Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών: ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να στηρίξουν με όλα τα μέσα τους συναδέλφους, να οργανώσουν την ενιαία απάντηση του κλάδου απέναντι στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση

Να σταματήσει η πειθαρχική δίωξη εναντίον των 114 εκπαιδευτικών-διευθυντών που συμμετείχαν στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, ζητά με ανακοίθνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση εκπαίδευτικών.

«Το ΥΠΑΙΘ επιδιώκει, σε αυτή τη φάση, να στοχοποιήσει τους συγκεκριμένους συναδέλφους, με σκοπό να εκφοβίσει όλο τον κλάδο. Για μια ακόμα φορά παραδέχονται ότι τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της λεγόμενης «αξιολόγησης» είναι χρεοκοπημένα στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κλάδου και δεν μπορούν να εφαρμοστούν χωρίς τον βούρδουλα των πειθαρχικών κυρώσεων. Η γενική κατακραυγή του κλάδου οδηγεί από αναβολή σε αναβολή των διαδικασιών της «αξιολόγησης». Αυτή η διαδικασία έχει απαξιωθεί!», τονίζει η ΑΣΕ.

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

Η τρομοκρατία δε θα περάσει!

  • Να σταματήσει κάθε πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην απεργία - αποχή από την «αξιολόγηση»!

  • ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να στηρίξουν με όλα τα μέσα τους συναδέλφους, να οργανώσουν την ενιαία απάντηση του κλάδου απέναντι στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σπάει το ένα ρεκόρ αυταρχισμού μετά το άλλο. Μετά τις δικαστικές προσφυγές, τα «εντέλλεσθαι» και τον ανοιχτό εκφοβισμό των συναδέλφων, τώρα κάνει και το επόμενο βήμα. Στοχοποιεί διευθυντές/ριες και προϊσταμένους/ες που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή των σωματείων τους.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ενεργοποιούν τις αντιδραστικές διατάξεις του άρθρου 56 του ν.4823/21 και συγκεκριμένα τα άρθρα 5,6, και 7 που αναφέρονται στις ευθύνες των διευθυντών των σχολείων να εφαρμόζουν τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Συγκεκριμένα, με απόφαση του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, Κόπτση, στις 17/2, προχωράει σε «αναστολή οποιασδήποτε διαδικασίας εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης» σε Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέτοια έγγραφα φαίνεται να έχουν σταλεί σε ακόμα 114 Διευθυντές/ριες και προϊσταμένους/ες Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας.

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, αντί να ασχοληθούν με τα τεράστια προβλήματα στην εκπαίδευση, η μοναδική τους εμμονή είναι η τιμωρία των εκπαιδευτικών που δεν υλοποιούν τα σχέδια για την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Αν στο ΥΠΑΙΘ έδειχναν τόσο ζήλο για όλα τα υπόλοιπα, θα είχαν καλυφθεί τα δεκάδες χιλιάδες κενά που υπάρχουν σήμερα, δε θα στοιβάζονταν τα παιδιά σε 25, 26 και πλέον κατά τμήμα, θα υπήρχαν αξιοπρεπείς νέες σχολικές μονάδες και όχι ασυντήρητα κτήρια, που στις αυλές τους δεσπόζουν κοντέινερς, θα υπήρχε ολοκληρωμένος σχεδιασμός ώστε να καλυφθούν τα μορφωτικά κενά που υπάρχουν στα παιδιά μετά από τα 2 χρόνια πανδημίας και τη διαχείρισή της από την κυβέρνηση (συνεχόμενα lockdown, τηλεκπαίδευση).

Οι συλλογικές αποφάσεις των σωματείων και των Ομοσπονδιών δεν ακυρώνονται με εγκυκλίους και διοικητικές αποφάσεις.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ γνωρίζει πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, με τις συλλογικές μας αποφάσεις, δεν αποδεχόμαστε, απορρίπτουμε τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης, τη βαθιά αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων στέκεται απέναντι στα σχέδια για κατηγοριοποίηση και ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, για απαξίωση της ολόπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά και στροφή στις εφήμερες δεξιότητες, για τη μεταφορά του κόστους ακόμα περισσότερο στις τσέπες των γονιών, για απαξίωση των συλλόγων διδασκόντων και αλλοίωση του παιδαγωγικού ρόλο των εκπαιδευτικών.

Το ΥΠΑΙΘ επιδιώκει, σε αυτή τη φάση, να στοχοποιήσει τους συγκεκριμένους συναδέλφους, με σκοπό να εκφοβίσει όλο τον κλάδο. Για μια ακόμα φορά παραδέχονται ότι τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της λεγόμενης «αξιολόγησης» είναι χρεοκοπημένα στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κλάδου και δεν μπορούν να εφαρμοστούν χωρίς τον βούρδουλα των πειθαρχικών κυρώσεων. Η γενική κατακραυγή του κλάδου οδηγεί από αναβολή σε αναβολή των διαδικασιών της «αξιολόγησης». Αυτή η διαδικασία έχει απαξιωθεί!

Μόνο η ενότητα του κλάδου, η κοινή στάση όλων των εκπαιδευτικών, η ενιαία έκφραση της αντίθεσης με το βαθιά αντιεκπαιδευτικό σχέδιο πανελλαδικά, και όχι ο κατακερματισμός, μπορεί να σπάσει τον «τσαμπουκά» του ΥΠΑΙΘ. Οι πλειοψηφίες των Ομοσπονδιών χρειάζεται να αναλάβουν τις ευθύνες τους προς αυτή την κατεύθυνση.

Από πέρσι τον Φλεβάρη, οι εκπαιδευτικοί με τις συλλογικές μας αποφάσεις, με την απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης, με τις μαζικές μας κινητοποιήσεις, με την συγκλονιστική απεργία στις 11/10, με τις συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, έχουμε κάνει σαφές ότι η αξιολόγηση θα μείνει στα χαρτιά. Αυτές τις συλλογικές μας αποφάσεις υπερασπιζόμαστε και κάθε απόπειρα τρομοκράτησης και επιβολής ποινών είναι, πέρα από όλα τα αλλά, και παράνομη.

Το Υπουργείο Παιδείας αρνούμενο να αναγνωρίσει την πραγματικότητα, αρνούμενο να αποδεχτεί ότι τα σχέδια του βρίσκουν απέναντι τη συντριπτική πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας και των εργαζομένων, συνεχίζει τον αυταρχικό κατήφορο ενεργοποιώντας τιμωρητικές διατάξεις, ποινικοποιώντας ουσιαστικά το δικαίωμα της συμμετοχής σε μια αναγνωρισμένη μορφή αγώνα.

Ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία δε θα περάσουν!

Εδώ και τώρα:

  • Να ανακληθούν οι πειθαρχικές διώξεις που αφορούν τους 114 Διευθυντές Σχολικών Μονάδων. Να μην τολμήσουν να στοχοποιήσουν κανένα συνάδελφο/φισσα.

  • Τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ οφείλουν να καλύψουν τους συναδέλφους με κάθε δυνατό τρόπο, να καταγγείλουν τις διώξεις, να αναλάβουν όλες τις διαδικασίες υπεράσπισης των συναδέλφων.

  • Να υπάρξει άμεση απάντηση στον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ με παράσταση διαμαρτυρίας ΔΟΕ – ΟΛΜΕ, την Πέμπτη στο ΥΠΑΙΘ, με απαίτηση για συνάντηση με τον ΓΓ του Υπ. Παιδείας.

 

ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ!

Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toualeta
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
Όπως μάλιστα η ίδια διευκρινίζει με τους μύθους ότι η αυτοϊκανοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση ή στην ανάπτυξη τριχοφυΐας στις παλάμες δήλωσε...
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
κεπ
Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα
Χιλιάδες μόνιμες θέσεις σε ΚΕΠ και Δήμους για απόφοιτους λυκείου ίσως και αυτή την εβδομάδα - Άμεσα χρειάζεται να φτιάξετε ηλεκτρονικό Μητρώο ΑΣΕΠ
Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα