Thumbnail
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 1973. Ένα κορίτσι από το κρεββάτι του πόνου στο μικροσκοπικό του δωμάτιο γράφει στο αγαπημένο του ημερολόγιο...

Με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, η  Ελισάβετ Αμαραντίδου, δημοσιεύει την παρακάτω αφήγηση.

Τα Γράμματα

Κορίτσι:  Τετάρτη  14 Νοεμβρίου 1973. Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σου γράφω από το κρεββάτι του πόνου στο μικροσκοπικό μου δωμάτιο. Ο γιατρός λέει ότι πρέπει να αναρρώσω.  Εγώ όμως λαχταράω να ξαναπάω στο σχολείο, να συναντήσω τους φίλους μου,  να μάθω γράμματα…

Περιστέρι: Καλημέρα κορίτσι.

Κορίτσι:  Καλημέρα περιστέρι!...  Γιατί η φτερούγα σου είναι μαύρη;

Περιστέρι: Τα παιδιά δεν πάνε στο σχολείο.

Κορίτσι:  Έκλεισαν τα σχολεία;

Περιστέρι: Όχι.

Κορίτσι:  Δεν καταλαβαίνω…

Περιστέρι: Δεν υπάρχει λογική.

Κορίτσι:  Μα εμείς θέλουμε  να μάθουμε γράμματα!

Περιστέρι: Υπομονή.

Κορίτσι:  Πόσο;

Περιστέρι: Όσο χρειαστεί. Σε αποχαιρετώ.

Κορίτσι:  Στο καλό…. -Μαύρη φτερούγα, μαύρα σχολειά… Αγαπημένο μου ημερολόγιο, καληνύχτα…

Ημερολόγιο: -(Μαυρηνύχτα …)

 

Περιστέρι: Καλημέρα κορίτσι.

Κορίτσι:  Καλημέρα περιστέρι!...  Γιατί μαύρισε και η άλλη σου φτερούγα;

Περιστέρι: Τα παιδιά δεν έχουν ψωμί.

Κορίτσι:  Έκλεισαν οι φούρνοι;

Περιστέρι: Όχι.

Κορίτσι:  Δεν καταλαβαίνω…

Περιστέρι: Δεν υπάρχει λογική.

Κορίτσι:  Πώς θα μάθουμε γράμματα νηστικοί;

Περιστέρι: Υπομονή.

Κορίτσι:  Πόσο;

Περιστέρι: Όσο χρειαστεί. Σε αποχαιρετώ.

Κορίτσι:  Στο καλό. Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 1973 Μαύρη φτερούγα, μαύρα σχολειά, μαύρο ψωμί… Αγαπημένο μου ημερολόγιο, καληνύχτα…

Ημερολόγιο -(Μαυρηνύχτα…)

 

Περιστέρι: Καλημέρα κορίτσι.

Κορίτσι:  Καλημέρα περιστέρι!...Γιατί το δάκρυ σου είναι μαύρο;

Περιστέρι: Τα παιδιά δεν είναι ελεύθερα.

Κορίτσι:  Σκλαβώθηκε η ψυχή;

Περιστέρι: Όχι.

Κορίτσι:  Περιστέρι;

Περιστέρι: Ναι.

Κορίτσι:  Πάρε με αγκαλιά.

Αφηγητής: Τώρα το κορίτσι αρμενίζει  χαμογελαστό ανάμεσα στα γκρίζα σύννεφα. Ο ουρανός λαμποκοπάει.

Κορίτσι:  Περιστέρι;

Περιστέρι: Ναι.

Κορίτσι:  Είσαι πολύ τυχερό.

Περιστέρι: Γιατί το λες αυτό;

Κορίτσι:  Γιατί έχεις πάντα ψωμί και ζεις ελεύθερο στον ουρανό.

Περιστέρι: Όμως δεν ξέρω γράμματα.

Κορίτσι:  Σου υπόσχομαι να σου μάθω εγώ!

Περιστέρι: Ανυπομονώ…

Κορίτσι:  Πού είμαστε;

Περιστέρι: Στο μεγάλο σχολειό.

Κορίτσι:  Ευχαριστώ!!!

Περιστέρι: Παρακαλώ. Αντίο κορίτσι.

Κορίτσι:  Αντίο περιστέρι!                                                                                                                                                

Κορίτσι: Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 1973 Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ΘΑ ΜΑΘΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Ημερολόγιο -(Επιτέλους…)

Αφηγητής:  Για πολύ ώρα το κατάλευκο περιστέρι παρατηρούσε τον Ήλιο να βάφει χρυσά τα μακριά μαλλιά  του κοριτσιού και τον Άνεμο να παίζει με το κοντό άσπρο του φόρεμα. Tο κορίτσι ολοένα και έπεφτε…

Όταν άνοιξε τα μάτια του, βρισκόταν ξαπλωμένο πάνω σε χιλιάδες γράμματα, που στριμώχνονταν ανυπόμονα πίσω από τη  σιδερένια πόρτα του μεγάλου σχολείου. Σε λίγο, χιλιάδες κόκκινα γαρίφαλα, ξεχύνονταν στον δρόμο. Το κορίτσι ολοένα και ξεμάκραινε…

Κορίτσι: Σάββατο 17 Νοεμβρίου 1973  Αγαπημένο μου ημερολόγιο, συγγνώμη που σε μουσκεύω, βιάζομαι: Πρέπει να ανεβώ στον ουρ

Ημερολόγιο -Στο καλό…

 

Ελισάβετ Αμαραντίδου

ΠΕ 01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πιερρακάκης: Σχετικά με τις προκλήσεις και τις δυνατότητες της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
Ξεκινά η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην τεχνητή νοημοσύνη - Οι δράσεις αυτές θα ξεκινήσουν τον Μάιο με στόχο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών 
Πιερρακάκης: Σχετικά με τις προκλήσεις και τις δυνατότητες της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση