Εκπαιδευτικό συλλαλητήριο
George Vitsaras / SOOC
«Διακηρύσσουν ότι το μάθημα πρέπει να γίνεται δια ζώσης και ξορκίζουν την τηλεκπαίδευση, αυτήν που με τόσο πάθος υπερασπίστηκε η υπουργός παιδείας τους ατελειωτους μήνες της περσινής σχολικής χρονιάς», τονίζει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης - Kαλεί στη συγκέντρωση των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου

Ανακοίνωση εξέδωσε η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στην οποία τονίζει πως τα σχολεία άνοιξαν με την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας να μην λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προφύλαξη μαθητών και εκπαιδευτικών. 

«Ανακοινώνουν δραματικές μειώσεις καθαριστριών στα σχολεία. Αρνούνται τη διενέργεια δωρεάν μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ στην εκπαιδευτική κοινότητα με την αποκλειστική ευθύνη του ΕΟΔΥ. Δεν συζητούν καν την τοποθέτηση μηχανημάτων  εξαερισμού ,όπως συστήνουν πολλοί επιστήμονες», αναφέρει χαρακτηριστικά. 

Παράλληλα καλεί στη συγκέντρωση των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Τα σχολεία ανοίγουν χωρίς μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους

 και τους εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους με νέα αυταρχικά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα

Όλοι στη συγκέντρωση των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 15/9, 6.30μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου 

H κυβέρνηση συνεχίζει την αντιμετώπιση της πανδημίας αποκλειστικά με κατασταλτικά μέτρα. Αντί να  ενισχύσει το δημόσιο σύστημα υγείας , περικόπτει τις δαπάνες για την υγεία κατά 572 εκατομμύρια ευρώ, εξαγγέλλει κλείσιμο νοσοκομείων συγχωνεύει κλινικές και θέτει σε αναστολή υγειονομικούς οδηγώντας σε ασφυξία το ΕΣΥ  με την αυξανόμενη έλλειψη προσωπικού.
Η σχολική χρονιά ξεκινά  με τους κυβερνητικούς παράγοντες να διακηρύσσουν ότι τα σχολεία δεν πρόκειται να κλείσουν, αλλά και με ένα υγειονομικό πρωτόκολλο το  οποίο εγγυάται  ότι όπου εμφανιστεί κρούσμα  θα κολλήσουν  πάνω από τους μισούς μαθητές και εκπαιδευτικούς, αφού κατά το Υπουργείο και τους ‘ειδικούς’ το τμήμα θα κλείνει αφού προσβληθεί το 50% +1 των μαθητών. Σε περίπτωση κρούσματος  ,ράπιντ τεστ προβλέπονται μόνο για τους  ανεμβολίαστους,  ενώ δεν προβλέπεται  ούτε καραντίνα των στενών επαφών ,ούτε καν απολύμανση.
Τα σχολεία ανοίγουν με την Κυβέρνηση και την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να μην παίρνουν, για μια ακόμα φορά,  κανένα μέτρο για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών. Δεν μειώνουν στους 15 τους μαθητές στις αίθουσες, δεν προσλαμβάνουν εκπαιδευτικούς ώστε να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν. Ανακοινώνουν δραματικές μειώσεις καθαριστριών στα σχολεία. Αρνούνται τη διενέργεια δωρεάν μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ στην εκπαιδευτική κοινότητα με την αποκλειστική ευθύνη του ΕΟΔΥ. Δεν συζητούν καν την τοποθέτηση μηχανημάτων  εξαερισμού ,όπως συστήνουν πολλοί επιστήμονες.

Διακηρύσσουν ότι  το μάθημα πρέπει να γίνεται δια ζώσης και ξορκίζουν την τηλεκπαίδευση, αυτήν που με τόσο πάθος υπερασπίστηκε η υπουργός παιδείας  τους ατελειωτους μήνες της περσινής σχολικής χρονιάς. Μετά την αποκάλυψη του φιάσκου  της τηλεκπαίδευσης σε μαθητές ,γονείς  , εκπαιδευτικούς και σε όλη την κοινωνία, το υπουργείο ομνύει στα ανοιχτά σχολεία, ενώ δεν κάνει απολύτως τίποτε για να μπορέσουν να παραμείνουν ανοιχτά. Αναφέρουν υψηλή μεταδοτικότητα στα παιδιά και τους έφηβους και γνωρίζουν ότι τα σχολεία θα αρχίσουν να κλείνουν , όπως ανέφερε η νέα υφυπουργός υγείας  για να την διαψεύσει  ο κυβερνητικός  εκπρόσωπος βάζοντας την επίσημη κυβερνητική γραμμή. Τότε  η τηλεκπαίδευση θα είναι και πάλι η λύση! Η κυβέρνηση την απεύχονταν ,αλλά τι να γίνει… Εμπαιγμός!

Την ίδια στιγμή δεν παίρνουν κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των μορφωτικών, κοινωνικών αναγκών και προβλημάτων που υπάρχουν στα παιδιά ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης τηλεκπαίδευσης και του μακροχρόνιου κλεισίματος των σχολείων (επανακαθορισμό – μείωση της ύλης, στήριξη των μαθητών με ενισχυμένα μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης). 

Αντί να πάρουν μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων ,βάζουν μπρος την αξιολόγηση  με απειλές και «αποφασίζομεν και διατάσσομεν». Πριν καν εκδώσουν υπουργικές αποφάσεις , βάζουν τους διευθυντές  να  εφαρμόσουν  το νόμο που ψήφισαν το καλοκαίρι και να ορίσουν συντονιστές τάξης και ειδικότητας, μέντορες, αξιολογητές των συναδέλφων παρά τω διευθυντή. Με τον ίδιο αυταρχισμό και μέσα στο σκοτάδι προχωρούν στις υπηρεσιακές μεταβολές  χτυπώντας τα εργασιακά δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών , ενώ προετοιμάζουν   την εφαρμογή όλου  του αντιδραστικού οπλοστασίου που ψήφισαν εν μέσω πανδημίας (αξιολόγηση κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης με την αυτονομία της σχολικής μονάδας, λαιμητόμοι εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ, τις εξετάσεις ΠΙΖΑ στα δημοτικά, γυμνάσια για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος σε εθνικό, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας, τα σχολεία των «αρίστων» σε πειραματικά και πρότυπα, την υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τις δίχρονές σχολές, κ.ά.) 

Η κυβέρνηση, αντί λήψης  μέτρων  ενίσχυσης του δημόσιου συστήματος υγείας (προσλήψεις, ΜΕΘ, επίταξη ιδιωτικού τομέα), μέτρα προστασίας στους χώρους εργασίας και μαζική αύξηση των δρομολογίων των μέσων μαζικής μεταφοράς, κλιμακώνει την επίθεσή της απέναντι στους εργαζόμενους και το λαό ανοίγοντας  άλλον έναν ακόμα  δρόμο για την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων με απειλές, υποχρεωτικότητες, αναστολές, στέρηση μισθού. Χρησιμοποιεί τον εμβολιασμό ως άλλοθι για να κρύψει τις  τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης της Ν.Δ. στη διαχείριση της πανδημίας, ενώ επιχειρεί να ρίξει τα βάρη της πανδημίας στους πολίτες, να ενισχύσει τον ιδιωτικό τομέα υγείας, να προωθήσει κοινωνικό αυτοματισμό και τον κρατικό κι εργοδοτικό αυταρχισμό. Αποδυναμώνουν το δημόσιο σύστημα υγείας και πρόληψης σε μία φάση κατακόρυφης αύξησης των κρουσμάτων για να το παραδώσoυν στους ιδιώτες, ενώ για άλλη μία φορά δεν λένε κουβέντα για επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας. 

Η κυβέρνηση για να συγκαλύψει την αποτυχία στη διαχείριση της πανδημίας και τη δική της εγκληματική πολιτική που οδήγησε τη χώρα σε εκατόμβες νεκρών από την πανδημία, τοποθετώντας τη σε μια από τις χειρότερες θέσεις παγκοσμίως, ασκεί μια διχαστική και αυταρχική πολιτική με όχημα τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ενοχοποιώντας τους εργαζόμενους (όπως έκανε παλιότερα στοχοποιώντας τους νέους, τους διαδηλωτές, όσους έκαναν βόλτα στο πάρκο, όλη την κοινωνία) ανοίγοντας το δρόμο για απολύσεις. Στην εκπαίδευση απαιτεί από τους εκπαιδευτικούς είτε να είναι εμβολιασμένοι ή να διενεργούν με  δικά τους έξοδα δύο τεστ την εβδομάδα, αλλιώς θα βρεθούν αντιμέτωποι με την αναστολή εργασίας, την περικοπή του μισθού και των ασφαλιστικών εισφορών τους, ενώ στο τραπέζι είναι και η υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών. Αντί να αυξήσουν τα rapid και τα μοριακά τεστ που πρέπει να γίνονται δωρεάν για όλους στις δημόσιες δομές ή με συνταγή, και στα σχολεία, καταργούν την υποχρέωση για τεστ από όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς που  αποτελεί και μέσο αποτελεσματικού επιδημιολογικού ελέγχου. Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ επιδιώκουν να διαμορφώσουν ένα νέο αντιδραστικό τοπίο που κάθε «έκτακτη» συνθήκη θα αξιοποιείται ως εργαλείο για απολύσεις. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρέπει να αποδεχθεί μια τέτοια πολιτική που φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ευθύνες της κυβέρνησης. 

Τα εμβόλια είναι αποδεδειγμένα επίτευγμα της επιστήμης για την μείωση και την εξάλειψη των λοιμωδών νοσημάτων, αλλά δεν μπορεί να γίνεται πεδίο εξαναγκασμού και εκβιασμού των εκπαιδευτικών (και εργαζόμενων), ποινών ή προνομίων! Αποτελούν ισχυρό όπλο στη μάχη κατά της πανδημίας μαζί με την ενίσχυση του ΕΣΥ με γιατρούς, νοσοκομεία, ΜΕΘ, με την ουσιαστική πρωτοβάθμια υγεία και την ανάπτυξη φαρμάκων, με τη μαζική διενέργεια δωρεάν τεστ στον πληθυσμό για τη συστηματική επιτήρηση της πανδημίας. Η κυβέρνηση  με τον νόμο για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού επιχειρεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη λογική της ατομικής ευθύνης, να κουκουλώσει τις δικές της εγκληματικές ευθύνες, αλλά και των υποταγμένων «επιστημονικών επιτροπών  της για την παταγώδη αποτυχία τους. Είναι αυτή η πολιτική που πότε με τη μορφή της υποχρεωτικότητας και πότε με την εξαγορά της νέας γενιάς έναντι 150€, γεννά την αμφιβολία και την καχυποψία και στρώνει το έδαφος για να αναπτύσσονται διάφορες συντηρητικές και σκοταδιστικές αντιλήψεις. 

Δε θα επιτρέψουμε η υποχρεωτικότητα εμβολιασμού, που ενεργοποιεί τον κοινωνικό αυτοματισμό, διχάζει τους εργαζόμενους και την κοινωνία, να δώσει άλλοθι για την καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων, αναστολές εργασίας, απολύσεις και μειώσεις μισθών. Δεν αποδεχόμαστε το εκδικητικό μέτρο της υποχρεωτικότητας, της αναστολής εργασίας – απόλυσης,  μαζικά και αγωνιστικά διεκδικούμε ουσιαστικά μέτρα για τα σχολεία και την υγεία. 

Απαιτούμε:    

⦁    Μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς ή κάλυψή τους από τα ασφαλιστικά ταμεία. Η επιδημιολογική επιτήρηση είναι κρατική ευθύνη.
⦁    Να παρθεί πίσω το εκδικητικό μέτρο της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για τους εκπαιδευτικούς και τους άλλους εργαζόμενους. Καμία αναστολή εργασίας – απόλυση. Καμία επιβάρυνση για διεξαγωγή αυτοδιαγνωστικών ελέγχων. Κανένας διαχωρισμός.
⦁    15 παιδιά στις αίθουσες – προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες – προσωπικό στην καθαριότητα των σχολείων εδώ και τώρα! 
⦁    Ενισχυμένα  μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης. Αναδιάταξη – μείωση της ύλης για την στήριξη των μαθητών και την κάλυψη των κενών και των ψυχοσυναισθηματικών προβλημάτων των μαθητών από την τηλεκπαίδευση.
⦁    Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας (προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, μονιμοποίηση συμβασιούχων, ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, των νοσοκομείων, αύξηση των ΜΕΘ, επίταξη των ιδιωτικών μονάδων υγείας).
⦁    Καθολική δυνατότητα εμβολιασμού! Όχι στην υποχρεωτικότητα! 
⦁    Να γίνουν δεκτές οι προτάσεις του κλάδου για τοποθετήσεις με κριτήρια διαφάνειας και αντικειμενικότητας, να εγκριθούν οι προτάσεις των σχολείων για τα λεγόμενα ολιγομελή σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Ειδικά Σχολεία.
⦁    Να καταργηθούν – να μην εφαρμοστούν τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που ψήφισε η κυβέρνηση αξιοποιώντας την πανδημία. 
⦁    ΌΧΙ στην αξιολόγηση και στον αυταρχισμό.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει θέση άμεσα καταγγέλλοντας την αυταρχική πολιτική του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης. Να καταθέσει ολοκληρωμένη εισήγηση – πρόταση ενάντια στην εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης στην υγεία και τα  αντιεκπαιδευτικά μέτρα στην παιδεία, καθώς και πρόταση αποφασιστικού και ανυποχώρητου αγώνα διαρκείας με τις Γενικές Συνελεύσεις να καθορίζουν σε κάθε φάση την εξέλιξή του. Να αξιοποιήσουμε τις μεγάλες παρακαταθήκες των πρόσφατων αγώνων του κλάδου και των εκπαιδευτικών που εναντιώθηκαν σε συντριπτικό ποσοστό  στην αξιολόγηση σχολικής μονάδας και απέρριψαν μαζικά τις ηλεκτρονικές εκλογές αιρετών, που βάδισαν στο δρόμο του αγώνα για να έχουμε σήμερα διορισμούς στην εκπαίδευση!

Καλούμε τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ σε συντονισμό των αγώνων και συμμετέχουμε στη συνάντηση συντονισμού που καλεί η Γ ΕΛΜΕ την Δευτέρα 13/9.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς μαζικά να συμμετέχουν στη συγκέντρωση των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 15/9, ημέρα που η ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ καλούν σε συγκέντρωση στην Αθήνα, στις 6.30 μ.μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Λέμε ΝΑΙ στον Εμβολιασμό. Όχι στην Υποχρεωτικότητα
Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Ξεσηκωμός τώρα για το δικαίωμα στην υγεία, τη μόρφωση, τη δουλειά, τη ζωή

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στηθος
Πονάτε στην καρδιά; Πότε ο πόνος είναι μυϊκός και πότε καρδιά
Ο πόνος στο στήθος είναι ένα ανησυχητικό σύμπτωμα με διάφορες αιτίες, συμπεριλαμβανομένης της μυϊκής καταπόνησης ή προβλημάτων που σχετίζονται με την...
Πονάτε στην καρδιά; Πότε ο πόνος είναι μυϊκός και πότε καρδιά
yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»