Thumbnail
Ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού Απόστολου Κατσανάκη

Συναδέλφισσες/φοι

Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος που στάλθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς

(α) στο άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και

(β) στο άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.

Το Υπουργείο, ενώ είχε από την αρχή του σχολικής χρονιάς και το χρόνο αλλά και το πλεονέκτημα –αφού για άλλη μία χρονιά δεν πραγματοποίησε κανένα διορισμό (παρότι οι Υπουργοί της Παιδείας μας από το 2015 μέχρι και σήμερα μιλούσαν για μόνιμους διορισμούς από τον Σεπτέμβριο)– να καταρτίσει τους πίνακες για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων, με την εγκύκλιο που απέστειλε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στην οποία αναφέρεται ότι μέσα σε μία και μόνο ημέρα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια υποχρεούνται να επεξεργαστούν τους Πίνακες Κενών και Πλεονασμάτων των σχολείων και να αποστείλουν τους τελικούς πίνακες, αποδεικνύει πόσο πρόχειρα αντιμετωπίζει τα θέματα των υπηρεσιακών μεταβολών μας και γενικότερα τα θέματα της Παιδείας.

Επίσης, ενώ η πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι ότι οι πίνακες πρέπει να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων και όχι αποκλειστικά από τον Διευθυντή του σχολείου, το Υπουργείο αδιαφορεί.

Ακόμη περισσότερο, υποβαθμίζει και τον ρόλο των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, αφού στην εγκύκλιο δεν δίνει στα ΠΥΣΔΕ τη δυνατότητα πρότασης σχετικά με τα κενά και πλεονάσματα, ώστε να διαμορφώσουν τους τελικούς πίνακες των υπηρεσιακών μας μεταβολών.

Επιπλέον, στην εγκύκλιο:

  1. γίνεται συστηματική αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο και σε εγκυκλίους σχετικά με τις αναθέσεις και τη λειτουργία των τμημάτων, \
  2. απαιτείται η αναγωγή ενδεχομένων ολιγομελών υπαρχόντων τμημάτων στο «ορθό», δηλαδή στα τμήματα 27 μαθητών, και
  3. τονίζονται τα νέα απαγορευτικά όρια στα τμήματα με μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις ηλεκτρονικές εγγραφές που ξεκίνησαν πέρυσι στα ΕΠΑΛ και φέτος γενικεύτηκαν σε όλα τα σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης θεωρώ ότι θα αποτελέσουν το κατάλληλο εργαλείο του Υπουργείου για περαιτέρω αύξηση του αριθμού των μαθητών στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ανά τμήμα και στην κατάργηση τμημάτων και την εμφάνιση πλεονασμάτων στο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Συναδέλφισσες/φοι

Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με:

  • καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων,
  • συμπτύξεις τμημάτων,
  • περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία,
  • νέες αλλαγές που έγιναν στα Γυμνάσια και Λύκεια με μείωση των ωρών σε πολλά μαθήματα,
  • κατάργηση των ωρών των εργαστηρίων των Φυσικών επιστημών και της Πληροφορικής

και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας, το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.

Όλα τα παραπάνω έγιναν χωρίς να ληφθούν υπόψη οι θέσεις του κλάδου μας. Θέσεις οι οποίες έχουν ψηφιστεί στα συνδικαλιστικά μας Συνέδρια και τις οποίες ο Υπουργός από την αρχή της χρονιάς δεν θέλει να ακούσει, αφού δεν αποδέχεται το αίτημα της ΟΛΜΕ για συνάντηση μαζί του, ώστε να μπορέσει το Συνδικάτο μας να καταθέσει τις προτάσεις του.

Με βάση τα παραπάνω σας δηλώνω ότι θα καταψηφίσω τα πρακτικά που αφορούν τα κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων σχολικού έτους 2018-19 στο ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας .

 

 

Με τιμή

Κατσανάκης Απόστολος

Αιρετός ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
Βασική προϋπόθεση είναι να δηλώσει με σαφήνεια ο υπάλληλος το φορέα εργασίας του και το ακριβές ωράριο απασχόλησης του, δεδομένου ότι η άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
απθ
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
Επιλέχθηκε ανάμεσα σε 2.263 συμμετοχές απ' όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι συντελεστές της είναι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος...
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
Αλήθεια, πρέπει οι αναπληρώτριες να υπολογίζουν τις ημερομηνίες που θα βολεύει περισσότερο για να κυοφορούν ή να παρθούν τώρα μέτρα για εξίσωση των...
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...