Δεν σταματάνε οι φωνές που ζητάνε δίκαιη μεταχείριση των ΑμεΑ μαθητών καθώς κι εκείνων που πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας στις επικείμενες προαγωγικές και πανελλαδικές εξετάσεις.
«Φωνή βοώντος εν τη ερήμω». Το υπουργείο Παιδείας και η κ. Κεραμέως παρά τις εκκλήσεις «σφυρίζει» αδιάφορα.
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές ΑμεΑ που καλούνται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις δια ζώσης παρά το γεγονός ότι όλη τη χρονιά έκαναν μαθήματα εξ αποστάσεως με μία σειρά σοβαρά προβλήματα και ελλείψεις, εκθέτει σε επιστολή της μαθήτρια της Γ Λυκείου στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης.
Και «βάζει τα γυαλιά» στην υπουργό Παιδείας.
Ολόκληρη η επιστολή
«Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
Το Υπουργείο σας πρέπει να διαχειρίζεται με ιδιαίτερη ευαισθησία τις ανάγκες των ΑμεΑ και με βάση τη νομοθεσία, να εξασφαλίζει την αναγκαία υποδομή και υποστήριξη, καθώς και τις αναγκαίες συνθήκες, για την απρόσκοπτη συμμετοχή τους στη διαδικασία των μαθημάτων αλλά και των εξετάσεων.
Ως ένα άτομο με αναπηρία κι εγώ και μαθήτρια της Γ Λυκείου (Εσπερινού ΕΠΑΛ Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης) θα ήθελα να σας εκφράσω όχι μόνο το παράπονό μου αλλά κυρίως την εύλογη και διαρκή ανησυχία μου για τις προαγωγικές εξετάσεις που πλησιάζουν, στις οποίες καλούμαστε να εξεταστούμε κι εμείς και μάλιστα δια ζώσης.
Είμαστε άτομα με ποσοστό αναπηρίας… ικανό να εμποδίσει την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή μας στις εξετάσεις αυτές ούτως ή άλλως οι οποίες μάλιστα με την φυσική μας παρουσία θα εκθέσουν σε σημαντικό κίνδυνο την ήδη ευάλωτη υγεία μας ακόμα και μετά από πλήρη εμβολιασμό.
Αντικειμενικά και με πλήρη επίγνωση του Υπουργείου εμείς ξεκινήσαμε την παρακολούθηση μαθημάτων μέσω εξ αποστάσεως διδασκαλίας (webex) τον Ιανουάριο ενώ την ίδια στιγμή οι συμμαθητές μας και συναγωνιζόμενοι στις επικείμενες εξετάσεις διδάσκονταν ανελλιπώς με φυσική παρουσία στη τάξη απολαμβάνοντας όλα τα οφέλη από αυτή. Στον αντίποδα εμείς είχαμε την σύγχρονη τηλεδιδασκαλία μέσω webex με άπειρες τεχνικές δυσκολίες, καθηγητές με εντελώς διαφορετική ειδικότητα από το αντικείμενο που ορίστηκαν να διδάξουν για να καλυφθούν τα κενά και τέλος πολλούς εκπαιδευόμενους με ελλιπή τεχνολογικό εξοπλισμό και ικανότητα διαχείρισής του.
Καταλήγοντας θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πως σύμφωνα με το κοινωνικό μοντέλο της αναπηρίας, ως άτομα με αναπηρία θεωρούνται τα άτομα με μακροχρόνιες σωματικές, ψυχικές και άλλες αναπηρίες οι οποίες, σε αλληλεπίδραση με διάφορα εμπόδια, ιδίως θεσμικά, εμποδίζουν την πλήρη και ισότιμη συμμετοχή τους στη ζωή περισσότερο από την ίδια την αναπηρία.
Σας ζητώ λοιπόν να περιορίσετε αυτά τα θεσμικά εμπόδια για να μας δώσετε πλήρη και πραγματικά ισότιμη συμμετοχή μας στη ζωή. Σας ζητώ να εξαιρεθούμε από την δια ζώσης εξέταση αλλά με τηλε-εξέταση και με προσαρμοσμένα στην ποιότητα διδασκαλίας θέματα που λάβαμε και φέτος να συμμετέχουμε με αντικειμενικά ισότιμο τρόπο στις εξετάσεις.».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη