Thumbnail
«Ένα άλλο σχολείο είναι εφικτό και θα το διεκδικήσουμε», τονίζουν σε ανακοίνωση τους η Αγωνιστική Ριζοσπαστική Ενότητα και η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Π.Ε - Καλούν σε κινητοποίηση στις 15 Σεπτεμβρίου

Με ανακοίνωση τους η Αγωνιστική Ριζοσπαστική Ενότητα και η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Π.Ε διεκδικούν, μεταξύ άλλων, ανοιχτά και ασφαλή σχολεία με μείωση των μαθητών ανά τάξη. 

Επιπλέον ζητούν κατάργηση της ΕΒΕ, ανατροπή του νόμου Χατζηδάκη περί απεργιών, αύξηση των δαπανών στην παιδεία και την υγεία και κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Εκπαιδευτικοί, φοιτητές, γονείς και μαθητές σε ενιαίο αγωνιστικό πανεκπαιδευτικό μέτωπο , στον δρόμο του αγώνα, για να μείνει όρθιο το δημόσιο σχολείο!!

Διεκδικούμε

⦁    Ανοιχτά ασφαλή σχολεία με 15 μαθητές ανά τμήμα, ανασυγκρότηση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας, πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών – δωρεάν τεστ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – καμία σκέψη για συγχωνεύσεις και κλείσιμο τμημάτων – ενισχυτική διδασκαλία σε κάθε σχολείο.

⦁    Κατάργηση της ΕΒΕ – Να καλυφθούν τώρα όλες οι κενές θέσεις στα δημόσια πανεπιστήμια. Καμία ανοχή σε ένα υπουργείο που λειτουργεί ως dealerτων ιδιωτικών κολεγίων! Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και καμία συζήτηση για πανελλαδικές εξετάσεις PISA σε ΣΤ Δημοτικού και Γ Γυμνασίου.

⦁    Κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων που μετατρέπουν το σχολείο σε ιδιωτική επιχείρηση,  κατηγοριοποιούν τις σχολικές μονάδες και θα οδηγήσουν στο κλείσιμό τους. Συμμετέχουμε και πάλι μαζικά και δυναμικά στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας που επικαιροποιήθηκε και επαναπροκηρύχθηκε από τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες. 

⦁    Ανατροπή του νόμου Χατζηδάκη που απαγορεύει την απεργία και οδηγεί στο ηλεκτρονικό φακέλωμα των σωματείων και των συνδικαλιστών.

⦁    Αύξηση των δαπανών για τα δημόσια αγαθά (παιδεία και υγεία) και όχι για εξοπλισμούς και αστυνομία!

⦁    Αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν, ποιοτική, δημοκρατική εκπαίδευση όλων των παιδιών ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο, που θα συνδυάζει τη γενική παιδεία, την ευρεία ανθρωπιστική μόρφωση με επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, που θα καλλιεργεί την ισόρροπη γνωστική, καλλιτεχνική, ηθική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών, την κριτική – δημιουργική σκέψη, τα ιδανικά της αλληλεγγύης, τη συλλογικότητα.

ΩΣ ΕΔΩ!

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γιώργος Ξυλούρης
«Έκρηξη» τηλεθέασης στο κανάλι της Βουλής με τον «Φραπέ»: Σχεδόν 600.000 παρακολούθησαν Εξεταστική
Απροσδόκητο «μπαμ» τηλεθέασης για το κανάλι της Βουλής από την Εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
«Έκρηξη» τηλεθέασης στο κανάλι της Βουλής με τον «Φραπέ»: Σχεδόν 600.000 παρακολούθησαν Εξεταστική
Ο επικεφαλής του χρηματοπιστωτικού κολοσσού JPMorgan Chase, Τζέιμι Ντάιμον
«Γκουρού» της οικονομίας αποκαλύπτει: Ποιες δεξιότητες θα σώσουν τις δουλειές από την Τεχνητή Νοημοσύνη
O CEO της JP Morgan, Τζέιμι Ντάιμον αποκαλύπτει το αντίδοτο στην «επέλαση» της Τεχνητής Νοημοσύνης
«Γκουρού» της οικονομίας αποκαλύπτει: Ποιες δεξιότητες θα σώσουν τις δουλειές από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ανάλυση Συναισθημάτων (Emotion AI): Ηθικά Διλήμματα και Ο Κίνδυνος της «Συναισθηματικής Επιτήρησης» στον Χώρο Εργασίας
«Οι εργαζόμενοι θεωρούν τα συναισθήματά τους ως ιδιαίτερα ευαίσθητες πληροφορίες, συγκρίσιμες με ιατρικά δεδομένα , και αντιλαμβάνονται την αυτόματη...
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ανάλυση Συναισθημάτων (Emotion AI): Ηθικά Διλήμματα και Ο Κίνδυνος της «Συναισθηματικής Επιτήρησης» στον Χώρο Εργασίας