«Κραυγή αγωνίας» από την ΕΛΜΕ Ηλείας για το 4ο Γυμνάσιο Πύργου
«Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας», σημειώνει η ΕΛΜΕ Ηλείας για τις καταστροφές και τα περιστατικά βίας στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

Τις καταστροφές που προκάλεσε η φωτιά που έβαλαν άγνωστοι στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου καταδικάζει η ΕΛΜΕ Ηλείας.

Υπενθυμίζεται ότι το σχολείο υπέστηκε εκτεταμένες καταστροφές, ενώ οι δράστες έβαλαν ακόμα και φωτιά. Ανάμεσα στα άτομα που προκάλεσαν τις ζημιές φέρεται να είναι και μαθητές της συγκεκριμένης μονάδας. 

«Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας. Επειδή στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα έχουν καταγγελθεί και στο παρελθόν περιστατικά βίαιων συμπεριφορών το κοινωνικό αυτό φαινόμενο θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Δημοτική αρχή, το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και βεβαίως την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της», σημειώνεται σχετικά.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Η ΕΛΜΕ Ηλείας καταδικάζει τα θλιβερά γεγονότα που έλαβαν χώρα στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου.

Συμπαραστεκόμαστε στους συναδέλφους/φισσες του 4ου Γυμνασίου Πύργου και στον αγώνα που δίνουν καθημερινά για να κρατήσουν αβοήθητοι, όρθιο το δημόσιο σχολείο.

Η ΕΛΜΕ Ηλείας πριν από ένα μήνα περίπου είχε επισημάνει με ανακοίνωσή της τις παρενέργειες που δημιουργούνται στις σχολικές μονάδες με τις συγχωνεύσεις τμημάτων.

Με βάση τα λεγόμενα των εκπαιδευτικών του 4ου Γυμνασίου Πύργου η κατάσταση επιδεινώθηκε μετά τις συγχωνεύσεις τμημάτων. Οι ευθύνες του Υπουργείου είναι τεράστιες, αλλά ως συνήθως σε τέτοια περιστατικά κρύβεται και το βάρος καλούνται να σηκώσουν εκπαιδευτικοί και  γονείς.

Το σχολείο, μηχανισμός αναπαραγωγής ταξικής αλλά και ιδεολογικής, υψώνει φραγμούς στη μόρφωση για τα παιδιά των πιο φτωχών στρωμάτων και “φροντίζει” καθένα να εσωτερικεύει τη “θέση” του στην κοινωνία. Λογικό επακόλουθο των ματαιωμένων ελπίδων και ονείρων, της ακυρωμένης αυτοεκτίμησης, της πίεσης για συμμόρφωση και εντατικοποίηση είναι, υπό προϋποθέσεις, η οργή και η βία.

Η οικονομική κρίση, η παρατεταμένη διακοπή της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας, ο ανορθολογισμός που χαρακτηρίζει περιόδους κρίσης έχουν συμβάλλει στην ένταση φαινομένων βίας. Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας.

Επειδή στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα έχουν καταγγελθεί και στο παρελθόν περιστατικά βίαιων συμπεριφορών το κοινωνικό αυτό φαινόμενο θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Δημοτική αρχή, το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και βεβαίως την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της. Είναι αναγκαίο να ληφθούν άμεσα μέτρα ώστε να δημιουργηθούν  οι παιδαγωγικές εκείνες συνθήκες που θα επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να εκτελούν με ασφάλεια τα καθήκοντά τους και σε όλους τους μαθητές, χωρίς διακρίσεις, να απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες για μόρφωση και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εγκέφαλος
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
Διεθνής έρευνα σε πάνω από 6.000 ασθενείς αποκαλύπτει ότι η σχιζοφρένεια δεν είναι μία, αλλά πολλές διαταραχές με ξεχωριστό νευροβιολογικό αποτύπωμα,...
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
kaldis
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
Σοβαρή κρίση εμπιστοσύνης στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής – Σε εξέλιξη θεσμική εμπλοκή με τον Πρύτανη Παναγιώτη Καλδή - Επιστολή "καμπανάκι" στην...
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
panelladikes_03
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ
Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ).
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ