ΣΥΝΕΚ Αχαΐας: Να δοθεί παράταση στις προθεσμίες για τις αιτήσεις των αναπληρωτών
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να καταργηθεί ο εξευτελιστικός θεσμός της τρίμηνης πρόσληψης αναπληρωτών

Να δοθεί παράταση στις προθεσμίες για τις αιτήσεις των αναπληρωτών και στο διάστημα αυτό το υπουργείο να ανακοινώσει όλα τα κενά ζητούν οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις Αχαΐας.

Όπως αναφέρουν, «το Υπουργείο ζητά την ολοκλήρωση της διαδικασίας τοποθέτησης στα λειτουργικά κενά μέχρι την Τετάρτη 25/8. Ταυτόχρονα, από τις 13 έως τις 20 Αυγούστου το Υπουργείο έδωσε προθεσμία στους αναπληρωτές να δηλώσουν προτιμήσεις για την πρόσληψη τους. Όταν έχεις 50 χιλιάδες κενά και διορίζεις 11 χιλιάδες, δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία».

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν οι προσλήψεις να γίνουν σε μία φάση, και εάν υπάρξει ανάγκη για νέες προσλήψεις αυτές να αφορούν κενά που παρουσιάστηκαν πραγματικά στη πορεία

Τέλος, ζητούν να καταργηθεί ο εξευτελιστικός θεσμός της τρίμηνης πρόσληψης αναπληρωτών και κάθε σύμβαση αναπληρωτή να είναι πλήρους ωραρίου και ετήσια.

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των ΣΥΝεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων Αχαΐας για την αβεβαιότητα στις προσλήψεις των αναπληρωτών και στις τοποθετήσεις:

Σε μία περίοδο όπου τα Υπηρεσιακά Συμβούλια δεν λειτουργούν με διαφάνεια, σε μία περίοδο όπου οι συνάδελφοι ανησυχούν και προβληματίζονται για τον τρόπο που θα γίνει κάθε μορφή υπηρεσιακής μεταβολής τους, το Υπουργείο ζητά την ολοκλήρωση της διαδικασίας τοποθέτησης στα λειτουργικά κενά μέχρι την Τετάρτη 25/8.

Ταυτόχρονα, από τις 13 έως τις 20 Αυγούστου το Υπουργείο έδωσε προθεσμία στους αναπληρωτές να δηλώσουν προτιμήσεις για την πρόσληψη τους. Μάλιστα  με την μέθοδο των διαρροών και εκτιμήσεων από ημετέρους, δηλώνει ότι οι τοποθετήσεις θα έχουν γίνει με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Δεν αναφέρει όμως ποια είναι τα κενά και πόσα θα καλύψει. Απλώς πάλι με διαρροές ενημερώνει ότι θα υπάρχουν δύο φάσεις.

Όταν έχεις 50 χιλιάδες κενά και διορίζεις 11 χιλιάδες, δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία. Έχεις υποχρέωση να εξηγήσεις με ειλικρίνεια τους λόγους για τους οποίους δεν καλύπτεις το σύνολο των θέσεων. Έχεις υποχρέωση να ανακοινώσεις τα υπόλοιπα κενά που δεν κατάφερες να καλύψεις με διορισμούς και να γίνει μόνο μία μεγάλη φάση προσλήψεων. Μια δεύτερη μεγάλη φάση προλήψεων δημιουργεί αδικίες και σε έναν βαθμό υποψίες ότι γίνεται για να εξυπηρετηθούν αυτοί που θα έχουν έγκυρη πληροφόρηση. Επίσης οι σταδιακές προσλήψεις σε διάφορα χρονικά διαστήματα γίνονται για να παρουσιάζεται ότι οι αναπληρωτές δεν καλύπτουν οργανικά κενά αλλά προσωρινά.

Ζητάμε να δοθεί παράταση στις προθεσμίες για τις αιτήσεις των αναπληρωτών και στο διάστημα αυτό το υπουργείο να ανακοινώσει όλα τα κενά. Οι προσλήψεις να γίνουν σε μία φάση, και εάν υπάρξει ανάγκη για νέες προσλήψεις αυτές να αφορούν κενά που παρουσιάστηκαν πραγματικά στη πορεία. Έτσι ο κάθε συνάδελφους θα κάνει τους σωστούς υπολογισμούς και δεν θα χρειάζεται να τον πληροφορούν και να του πουλούν εκδούλευση διάφοροι ημέτεροι με την μέθοδο των εκτιμήσεων. Το πιο ουσιαστικό όμως είναι ότι θα φάνει το πραγματικό πρόβλημα, δηλαδή η επιτακτική ανάγκη για άμεσους μόνιμους διορισμούς.

Τέλος, ζητάμε να καταργηθεί ο εξευτελιστικός θεσμός της τρίμηνης πρόσληψης αναπληρωτών και κάθε σύμβαση αναπληρωτή να είναι πλήρους ωραρίου και ετήσια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριακή Μάλαμα
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;
Για τις πολύ σοβαρές καταγγελίες της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής ως προς την συμπεριφορά του διευθυντή του Γυμνασίου Σήμαντρων – Η ερώτηση της βουλευτή
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;