Τι συζητήθηκε στο ΠΥΣΠΕ Γ' Αθήνας
Ενημέρωση της αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας Όλγας Δασκαλάκη

Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας, 20/02/2020

Το ΠΥΣΠΕ συνεδρίασε την Πέμπτη 20/02/2020 στη Διεύθυνση ΠΕ Γ΄ Αθήνας με τα εξής θέματα :

ΘΕΜΑ 1ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών /διδακτορικών τίτλων σε εκπαιδευτικούς .

Το Συμβούλιο αναγνώρισε συνάφεια σε 47 μεταπτυχιακούς τίτλους (44 σε αναπληρωτές και 3 σε  μόνιμους) σε εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα :

Στους μόνιμους συναδέλφους (3) αναγνωρίστηκε σε :  

Συνάδελφο ΠΕ70 (16 Δ.Σ. Χαϊδαρίου) για σπουδές στα Παιδαγωγικά στο ΕΚΠΑ.                   Συνάδελφο ΠΕ11 (11 Δ.Σ. Ιλίου) για σπουδές στη Διοίκηση Εκπ/κων Μονάδων στο ΠΑΔΑ.   Συνάδελφο ΠΕ70 (6 Δ.Σ. Χαϊδαρίου) για σπουδές στην Εκπ/κή Πολιτική Διοίκηση.

Οι ενδιαφερόμενοι θα λάβουν σχετική βεβαίωση από την υπηρεσία.

ΘΕΜΑ 2ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπ/κούς.

Το ΠΥΣΠΕ εξέτασε 4 αιτήσεις από  συναδέλφους για χορήγηση  άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή τις οποίες έκανε ομόφωνα δεκτές. Αναλυτικά χορηγήθηκε σχετική άδεια στους συναδέλφους:

Σε συνάδελφο ΠΕ70 (με απόσπαση στη Διεύθυνση) για την ΑΣΠΑΙΤΕ.                                        Σε συνάδελφο ΠΕΟ8 (6 και 13 Δ.Σ. Περιστερίου) για ΠΑΔΑ.                                                      Σε συνάδελφο ΠΕ70 ΕΑΕ (40 Δ.Σ. Περιστερίου )για το ΚΔΑΠ.                                                    Σε συνάδελφο ΠΕ79.01 (Κινητικών/Αυτισμού Αιγάλεω) για το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης Μακεδονίας.

 Οι ενδιαφερόμενοι θα λάβουν από την υπηρεσία την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου τις επόμενες ημέρες.

ΘΕΜΑ 3ο: Τροποποίηση απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ70.

Το ΠΥΣΠΕ αποφάσισε, μετά από αίτημά τους, να τροποποιήσει την απόσπαση 3 εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα :

Συνάδελφος ΠΕ70 τοποθετείται από το 24 Δ.Σ. Περιστερίου στο 7 Δ.Σ. Καματερού.                Συνάδελφος ΠΕ70 (μετά από επιστροφή αναπληρούμενου) τοποθετείται από το 6 Δ.Σ. Περιστερίου στο 24 Δ.Σ. Ιλίου και στο 5 Δ.Σ. Αγίας Βαρβάρας.                                                        Συνάδελφος ΠΕ70 τοποθετείται από το 6 Δ.Σ. Ιλίου στο 16 Δ.Σ. Ιλίου.  

 ΘΕΜΑ 4ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ.

 Το Συμβούλιο αναγνώρισε την προϋπηρεσία σε 99 (95 από αυτές ήταν σε Δημόσια σχολεία και οι υπόλοιπες σε άλλους δημόσιους φορείς) αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΕΣΠΑ.

Απέρριψε μόνο μέρος της προϋπηρεσίας συναδέλφου στο : Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Προοπτική»-Υπουργείο Απασχόλησης- Stage, καθώς δεν προβλέπεται.

 

 Θέμα 5ο: Σύνταξη πίνακα οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Δ/νσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας με εκτίμηση πλεονασμάτων - ελλειμμάτων.

 

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ για το θέμα αυτό, δηλώσαμε τα εξής:

 

-Το Υπουργείο και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, όπως κι οι προηγούμενες κυβερνήσεις εφαρμόζει με ευλάβεια τις μνημονιακές κατευθύνσεις ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ, κεφαλαίου και εργοδοσίας σε βάρος των εργαζόμενων και του Δημόσιου Σχολείου. Για να εξασφαλισθούν τα  αιματοβαμμένα πλεονάσματα πρέπει να μειωθεί το μισθολογικό κόστος, να μειωθεί και να συρρικνωθεί το προσωπικό της εκπαίδευσης, να χαθούν οργανικές θέσεις, να κλείσουν σχολεία, να γίνουν νέες συγχωνεύσεις κλπ.

  • Για να υπηρετηθεί ο παραπάνω στόχος το Υπουργείο Παιδείας προσχηματικά ζητά από τα ΠΥΣΠΕ να «πουν τις εκτιμήσεις τους». Η τελική ευθύνη για τους πίνακες που θα πάνε στο Υπουργείο είναι του Περιφερειακού Διευθυντή! Για εμάς είναι απολύτως φανερό:  Το Υπουργείο και φέτος έχει ήδη έτοιμους τους μηδενικούς πίνακες και θέλει τα ΠΥΣΠΕ, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Περιφερειακοί Διευθυντές απλώς να βάλουν την υπογραφή τους ότι δήθεν «δε χρειάζονται άλλες οργανικές θέσεις». Θεωρούμε ότι το σκηνικό είναι στημένο και απολύτως καθοδηγούμενο από το Υπουργείο ώστε να δικαιολογηθεί, με τη σύμφωνη γνώμη των ΠΥΣΠΕ, σε πρώτη φάση η απόρριψη χιλιάδων αιτήσεων μετάθεσης, χιλιάδων αιτήσεων αποσπάσεων και μηδενικών διορισμών. Η συνέχεια αφορά τις πλασματικές υπεραριθμίες και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις.
  • Όπως και την περσινή χρονιά οι εκτιμήσεις αυτές είναι το "προεόρτιο" για την  πιστή εφαρμογή των ρυθμίσεων λαιμητόμο για τη δημόσια εκπαίδευση και την εργασία των εκπαιδευτικών, που αφορούν το  εκπαιδευτικό μνημόνιο, την εφαρμογή του Π.Δ 79, του νόμου 4547/2018, τις συγχωνεύσεις, το νέο τύπο ολοήμερου δημοτικού και νηπιαγωγείου, τη νομοθεσία για την ειδική αγωγή και τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, τις συμπτύξεις τμημάτων, την κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών από όποιο εκπαιδευτικό περισσεύει. Και φυσικά επιδιώκεται να ακυρωθούν οι μεταθέσεις που έχει υποχρέωση να πραγματοποιήσει το Υπουργείο με βάση τα οργανικά κενά και όχι τα κατασκευασμένα λειτουργικά πλεονάσματα!
  • Πέρσι, στην αντίστοιχη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ της Γ΄ Αθήνας δόθηκαν από τη Διοίκηση ελάχιστα κενά. Αυτό δημιούργησε τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
  • Οι εκτιμήσεις των οργανικών βρίσκονται σε απόλυτη αναντιστοιχία με τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων μας. 
  •  Με βάση τα παραπάνω είναι σαφές ότι δε θα συναινέσουμε στην προσχηματική διαδικασία! Καταψηφίσαμε τις εκτιμήσεις της Δ/νσης και δηλώσαμε αποχή. Η παρακάτω αποτύπωση και οι εκτιμήσεις πάρθηκαν με ψήφους 3 υπέρ (του Διευθυντή Εκπαίδευσης και των δύο διορισμένων μελών).

 

 

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ γενικής αγωγής

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΔΑΧ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ

(δεν έχουν οργανική)

 

Έλλειμμα(-)

Πλεόνασμα (+)

Προσωπικό

 

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα(-) πλεονάσματα(+)

ΠΕ 70

1.816

1.699

 

9

-117

-30

ΠΕ 60

  467

464

 

 7

   -3

-20

ΠΕ 05

    36

 36

 

0

   0

0

ΠΕ 06

       167

165

 

 0

   -2

-2

ΠΕ 07

   0

   8

 

 8

   +8

0

ΠΕ 11

134

181

 

50

 +47

            -7

ΠΕ 08

   1

   4

 

  3

           + 3

0

ΠΕ 86

80

 80

 

  0

 0

0

ΠΕ 79.01

        94

 52

 

 0

            -42

           - 10

ΠΕ91

  3

   4

 

             1

  0

0

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ / ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ 2020

 

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΔΑΧ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ

(δεν έχουν οργανική)

Έλλειμμα(-)

Πλεόνασμα (+)

προσωπικό

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα(-) πλεονάσματα (+)

ΠΕ70

 

163

 

147

 

 

 

1

 

 

 

-16

 

 

-16

ΠΕ 60

 

 

        15

 

                4

 

 

                0

 

-11

 

           -11

 

ΠΕ 11

 

3

 

5

 

 

2

 

+2

 

0

ΠΕ 79

3

1

 

 0

-2

-2

 

 

 

Η μοναδική προϋπόθεση για να λειτουργήσουν τα σχολεία και να προστατευτούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών είναι οι μαζικοί μόνιμοι διορισμοί δασκάλων, νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής και όλων των ειδικοτήτων  !

Για το εκπαιδευτικό κίνημα οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και των εργαζομένων για Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο με 2χρονη Προσχολική Αγωγή κι εκπαίδευση εκτός των άλλων απαιτούν:

Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους/ες με μαζικούς μόνιμους  διορισμούς, απόδοση και  ίδρυση όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες που εργάζονται σήμερα στο δημοτικό και νηπιαγωγείο.

Συγκεκριμένα:

Είναι απολύτως απαραίτητο να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος:

1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα. 

2. για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου, ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης  ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος.

3. Αναλογία 15 προς 1μαθητές σε νηπιαγωγείο και20 μαθητές προς 1 στο δημοτικό.

4. Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία.

Την άμεση σύσταση Οργανικών θέσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τις/τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ08 (Καλλιτεχνικών) και ΠΕ91(Θεατρικής Αγωγής), οι οποίες θα υπολογιστούν στη βάση των λειτουργικών αναγκών των σχολείων.

Την επιπλέον σύσταση οργανικών θέσεων για τους συναδέλφους μας ΠΕ11(Φυσικής Αγωγής), οι οποίες θα υπολογιστούν στη  βάση των λειτουργικών αναγκών των σχολείων, ώστε να καταλάβουν οργανικές θέσεις και όσοι/όσες από τους συναδέλφους μας (Φυσικής Αγωγής) παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ.

Την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων για 2ο εκπαιδευτικό στα τμήματα ένταξης, όταν οι ανάγκες το απαιτούν.

5. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε Τμήμα Υποδοχής και άμεση σύσταση οργανικών θέσεων για 2ο εκπαιδευτικό στα τμήματα ένταξης, όταν οι ανάγκες το απαιτούν.

6. ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί και κάλυψη με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης των αναγκών των παιδιών αυτών και όταν παρακολουθούν το ολοήμερο τμήμα

7. τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα

8. με δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο και ένταξη όλων των προνηπίων στο δημόσιο και δωρεάν νηπιαγωγείο

9. ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία και νηπιαγωγεία με όλες τις υποστηρικτικές δομές

10. Χωρισμός όλων των πληθωρικών τμημάτων με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος .

Να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ το προσοντολόγιο έκτρωμα – ν. 4589/2019.

Μαζικοί Διορισμοί Εκπαιδευτικών - Διορισμός/Μονιμοποίηση εδώ και τώρα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία!

Πλήρη εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων – αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

 

ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΟΛΓΑ Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας Εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο της  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

(Παρεμβάσεις – Κινήσεις-Συσπειρώσεις Π.Ε)

email: olgadask@yahoo.com

Αναπληρωτής: ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

email: [email protected]

 

 

 

σχετικά άρθρα

Οδηγίες αυτόματης Εγγραφής για το επίδομα των 600 ευρώ
Οδηγίες αυτόματης Εγγραφής για το επίδομα των 600 ευρώ
Μέσα στην εβδομάδα ξεκινάει η εγγραφή των ενδιαφερόμενων για το επίδομα των 600 ευρώ στην Εργάνη και μετά η ένταξη σε τηλεκατάρτιση 100 ωρών ώστε να...
Οδηγίες αυτόματης Εγγραφής για το επίδομα των 600 ευρώ
Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης
Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση των Αγωνιστικές Παρεμβάσεων ΔΕ Θεσσαλονίκης
Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης