Thumbnail
Η προαγωγή τους να γίνει με τον βαθμό των τετραμήνων ζητάνε οι γονείς - Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση - Να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των ευπαθών ομάδων να εισαχθούν με το 5% στα ΑΕΙ

Το ζήτημα των μαθητών ΑΜΕΑ και εκείνους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και τη συμμετοχή τους στις ενδοσχολικές εξετάσεις παρόλο που παρακολουθούσαν μαθήματα εξ αποστάσεως με τις ελλείψεις στους εκπαιδευτικούς να είναι τεράστιες.

Όπως σημειώνεται «οι μαθητές ΑΜΕΑ και αυτοί που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες είναι αδύνατο να συμμετέχουν στις Ενδοσχολικές Εξετάσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με ίσους όρους με τους υπόλοιπους μαθητές. Επιπλέον η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας  να εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων ακόμη και στα Ειδικά Σχολεία, καθιστά απαγορευτική την πρόσβαση όλων των παραπάνω μαθητών της Γ’ Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». 

Αυτό που ζητάει η ΑΣΓΜΕ είναι κανένας μαθητής Ειδικού Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  ή/και ανήκων  στις ευπαθείς ομάδες να μην χάσει την προαγωγή στην επόμενη τάξη και η προαγωγή τους να γίνει με τον βαθμό των τετραμήνων και όχι με συμμετοχή στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Παράλληλα επιμένει να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση, να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των ευπαθών ομάδων να εισαχθούν με το 5% στα ΑΕΙ, και να στελεχωθούν επαρκώς όλα τα Ειδικά Σχολεία με μόνιμο προσωπικό, από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

«Όσον αφορά μαθητές ΑΜΕΑ και μαθητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες (κυρίως ανοσοκατασταλμένοι) και παρακολουθούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας τμήματα τηλεκπαίδευσης  στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας, θέλουμε να σας κάνουμε γνωστά τα εξής ζητήματα:

1.    Τόσο την περασμένη σχολική χρονιά όσο και συνολικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ήταν μεγάλες και τα τμήματα τηλεκπαίδευσης είτε δεν λειτουργούσαν καθόλου για μεγάλα χρονικά διαστήματα, είτε ήταν υποστελεχωμένα. Χαρακτηριστικό είναι το φετινό παράδειγμα όπου τα διαδικτυακά τμήματα για τους μαθητές ευπαθών ομάδων άρχισαν να λειτουργούν στα τέλη του  Δεκέμβρη. 

2.    Δεν λήφθηκε έγκαιρα υπόψη η κρισιμότητα της ιδιαίτερης κατάστασης της υγείας,  τόσο των μαθητών ΑΜΕΑ όσο και των ευπαθών μαθητών , οι οποίοι πολύ καθυστερημένα  εντάχθηκαν  ύστερα από σχετική γνωμοδότηση  των λοιμοξιολόγων στα διαδικτυακά τμήματα , προκειμένου να προστατευτεί η ζωή τους από τον  COVID-19 .

3.    Σε διαμαρτυρίες Συλλόγων Γονέων στον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας κ. Κόπτση για την μεγάλη καθυστέρηση λειτουργίας των διαδικτυακών τμημάτων, δόθηκε η απάντηση ότι το πρόβλημα οφείλεται στην απροθυμία των εκπαιδευτικών να εργαστούν ως αναπληρωτές. Την  απάντηση αυτή την θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτη, όταν γνωρίζουμε ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι αδιόριστοι.

4.    Όσον αφορά τα Ειδικά Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα τελευταία 2 χρόνια λειτούργησαν με  τεράστιες ελλείψεις καθηγητών τόσο στα δια ζώσης όσο και στα διαδικτυακά τμήματα. Χαρακτηριστικό είναι ότι, τόσο για το σχολικό έτος 2021-22, όσο και για το προηγούμενο 2020-21, το πλήρες σχολικό πρόγραμμα ξεκίνησε στις αρχές Μαρτίου.   Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης ήταν να χαθούν αμέτρητες ώρες μαθημάτων και κάποια παιδιά με σοβαρά προβλήματα υγείας να έχουν δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά.

Με βάση τα παραπάνω, γίνεται φανερό ότι οι μαθητές ΑΜΕΑ και αυτοί που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες είναι αδύνατο να συμμετέχουν στις Ενδοσχολικές Εξετάσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με ίσους όρους με τους υπόλοιπους μαθητές. Επιπλέον η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας  να εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων ακόμη και στα Ειδικά Σχολεία, καθιστά απαγορευτική την πρόσβαση όλων των παραπάνω μαθητών της Γ’ Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Τέλος, θεωρούμε αδιανόητο να δίνεται – ορθώς - η δυνατότητα σε παιδιά με δυσλεξία να συμμετέχουν σε εξετάσεις με προφορική εξέταση, ενώ παράλληλα στα παιδιά ΑΜΕΑ να μην δίνεται αυτή η δυνατότητα και να υποχρεώνονται να εξεταστούν μόνο γραπτά .

Απαιτούμε:

•    Κανένας μαθητής Ειδικού Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  ή/και ανήκων  στις ευπαθείς ομάδες (δηλ. οι συμμετέχοντες στα διαδικτυακά τμήματα) να μην χάσει την προαγωγή στην επόμενη τάξη. Η προαγωγή τους να γίνει με τον βαθμό των τετραμήνων και όχι με συμμετοχή στις ενδοσχολικές εξετάσεις.

•    Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση.

•    Να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των ευπαθών ομάδων να εισαχθούν με το 5% στα ΑΕΙ.

•    Επαρκής στελέχωση όλων των Ειδικών Σχολείων με μόνιμο προσωπικό, από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Ούτε μια διδακτική ώρα χαμένη για τα παιδιά μας».
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χανια
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Πειθαρχικά σε δασκάλους εν μέσω καλοκαιριού – Αντίδραση από τον ΣΕΠΕ Χανίων
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Το μέλος του Ε.Σ. του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., ο Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Τσεκούρας, ο Πρόεδρος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Αθανάσιος Τσακρής, το μέλος του Ε.Σ., η Καθηγήτρια κ. Γεωργία Ανδρέου και το μέλος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Νικόλαος Βάινος. Σχετικά με το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας δημιουργήθηκε (Ν. 4429/2016) από τη ζωτική ανάγκη υποστήριξης των Ελλήνων και Ελληνίδων Επιστημόνων. Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. είναι
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
Το Επιστημονικό Συμβούλιο του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., προσβλέπει σε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία, με στόχο τη στήριξη της ελληνικής...
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
παδα
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας
Η Ελλάδα αποκτά το πρώτο JBI Affiliated Group μέσω του ΠΑΔΑ
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας