Οι προτάσεις του ΔΣ του Αριστοτέλη για βαθμολογία και συμμετοχή στην κινητοποίηση για προϋπολογισμό και η απάντηση ΔΑΚΕ/ΑΣΕ:
Πρόταση που κατέθεσε η ΑΑΚ/Παρεμβάσεις Αριστοτέλη στο ΔΣ του Συλλόγου στις 12/12 για κινητοποίηση την ημέρα ψήφισης του προϋπολογισμού
Η ΔΑΚΕ απάντησε ότι διαφωνεί και η ΑΣΕ έστειλε μετά από τρεις μέρες ως απάντηση το ΔΤ του ΣΕΠΕ Ρόζα Ιμβριώτη!
Ο αντιλαϊκός προϋπολογισμός λιτότητας για την Υγεία, την Παιδεία και την Ασφάλιση δε θα περάσει!
Αγώνας για να παρθούν ΤΩΡΑ μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια.
Όχι στα μορφωτικά ελλείμματα και την κατάθλιψη της γενιάς της τηλε-"εκπαίδευσης".
Τρίτη 15/12 συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 12:00 τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (μάσκες- αποστάσεις)
Ο προϋπολογισμός που ψηφίζει η κυβέρνηση την Τρίτη 15/12 επισφραγίζει ότι συνεχίζει την εγκατάλειψη της δημόσιας Υγείας και της δημόσιας εκπαίδευσης και αξιοποιεί την πανδημία για να επιβάλει αντιδραστικές αλλαγές, να διασφαλίσει την κερδοφορία του κεφαλαίου και να βάλει στο γύψο τις ελευθερίες, τις διεκδικήσεις και τη συνδικαλιστική δράση με την ένταση της καταστολής, την ώρα που αυξάνει υπέρογκα τις δαπάνες για την αστυνομία και τους εξοπλισμούς.
Αντί για προσλήψεις υγειονομικών, εκπαιδευτικών, καθαριστριών, προκυρήσσει 2.600 θέσεις μισθοφόρων στο στρατό, 2.000 θέσεις «ειδικών φρουρών» στα (κλειστά) πανεπιστήμια
Αντί για αύξηση δαπανών για την Υγεία, στον προϋπολογισμό του 2021 μειώνει κατά 572 εκατομμύρια ευρώ από πέρσι.
Αντί για Αύξηση των ΜΕΘ (2000) και των ΜΑΦ (1500) και επίταξη χωρίς αποζημίωση των ιδιωτικών κλινικών έστω και τώρα που τα νοσοκομεία είναι στο κόκκινο, χρυσοπληρώνει τους ιδιώτες εμπόρους της υγείας – 1600ευρώ τη μέρα το ιδιωτικό κρεβάτι ΜΕΘ, όσο ο μηνιαίος μισθός γιατρού!
Αντί για αύξηση των δαπανών για την Παιδεία τις μειώνει κατά 7,7% ενώ αυξάνει 2 δις τους εξοπλισμούς!
Αντί για λεωφορεία για τα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και επίταξη των χιλιάδων ιδιωτικών λεωφορείων που βρίσκονται σε απραξία, ιδιωτικοποιούν τα δρομολόγια των ΜΜΜ και αγοράζουν 778 περιπολικά και μηχανές για τους αστυνομικούς και την καταστολή και δίνουν 120 εκατομμύρια στην Aegean
Αντί για μαζικά διαγνωστικά τεστ, ιχνηλάτηση και φροντίδα για όλους, δίνουν δεκάδες εκατομμύρια στα τηλεοπτικά κανάλια, εκατομμύρια για μάσκες – αερόστατα, εκατομμύρια σε κλινικάρχες και σε διαγνωστικά κέντρα
ΜΑΣ ΛΕΝΕ ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤA ΓΙΑ μέτρα ΤΩΡΑ προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια (δηλαδή με μειωμένα τμήματα μέχρι 15 μαθητές, μαζικές μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθαριστριών και βοηθητικού προσωπικού, μαζικά τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς).
Ανοίγουν τα μαγαζιά αλλά δεν παίρνουν μέτρα για να λειτουργήσουν η εκπαίδευση με ασφάλεια. Προχωράνε χωρίς σταματημό τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές που προωθεί το Υπ. Παιδείας εν μέσω πανδημίας. Ετοιμάζονται να ψηφίσουν νόμο για την επαγγελματική εκπαίδευση.
Κοροϊδεύουν την κοινωνία ότι τα μαθήματα γίνονται κανονικά με την τηλεκπαίδευση και κρύβουν ότι τα μορφωτικά αποτελέσματα είναι ελλιπή και αμφισβητούμενα για τα παιδιά. Κρύβουν τις σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις μιας γενιάς που οδηγείται σε μια χαμένη χρονιά, σε αποξένωση και κατάθλιψη, σε εθισμό στην οθόνη και στη στρεβλή αντίληψη της πραγματικότητας και την έλλειψη φαντασίας.
Εντείνουν τις μορφωτικές ανισότητες, τους αποκλεισμούς μαθητών από την παρεχόμενη εκπαίδευση ενώ επιβάλλουν εξοντωτικό ηλεκτρονικό 5ωρο, απουσίες, νέα ύλη, βαθμολογία με κλειστά τα σχολεία.
Να μην περάσει ο αντιλαϊκός προϋπολογισμός του ενίσχυσης των κερδών των ιδιωτών, της καταστολής και των εξοπλισμών!
Ενίσχυση της Δημόσιας Υγείας-Παιδείας-Ασφάλισης
Να μπει Τέρμα στην καταστολή και την περιστολή των ελευθεριών.
Συμμετέχουμε στη κινητοποίηση των σωματείων την Τρίτη 15/10 με συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος ώρα 12.00 τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (μάσκες- αποστάσεις)
Αγώνας για Υγεία, Παιδεία, Ελευθερία, Εργασία, Δικαιώματα !
Προκηρύσσουμε 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας 2μμ – 4μμ για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων στη διαδήλωση.
***
Πρόταση που κατέθεσε η ΑΑΚ/Παρεμβάσεις Αριστοτέλη στο ΔΣ του Συλλόγου στις 12/12
Η ΔΑΚΕ δεν απάντησε ακόμα και η ΑΣΕ έστειλε τρεις μέρες μετά δικό της ξεχωριστό κείμενο
Βάζουμε δέκα στα παιδιά και τον αγώνα τους και μηδέν στην κυβέρνηση «των άριστων» και τις αντιεκπαιδευτικές της πολιτικές!
Κατόπιν κατάθεσης προβληματισμού πολλών συναδέλφων μελών του συλλόγου και το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Αριστοτέλη εκφράζει τους παρακάτω προβληματισμούς αναφορικά με τη χορήγηση βαθμολογίας 1ου τριμήνου.
Σε αυτές τις συνθήκες που ζούμε, είναι φανερό ότι δεν μπορεί να εξακολουθούμε να κάνουμε ότι δεν τρέχει τίποτα. Δεν μπορεί η έκτακτη κατάσταση να μετατρέπεται σε νέα κανονικότητα. Αν είναι -όπως οι ίδιοι οι υπεύθυνοι τονίζουν- μια ειδική έκτακτη συνθήκη, τότε δεν μπορεί σε αυτή την ειδική έκτακτη συνθήκη, να παριστάνουμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία προχωράει κανονικά. Δεν μπορεί να καταγράφονται απουσίες και προφανώς δεν μπορεί να απαιτείται να προχωράει η ύλη, τουλάχιστον όχι με τον ίδιο τρόπο που θα συνέβαινε στην τάξη. Δεν μπορεί επιπλέον να απαιτείται τα παιδιά να βαθμολογούνται.
Η βαθμολογία στο δημοτικό σχολείο με τη γνωστή κλίμακα του 10 αποτελεί ούτως ή άλλως μια αμφιλεγόμενη διαδικασία. Πολύ περισσότερο όταν αυτή η βαθμολογία πρέπει με πρόσφατη εγκύκλιο να δοθεί με κλειστά σχολεία.
Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι τα σχολεία μας βρίσκονται σε κατάσταση εξαίρεσης. Ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν αντικαθιστά τη δια ζώσης διδασκαλία.
Για τα παιδιά χωρίς ηλεκτρονική συσκευή, για όλα τα παιδιά που διαθέτουν μονάχα ένα κινητό τηλέφωνο για την επαφή τους με το σχολείο, για τα παιδιά που δεν διαθέτουν ικανοποιητική τηλεφωνική σύνδεση, για τα παιδιά που δεν έχουν γονείς γνώστες της τεχνολογίας να λύνουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται, για τα παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα βοηθήσει όταν δυσκολεύονται σε μια άσκηση ή σε μια εργασία, για ΟΛΑ τα παιδιά που δεν συνήθισαν και δεν πρέπει να συνηθίσουν την ψύχρα της απομόνωσης μπροστά σε μια οθόνη, για τα παιδιά που βλέπουν τους/τις δασκάλους/-ες τους να παιδεύονται ακόμη προσπαθώντας να κάνουν ελκυστικό μάθημα μ’ ένα άγνωστο και απαιτητικό εργαλείο που προορίζεται για ενήλικες και όχι για παιδιά.
Για όλους τους παραπάνω λόγους καλούμε το υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει στην άκρη τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Το παιδαγωγικά αμφιλεγόμενο μέσο της βαθμολογίας στις συνθήκες εξαίρεσης που ζούμε μπορεί να γίνει μέσο περαιτέρω διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.
Την αρμόζουσα επιβράβευση και την ενθάρρυνση που χρειάζεται θα τη δώσουμε καλύτερα στους μαθητές μας, χωρίς την υποτιθέμενη ισονομία των βαθμών.
Βάζουμε 10 στα παιδιά στον αγώνα και την προσπάθειά τους και 0 στην κυβέρνηση και τις αντικεπαιδευτικές της πολιτικές!
Απαιτούμε:
Καμία βαθμολόγηση των μαθητών σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης. Να αποσυρθεί τώρα η σχετική εγκύκλιος.
Δεν καταχωρούμε απουσίες μαθητών στο my school σ’ αυτές τις συνθήκες.
Η διαδικασία της τηλε-διδασκαλίας δεν μπορεί να καταγραφεί ως διδαχθείσα ύλη, επιβάλλεται η επανάληψή της μετά το άνοιγμα των σχολείων.
Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων. Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.
Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα να σταθούν με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης απέναντι στους μαθητές μας και να πάρουν ανάλογες αποφάσεις.
Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει αντίστοιχες αποφάσεις, να καλέσει τους εκπαιδευτικούς να αρνηθούν την τηλε-βαθμολογία και να αποφασίσει απεργία – αποχή από την απαξιωτική αυτή διαδικασία για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
Καλούμε τους συλλογικούς φορείς των γονιών (σύλλογοι/ενώσεις/ομοσπονδία κ.λπ.) να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις και από κοινού να αγωνιστούμε για να σταματήσουμε τις τηλε-βαθμολογίες.
Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και το δημόσιο σχολειό για όλα τα παιδιά γι΄ αυτό και ενόψει του λεγόμενου «τρίτου κύματος” της πανδημίας απαιτούμε πιο αποφασιστικά:
Ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, με μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού των εκπαιδευτικών και των καθαριστριών, μαζικά test, ιχνηλάτηση και συχνή απολύμανση των σχολείων, σε συνδυασμό με τη χρηματοδότηση και στελέχωση του ΕΣΥ.
Για να μην υπάρξει μια ακόμα χαμένη χρονιά για την πλειοψηφία των μαθητών και των μαθητριών. Να μην υπάρξει μια γενιά σακατεμένη από το άγχος και τον φόβο που προκαλεί ο εγκλεισμός.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη