«Κραυγή αγωνίας» από την ΕΛΜΕ Ηλείας για το 4ο Γυμνάσιο Πύργου
«Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας», σημειώνει η ΕΛΜΕ Ηλείας για τις καταστροφές και τα περιστατικά βίας στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

Τις καταστροφές που προκάλεσε η φωτιά που έβαλαν άγνωστοι στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου καταδικάζει η ΕΛΜΕ Ηλείας.

Υπενθυμίζεται ότι το σχολείο υπέστηκε εκτεταμένες καταστροφές, ενώ οι δράστες έβαλαν ακόμα και φωτιά. Ανάμεσα στα άτομα που προκάλεσαν τις ζημιές φέρεται να είναι και μαθητές της συγκεκριμένης μονάδας. 

«Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας. Επειδή στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα έχουν καταγγελθεί και στο παρελθόν περιστατικά βίαιων συμπεριφορών το κοινωνικό αυτό φαινόμενο θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Δημοτική αρχή, το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και βεβαίως την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της», σημειώνεται σχετικά.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Η ΕΛΜΕ Ηλείας καταδικάζει τα θλιβερά γεγονότα που έλαβαν χώρα στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου.

Συμπαραστεκόμαστε στους συναδέλφους/φισσες του 4ου Γυμνασίου Πύργου και στον αγώνα που δίνουν καθημερινά για να κρατήσουν αβοήθητοι, όρθιο το δημόσιο σχολείο.

Η ΕΛΜΕ Ηλείας πριν από ένα μήνα περίπου είχε επισημάνει με ανακοίνωσή της τις παρενέργειες που δημιουργούνται στις σχολικές μονάδες με τις συγχωνεύσεις τμημάτων.

Με βάση τα λεγόμενα των εκπαιδευτικών του 4ου Γυμνασίου Πύργου η κατάσταση επιδεινώθηκε μετά τις συγχωνεύσεις τμημάτων. Οι ευθύνες του Υπουργείου είναι τεράστιες, αλλά ως συνήθως σε τέτοια περιστατικά κρύβεται και το βάρος καλούνται να σηκώσουν εκπαιδευτικοί και  γονείς.

Το σχολείο, μηχανισμός αναπαραγωγής ταξικής αλλά και ιδεολογικής, υψώνει φραγμούς στη μόρφωση για τα παιδιά των πιο φτωχών στρωμάτων και “φροντίζει” καθένα να εσωτερικεύει τη “θέση” του στην κοινωνία. Λογικό επακόλουθο των ματαιωμένων ελπίδων και ονείρων, της ακυρωμένης αυτοεκτίμησης, της πίεσης για συμμόρφωση και εντατικοποίηση είναι, υπό προϋποθέσεις, η οργή και η βία.

Η οικονομική κρίση, η παρατεταμένη διακοπή της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας, ο ανορθολογισμός που χαρακτηρίζει περιόδους κρίσης έχουν συμβάλλει στην ένταση φαινομένων βίας. Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας.

Επειδή στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα έχουν καταγγελθεί και στο παρελθόν περιστατικά βίαιων συμπεριφορών το κοινωνικό αυτό φαινόμενο θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Δημοτική αρχή, το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και βεβαίως την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της. Είναι αναγκαίο να ληφθούν άμεσα μέτρα ώστε να δημιουργηθούν  οι παιδαγωγικές εκείνες συνθήκες που θα επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να εκτελούν με ασφάλεια τα καθήκοντά τους και σε όλους τους μαθητές, χωρίς διακρίσεις, να απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες για μόρφωση και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα