Thumbnail
Ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού Απόστολου Κατσανάκη

Συναδέλφισσες/φοι

Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος που στάλθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς

(α) στο άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και

(β) στο άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.

Το Υπουργείο, ενώ είχε από την αρχή του σχολικής χρονιάς και το χρόνο αλλά και το πλεονέκτημα –αφού για άλλη μία χρονιά δεν πραγματοποίησε κανένα διορισμό (παρότι οι Υπουργοί της Παιδείας μας από το 2015 μέχρι και σήμερα μιλούσαν για μόνιμους διορισμούς από τον Σεπτέμβριο)– να καταρτίσει τους πίνακες για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων, με την εγκύκλιο που απέστειλε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στην οποία αναφέρεται ότι μέσα σε μία και μόνο ημέρα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια υποχρεούνται να επεξεργαστούν τους Πίνακες Κενών και Πλεονασμάτων των σχολείων και να αποστείλουν τους τελικούς πίνακες, αποδεικνύει πόσο πρόχειρα αντιμετωπίζει τα θέματα των υπηρεσιακών μεταβολών μας και γενικότερα τα θέματα της Παιδείας.

Επίσης, ενώ η πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι ότι οι πίνακες πρέπει να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων και όχι αποκλειστικά από τον Διευθυντή του σχολείου, το Υπουργείο αδιαφορεί.

Ακόμη περισσότερο, υποβαθμίζει και τον ρόλο των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, αφού στην εγκύκλιο δεν δίνει στα ΠΥΣΔΕ τη δυνατότητα πρότασης σχετικά με τα κενά και πλεονάσματα, ώστε να διαμορφώσουν τους τελικούς πίνακες των υπηρεσιακών μας μεταβολών.

Επιπλέον, στην εγκύκλιο:

  1. γίνεται συστηματική αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο και σε εγκυκλίους σχετικά με τις αναθέσεις και τη λειτουργία των τμημάτων, \
  2. απαιτείται η αναγωγή ενδεχομένων ολιγομελών υπαρχόντων τμημάτων στο «ορθό», δηλαδή στα τμήματα 27 μαθητών, και
  3. τονίζονται τα νέα απαγορευτικά όρια στα τμήματα με μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις ηλεκτρονικές εγγραφές που ξεκίνησαν πέρυσι στα ΕΠΑΛ και φέτος γενικεύτηκαν σε όλα τα σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης θεωρώ ότι θα αποτελέσουν το κατάλληλο εργαλείο του Υπουργείου για περαιτέρω αύξηση του αριθμού των μαθητών στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ανά τμήμα και στην κατάργηση τμημάτων και την εμφάνιση πλεονασμάτων στο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Συναδέλφισσες/φοι

Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με:

  • καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων,
  • συμπτύξεις τμημάτων,
  • περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία,
  • νέες αλλαγές που έγιναν στα Γυμνάσια και Λύκεια με μείωση των ωρών σε πολλά μαθήματα,
  • κατάργηση των ωρών των εργαστηρίων των Φυσικών επιστημών και της Πληροφορικής

και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας, το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.

Όλα τα παραπάνω έγιναν χωρίς να ληφθούν υπόψη οι θέσεις του κλάδου μας. Θέσεις οι οποίες έχουν ψηφιστεί στα συνδικαλιστικά μας Συνέδρια και τις οποίες ο Υπουργός από την αρχή της χρονιάς δεν θέλει να ακούσει, αφού δεν αποδέχεται το αίτημα της ΟΛΜΕ για συνάντηση μαζί του, ώστε να μπορέσει το Συνδικάτο μας να καταθέσει τις προτάσεις του.

Με βάση τα παραπάνω σας δηλώνω ότι θα καταψηφίσω τα πρακτικά που αφορούν τα κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων σχολικού έτους 2018-19 στο ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας .

 

 

Με τιμή

Κατσανάκης Απόστολος

Αιρετός ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο Στέφανος Κασσελάκης με τον Παύλο Πολάκη συζητούν
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
Ο πρώην υποστηρικτής του Κασσελάκη και συνδιαμορφωτής της ιδρυτικής διακήρυξης του Κινήματος Δημοκρατίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση: «Μας εξαπάτησε –...
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
δουκας
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Νόαμ Κατς για τα γκράφιτι υπέρ της Παλαιστίνης: «Η Αθήνα στο επίκεντρο του αντισημιτισμού» - Ο Χάρης Δούκας απαντά: «Δεν δεχόμαστε μαθήματα...
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Μίρα Μουράτι
«Ένα δισ. δολάρια; Όχι, ευχαριστώ»: Η Αλβανίδα «ιέρεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης που είπε «όχι» στον Ζούκερμπεργκ
Έξι χρόνια στην OpenAI, πρωταγωνίστρια πίσω από το ChatGPT, και τώρα ιδρύτρια μιας startup που συγκλονίζει τη Silicon Valley – Η Μίρα Μουράτι...
«Ένα δισ. δολάρια; Όχι, ευχαριστώ»: Η Αλβανίδα «ιέρεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης που είπε «όχι» στον Ζούκερμπεργκ
dimokriteio
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ενισχύουμε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο με νέα τμήματα
Δύο νέα τμήματα του ΔΠΘ ανοίγουν τις πύλες τους τον Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο της κυβερνητικής στρατηγικής για ενίσχυση της περιφερειακής Ανώτατης...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ενισχύουμε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο με νέα τμήματα