golearn-engl_970-250
Thumbnail
Η προαγωγή τους να γίνει με τον βαθμό των τετραμήνων ζητάνε οι γονείς - Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση - Να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των ευπαθών ομάδων να εισαχθούν με το 5% στα ΑΕΙ

Το ζήτημα των μαθητών ΑΜΕΑ και εκείνους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και τη συμμετοχή τους στις ενδοσχολικές εξετάσεις παρόλο που παρακολουθούσαν μαθήματα εξ αποστάσεως με τις ελλείψεις στους εκπαιδευτικούς να είναι τεράστιες.

Όπως σημειώνεται «οι μαθητές ΑΜΕΑ και αυτοί που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες είναι αδύνατο να συμμετέχουν στις Ενδοσχολικές Εξετάσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με ίσους όρους με τους υπόλοιπους μαθητές. Επιπλέον η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας  να εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων ακόμη και στα Ειδικά Σχολεία, καθιστά απαγορευτική την πρόσβαση όλων των παραπάνω μαθητών της Γ’ Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». 

Αυτό που ζητάει η ΑΣΓΜΕ είναι κανένας μαθητής Ειδικού Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  ή/και ανήκων  στις ευπαθείς ομάδες να μην χάσει την προαγωγή στην επόμενη τάξη και η προαγωγή τους να γίνει με τον βαθμό των τετραμήνων και όχι με συμμετοχή στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Παράλληλα επιμένει να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση, να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των ευπαθών ομάδων να εισαχθούν με το 5% στα ΑΕΙ, και να στελεχωθούν επαρκώς όλα τα Ειδικά Σχολεία με μόνιμο προσωπικό, από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

«Όσον αφορά μαθητές ΑΜΕΑ και μαθητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες (κυρίως ανοσοκατασταλμένοι) και παρακολουθούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας τμήματα τηλεκπαίδευσης  στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας, θέλουμε να σας κάνουμε γνωστά τα εξής ζητήματα:

1.    Τόσο την περασμένη σχολική χρονιά όσο και συνολικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ήταν μεγάλες και τα τμήματα τηλεκπαίδευσης είτε δεν λειτουργούσαν καθόλου για μεγάλα χρονικά διαστήματα, είτε ήταν υποστελεχωμένα. Χαρακτηριστικό είναι το φετινό παράδειγμα όπου τα διαδικτυακά τμήματα για τους μαθητές ευπαθών ομάδων άρχισαν να λειτουργούν στα τέλη του  Δεκέμβρη. 

2.    Δεν λήφθηκε έγκαιρα υπόψη η κρισιμότητα της ιδιαίτερης κατάστασης της υγείας,  τόσο των μαθητών ΑΜΕΑ όσο και των ευπαθών μαθητών , οι οποίοι πολύ καθυστερημένα  εντάχθηκαν  ύστερα από σχετική γνωμοδότηση  των λοιμοξιολόγων στα διαδικτυακά τμήματα , προκειμένου να προστατευτεί η ζωή τους από τον  COVID-19 .

3.    Σε διαμαρτυρίες Συλλόγων Γονέων στον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας κ. Κόπτση για την μεγάλη καθυστέρηση λειτουργίας των διαδικτυακών τμημάτων, δόθηκε η απάντηση ότι το πρόβλημα οφείλεται στην απροθυμία των εκπαιδευτικών να εργαστούν ως αναπληρωτές. Την  απάντηση αυτή την θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτη, όταν γνωρίζουμε ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι αδιόριστοι.

4.    Όσον αφορά τα Ειδικά Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα τελευταία 2 χρόνια λειτούργησαν με  τεράστιες ελλείψεις καθηγητών τόσο στα δια ζώσης όσο και στα διαδικτυακά τμήματα. Χαρακτηριστικό είναι ότι, τόσο για το σχολικό έτος 2021-22, όσο και για το προηγούμενο 2020-21, το πλήρες σχολικό πρόγραμμα ξεκίνησε στις αρχές Μαρτίου.   Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης ήταν να χαθούν αμέτρητες ώρες μαθημάτων και κάποια παιδιά με σοβαρά προβλήματα υγείας να έχουν δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά.

Με βάση τα παραπάνω, γίνεται φανερό ότι οι μαθητές ΑΜΕΑ και αυτοί που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες είναι αδύνατο να συμμετέχουν στις Ενδοσχολικές Εξετάσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με ίσους όρους με τους υπόλοιπους μαθητές. Επιπλέον η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας  να εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων ακόμη και στα Ειδικά Σχολεία, καθιστά απαγορευτική την πρόσβαση όλων των παραπάνω μαθητών της Γ’ Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Τέλος, θεωρούμε αδιανόητο να δίνεται – ορθώς - η δυνατότητα σε παιδιά με δυσλεξία να συμμετέχουν σε εξετάσεις με προφορική εξέταση, ενώ παράλληλα στα παιδιά ΑΜΕΑ να μην δίνεται αυτή η δυνατότητα και να υποχρεώνονται να εξεταστούν μόνο γραπτά .

Απαιτούμε:

•    Κανένας μαθητής Ειδικού Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  ή/και ανήκων  στις ευπαθείς ομάδες (δηλ. οι συμμετέχοντες στα διαδικτυακά τμήματα) να μην χάσει την προαγωγή στην επόμενη τάξη. Η προαγωγή τους να γίνει με τον βαθμό των τετραμήνων και όχι με συμμετοχή στις ενδοσχολικές εξετάσεις.

•    Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση.

•    Να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των ευπαθών ομάδων να εισαχθούν με το 5% στα ΑΕΙ.

•    Επαρκής στελέχωση όλων των Ειδικών Σχολείων με μόνιμο προσωπικό, από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Ούτε μια διδακτική ώρα χαμένη για τα παιδιά μας».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή είναι η παλαιότερη πολυκατοικία της Αθήνας

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

1000 ΕΥΡΩ ΈΚΤΑΚΤΟ επίδομα σε ανέργους - Πώς θα τα πάρετε και πότε μέσω του GoLearn

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Καιρός: Ηλιοφάνεια με υψηλές θερμοκρασίες την Πέμπτη 6/7
Ηλιοφάνεια και σχετικά υψηλές θερμοκρασίες αύριο στις περισσότερες περιοχές, με τοπικές καταιγίδες κυρίως στα ορεινά ηπειρωτικά και βοριάδες έως 6-7...
Καιρός: Ηλιοφάνεια με υψηλές θερμοκρασίες την Πέμπτη 6/7
Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ σε ΚΕΔΑΣΥ/ΣΜΕΑΕ, σε Μουσικά, σε Καλλιτεχνικά Σχολεία και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ σε ΚΕΔΑΣΥ/ΣΜΕΑΕ, σε Μουσικά, σε Καλλιτεχνικά Σχολεία και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ 2022-23.
Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ σε ΚΕΔΑΣΥ/ΣΜΕΑΕ, σε Μουσικά, σε Καλλιτεχνικά Σχολεία και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ