδεκανήσου
Έλληνας Κωνσταντίνος, τ. Αν. Διευθυντής Δ.Ε. Δωδεκανήσου
Ιωσηφίδου Μαρία, Εκπαιδευτικός ΠΕ86, Κυκλάδων
Καλαούζη Κωνσταντίνα, Σύμβουλος Δ.Ε., ΠΕ02, Δωδεκανήσου
Καντάς Κωνσταντίνος, Σύμβουλος ΠΕ70 , Δωδεκανήσου
Καραγιάννης Ιωάννης, Επόπτης Ποιότητας Δ.Ε. Κυκλάδων
Καρτσέλου Χριστιάνα, Σύμβουλος ΠΕ70, Κυκλάδων
Κιουλέση Ειρήνη, Σύμβουλος Δ.Ε., ΠΕ03 Δωδεκανήσου
Κιούση Δήμητρα, Σύμβουλος ΔΕ, ΠΕ02, Κυκλάδων
Λαζακίδου Γεωργία, Σύμβουλος ΠΕ70, Δωδεκανήσου
Κόζα Χρυσάνθη, Σύμβουλος Ε.Ε. & Ε.Α.Ε., Δωδεκανήσου
Κωνσταντέλλιας Χαράλαμπος, Σύμβουλος Δ.Ε., ΠΕ02 Κυκλάδων
Κωνσταντινίδου Καλλιόπη, Σύμβουλος ΔΕ, ΠΕ04, Κυκλάδων
Λαζακίδου Γεωργία, Σύμβουλος ΠΕ70, Δωδεκανήσου
Ματζάνος Δημήτριος, Σύμβουλος ΠΕ70, Δωδεκανήσου
Μαργαρίτη Αδαμαντία, Σύμβουλος ΠΕ60, Δωδεκανήσου
Μουλά Ευαγγελία, Επόπτρια Ποιότητας Δ.Ε. Δωδεκανήσου
Μυλωνά Αναστασία, Σύμβουλος Δ.Ε., ΠΕ04, Κυκλάδων
Οικονομίδου Βασιλική, Σύμβουλος ΠΕ06, Δωδεκανήσου
Ορφανός Στυλιανός, Σύμβουλος Δ.Ε., ΠΕ04.01, Δωδεκανήσου
Παλάσκας Σωτήριος, Σύμβουλος Δ.Ε., ΠΕ02, Δωδεκανήσου
Παπαδόπουλος Σταύρος, Επόπτης Ποιότητας Π.Ε. Κυκλάδων
Ποζαπαλίδου Σταυρούλα, Σύμβουλος Ε.Ε. & ΕΑΕ, Κυκλάδων
Ποιμενίδης Δημήτριος, Σύμβουλος ΠΕ70 , Δωδεκανήσου
Ποντίκας Απόστολος, Σύμβουλος ΠΕ11, Κυκλάδων
Προβελέγγιος Πέτρος, Σύμβουλος ΠΕ70, Κυκλάδων
Σοφός Εμμανουήλ, Επόπτης Ποιότητας Π.Ε. Δωδεκανήσου
Ταμβακά Ελπίδα, Σύμβουλος ΠΕ60, Δωδεκανήσου
Τζιμόπουλος Νικόλαος, Μέλος ΕΟΥ eTwinning
Τσομαρέλλη Τριανταφυλλιά, Σύμβουλος ΠΕ.06, Κυκλάδων
Φατσέα Αδαμαντία, Σύμβουλος ΠΕ11, Δωδεκανήσου
Χάσκου Σοφία, Σύμβουλος Π.Ε. 70, Γ΄ Αθήνας
Χλαπάνης Γεώργιος-Ερρίκος, Διευθυντής ΓΕ.Λ. Κω
Οργανωτική Επιτροπή
Καφαλούκου Κωνσταντία, Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου, Πρόεδρος
Αθανασόπουλος Παναγιώτης, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Αναγνώστου Ελένη, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Αυγέρης Γεώργιος, ΠΔΕ Ν.Αιγαίου
Βογιατζιδάκης Παναγιώτης, ΠΔΕ Ν.Αιγαίου
Ζούρτου Βιργινία , ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Καραπιπέρη Θεοδώρα, Π.Ε. 70 – Διευθύντρια 2ου Δ. Σ. Κρεμαστής
Κεφαλά Παναγιώτα, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Κιούση Φλώρα, Εκπαιδευτικός, ΠΕ02
Κουντούρης Αναστασιος, Εκπαιδευτικός, ΠΕ02.
Κουτσουμπού Χαρίκλεια, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Κυπραίου Ειρήνη, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Κυριακίδου Καλλιόπη, ΠΔΕ Ν. Αιγαίου
Μπέρδη Μαρία, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Πανκίδου Ειρήνη, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Παπαγεωργίου Γιάννης, Εκπαιδευτικός, ΠΕ02,
Παπανδρέου Στέλλα, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Πλατση Ευδοκία, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Πουλιόπουλος Κυριάκος, ΠΔΕ Ν. Αιγαίου
Ρεϊση Φλώρα, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Ρούσου Σοφία, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02
Σταυριανού Ζαμπετούλα, Π.Ε. 70 – Διευθύντρια 14ου Δ.Σ. Πόλεως Ρόδου
Τενέντε Αγγελική, Εκπαιδευτικός, ΠΕ04,
Τζιβή Ελένη, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Τζιμόπουλος Νικόλαος, Μέλος ΕΟΥ eTwinning
Τσάπου Αθανασία, Εκπαιδευτικός,ΠΕ02,
Χρονοπούλου Βασιλική Π.Ε. 70 , 3ο Δ.Σ.
Γραμματειακή Υποστήριξη:
Ζούρτου Βιργινία , ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Κυπραίου Ειρήνη, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου,
Μπέρδη Μαρία, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Πανκίδου Ειρήνη, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Παπανδρέου Στέλλα, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Τζιβή Ελένη, ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου
Τσακαλιού Άννα Π.Ε. 70 Δ.Σ. Φανών
Συνεργαζόμενοι φορείς
Δ.Π.Ε. Δωδεκανήσου,
Δ.Δ.Ε. Δωδεκανήσου
Δ.Π.Ε. Κυκλάδων
Δ.Δ.Ε. Κυκλάδων
Διαδικασίες Κατάθεσης και Κρίσης Εισηγήσεων
Για τη συμμετοχή στο Συνέδριο απαιτείται:
- Εγγραφή στη φόρμα στον ιστότοπο του συνεδρίου (https://naigaiou.pde.sch.gr/1o-epistimoniko-paidagogiko-synedrio) διαχείρισης εισηγήσεων.
- Συμπλήρωση Δελτίου Υποβολής Εισήγησης (βλ. παρακάτω σημαντικές ημερομηνίες)
(https://naigaiou.pde.sch.gr/1o-epistimoniko-paidagogiko-synedrio) και αποστολή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. - Υποβολή της πλήρους εισήγησης (όχι περίληψης· αν κάποια σημεία χρειάζονται προσθήκες, εμπλουτισμό κ.λ.π., θα γίνουν μετά από τις υποδείξεις των κριτών) εντός των καθορισμένων
προθεσμιών (βλ. παρακάτω και στον ιστότοπο του Συνεδρίου σημαντικές ημερομηνίες) στην ηλεκτρονική διεύθυνση synedrio.pdena@gmail.com.
Κάθε εργασία θα αξιολογείται ανώνυμα από δύο κριτές (peer-review). Οι
εργασίες που θα λάβουν θετική αξιολόγηση θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο και θα συμπεριληφθούν στα Πρακτικά του Συνεδρίου που θα εκδοθούν με αρ. ISBN, κατόπιν επιμέλειας και τελικής μορφοποίησης από την Οργανωτική Επιτροπή.
Οι λεπτομερείς προδιαγραφές συγγραφής περιλαμβάνονται στο “Υπόδειγμα Εργασίων» που είναι αναρτημένο στον ιστότοπο https://naigaiou.pde.sch.gr/1o-epistimoniko-paidagogiko-synedrio.
Είδη Εισηγήσεων
Οι εισηγήσεις που θα υποβληθούν θα εντάσσονται στους θεματικούς άξονες του Συνεδρίου.
Μπορεί να είναι:
Εισήγηση που θα παρουσιαστεί με φυσική παρουσία.
Εισήγηση που θα παρουσιαστεί εξ αποστάσεως.
Εργαστήριο που θα υλοποιηθεί με φυσική παρουσία.
Οι εισηγήσεις θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική Διεύθυνση: synedrio.pdena@gmail.com
Κριτήρια αξιολόγησης των εισηγήσεων
Οι εισηγήσεις πρέπει να διέπονται από τα παρακάτω κριτήρια:
- Συνάφεια και σαφήνεια
Να εντάσσονται στους θεματικούς άξονες του συνεδρίου και το περιεχόμενο να διακρίνεται από σαφήνεια. - Επιστημονική τεκμηρίωση
Εάν πρόκειται για θεωρητική προσέγγιση είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από έγκριτες βιβλιογραφικές πηγές. Εάν πρόκειται για ερευνητική εργασία, είναι απαραίτητο να αναφέρονται τα μεθοδολογικά εργαλεία. - Δομή και οργάνωση του κειμένου
Να ακολουθούν συγκεκριμένη δομή (περίληψη, εισαγωγή, σκοπός, στόχοι, μεθοδολογία, ευρήματα, συμπεράσματα-συζήτηση) και να συγγράφονται με σύγχρονη επιστημονική γλώσσα.
- Συνοχή και συνέπεια
Να διακρίνονται από αλληλουχία και συνέπεια των συμπερασμάτων -συζήτησης με την παρουσίαση είτε βιβλιογραφικών είτε εμπειρικών ή ερευνητικών δεδομένων.
Πρωτοτυπία και καινοτομία
Αν παρουσιάζουν καινούρια δεδομένα κι είναι πρωτότυπες θα συνεισφέρουν περισσότερο στον επιστημονικό διάλογο.
Συμμετοχή/παρακολούθηση
Το συνέδριο απευθύνεται σε:
- Εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων της εκπαίδευσης
- Στελέχη της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Προπτυχιακούς/ές και μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες, υποψήφιους/ες διδάκτορες/ισσες και μεταδιδακτορικούς/ές ερευνητές/τριες
- Ερευνητές/τριες και μελετητές/τριες της εκπαίδευσης
- Μέλη Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι.
Σημαντικές ημερομηνίες
- ΄Εναρξη αποστολής Δελτίου υποβολής Εισήγησης: 01/07/2025
- Έναρξη υποβολής εισηγήσεων: 20/09/2025.
- Καταληκτική ημερομηνία υποβολής εισηγήσεων: 30/09/2025 (ώρα 24:00)
- Ενημέρωση αποδοχής εισηγήσεων: 20/10/2025.
- Υποβολή αναθεωρημένου κειμένου με βάση τις υποδείξεις των κριτών για συμπερίληψη στα πρακτικά του συνεδρίου: 30/10/2025
- Ανακοίνωση Προγράμματος Συνεδρίου: 10/11/2025
Συμμετοχή στο συνέδριο
Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν.
Για την εγγραφή σας στο Συνέδριο ως:
- Ακροατής/τρια διά ζώσης ή εξ αποστάσεως
- Eισηγητής/τρια δια ζώσης ή εξ αποστάσεως
μπορείτε να εισέλθετε στον σύνδεσμο: https://naigaiou.pde.sch.gr/1o-epistimoniko-paidagogiko-synedrio
Η παρακολούθηση των εργαστηρίων θα γίνει αποκλειστικά με φυσική παρουσία.
Για την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου
Κωνσταντία Καφαλούκου,
Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας
Π.Ε. & Δ.Ε. Ν. Αιγαίου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ