Εκπαιδευτικοί - αξιολόγηση: Η Κεραμέως κάνει πως δεν καταλαβαίνει
Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών κατηγορεί την υπουργό Παιδείας ότι κάνει πως δεν καταλαβαίνει το μήνυμα της μαζικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, με αφορμή την συνάντηση της με την ΟΛΜΕ

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) κατά την χτεσινή συνάντηση της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας απαίτησε την απόσυρση της Υ.Α. για την «αξιολόγηση» και την κατάργηση του νόμου 4692/2020, όπως απαίτησε και η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με την ΑΣΕ, η υπουργός Παιδείας κατά τη συνάντηση άφησε υπονοούμενα για επιβολή της «αξιολόγησης», δηλαδή για την επιλογή αυταρχικών μέτρων πειθαναγκασμού των εκπαιδευτικών. Το «αποφασίζουμε και διατάζουμε» δεν έχει χώρο στην εκπαίδευση, εκτός αν η Υπουργός σχεδιάζει να συνεχίσει να νομοθετεί μαζί με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, αναφέρουν από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί.

Ερωτώμενη για την Τράπεζα Θεμάτων, την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και το ζήτημα των ψευδοαιρετών, η υπουργός αρνήθηκε οποιαδήποτε αλλαγή τους, ούτε καν για τη φετινή χρονιά, ενώ για την εγκύκλιο της κα Μακρή, η υπουργός επιμένει να δοθούν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν παρέδωσαν βαθμολογίες χωρίς να αιτιολογήσει τι θα κάνει με τους εκπαιδευτικούς αυτούς.

Η ανακοίνωση της ΑΣΕ

Κάνει πως δεν καταλαβαίνει η Υπ. Παιδείας το μήνυμα της μαζικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή!

Το Υπουργείο Παιδείας μετά το ηχηρό χαστούκι που «έφαγε» από την συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών, που σε ποσοστό άνω του 85% δήλωσε Απεργία – Αποχή στους Συλλόγους Διδασκόντων ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση, επέλεξε τον δρόμο των επικοινωνιακών ελιγμών. Ενώ σταθερά απαξιώνει τα εκπαιδευτικά συνδικάτα κάθε φορά που πραγματοποιούν κινητοποίηση, κάλεσε δήθεν σε συζήτηση το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ (στην πραγματικότητα σε προσχηματική συνάντηση) την Δευτέρα 1 Μάρτη.

Οι εκπρόσωποι της ΑΣΕ με βάση την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ, απαίτησαν την απόσυρση της Υ.Α. για την «αξιολόγηση» και την κατάργηση του νόμου 4692/2020, όπως απαίτησε η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου.

Ξεκαθαρίσαμε ότι ταυτόχρονα με την απόσυρση της Υ.Α. για την «αξιολόγηση» πρέπει η κυβέρνηση  να πάρει εδώ και τώρα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (εμβολιασμοί εκπαιδευτικών, τεστ, αραίωση μαθητών) και την στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ιδιαίτερα των μαθητών της Γ’ Λυκείου.

Τονίσαμε ότι ο κλάδος δεν συναινεί στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς και συσπειρωμένος στα σωματεία του θα ρίξει στο κενό κάθε απόπειρα τρομοκράτησης και αυταρχικής επιλογής. Ενημερώσαμε την κα Υπουργό ότι όσο περισσότερο κουνάει το δάχτυλο στους εκπαιδευτικούς και προσπαθεί να τους εκφοβίσει τόσο περισσότερη οργή τους προκαλεί.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, επειδή φανταζόμαστε δεν ζει σε παράλληλο σύμπαν, έχει αποφασίσει να επιβάλει την πολιτική της σε ευθεία σύγκρουση με την εκπαιδευτική κοινότητα! Γι’ αυτό για άλλη μια φορά «πέταξε την μπάλα στην εξέδρα»!

Το επιχείρημα ότι συνάδελφοι παίρνουν τηλέφωνο την Υπουργό και ισχυρίζονται ότι είναι υπέρ της «αξιολόγησης», τη στιγμή που πάνω από το 85% του κλάδου την έχει απορρίψει αποδεδειγμένα, θυμίζει την αλήστου μνήμης δήλωσή της για τις ηλεκτρονικές εκλογές στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, στα οποία τελικά συμμετείχε μόλις το 7%. Τέτοιες δηλώσεις μόνο γέλιο μπορούν να προκαλέσουν.

Η Υπουργός για να ξεφύγει από τα αδιέξοδα της απαράδεκτης πολιτικής της, το γύρισε στο τσάμικο ψάχνοντας στηρίγματα στις αποφάσεις της ΟΛΜΕ προ 25ετίας, διαβάζοντας το «ραβασάκι» που της δώσανε με τις θέσεις του 8ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ.

Κατανοούμε ότι η Υπουργός αναζητά σανίδα σωτηρίας από συνδικαλιστικές δυνάμεις μέσα στον κλάδο ώστε να διασπάσει την ενότητά μας και να καμφθούν οι αντιδράσεις.

Το λέμε για μια ακόμα φορά! Ο νόμος 4692/2020 και η Υ.Α. έχουν απορριφθεί από τους εκπαιδευτικούς, δεν θα εφαρμοστούν. Η μαζική συμμετοχή στην απεργία-αποχή, η συσπείρωση στην απόφαση της ολομέλειας των προέδρων των ΕΛΜΕ, και η αποφασιστικότητά μας μπορούν να ακυρώσουν τα σχέδια της κυβέρνησης και όσων τη σιγοντάρουν.

Τα υπονοούμενα της Υπουργού για επιβολή της «αξιολόγησης», δηλαδή για την επιλογή αυταρχικών μέτρων πειθαναγκασμού των εκπαιδευτικών δεν μας τρομάζουν. Το «αποφασίζουμε και διατάζουμε» δεν έχει χώρο στην εκπαίδευση, εκτός αν η Υπουργός σχεδιάζει να συνεχίσει να νομοθετεί μαζί με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη.

Για την Τράπεζα Θεμάτων, την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και το ζήτημα των ψευδοαιρετών αρνήθηκε οποιαδήποτε αλλαγή τους, ούτε καν για τη φετινή χρονιά.

Για την απαράδεκτη εγκύκλιο της κα Μακρή, η Υπουργός επιμένει να δοθούν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν παρέδωσαν βαθμολογίες χωρίς να αιτιολογήσει τι θα κάνει με τους εκπαιδευτικούς αυτούς.

Τέλος, για το άνοιγμα των σχολείων προχώρησε στο γνωστό ευχολόγιο για την «ανάγκη ανοιχτών σχολείων» χωρίς όμως να προτίθεται να πάρει κανένα ουσιαστικό μέτρο (αίθουσες, καθηγητές, προσωπικό καθαριότητας). Όσον αναφορά τους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών, το σχέδιο της κυβέρνησης (προτεραιοποίηση στην δεύτερη φάση) θα οδηγήσει στην ανάπτυξη ανοσίας όταν θα έχουν κλείσει τα σχολεία με βάση το χρονοδιάγραμμα που έχει εξαγγείλει!

Συνάδελφοι, όπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή, η μάχη θα είναι μακροχρόνια και σκληρή! Ο μόνος τρόπος για να αποκρούσουμε την επίθεση της κυβέρνησης για παραπέρα υποβάθμιση του σχολείου, για την κατηγοριοποίηση και την ένταση των ταξικών φραγμών, είναι η μαζική μας συμμετοχή στα σωματεία, η οργάνωση της πάλης από κοινού με τους γονείς και τους μαθητές.

Η ηχηρή απάντηση που δώσαμε ενωμένοι στους Συλλόγους Διδασκόντων και ο πανικός που δημιουργήσαμε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δείχνουν το δρόμο! Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει εδώ και τώρα να ακούσει τη φωνή των εκπαιδευτικών:

Απαιτούμε εδώ και τώρα η κυβέρνηση:

  • Να πάρει πίσω την ΥΑ για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, να καταργήσει τον νομό 4692/2020.
  • Να πάρει μέτρα για τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα που εδώ και ένα χρόνο διεκδικούν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές.
  • Να μην τολμήσει να φέρει αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για την αυτονομία του σχολείου, την ατομική αξιολόγηση που είναι συνδεδεμένη με το μισθό και τις απολύσεις, νέα κριτήρια απολύσεων αναπληρωτών, πέρασμα δομών της εκπαίδευσης στην Τοπική Διοίκηση.

Δίνουμε την μάχη της απεργίας – αποχής ώστε να μπουν και τα υπόλοιπα σχολεία που θα συνεδριάσουν τις επόμενες ημέρες. Προετοιμάζουμε την μαζική μας απάντηση απέναντι στο σύνολο της αντεργατικής πολιτικής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα