Thumbnail
129 Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι που υπηρετούν στη Μέση Εκπαίδευση, δεν μπορούν να διδάξουν το μάθημα της... 

Φυσικής, κατόπιν εντολής του υπουργείου Παιδείας! Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες να βρούν λύση στο θέμα τους, η ηγεσία του Υπουργείου τους αγνοεί, με αποτέλεσμα μερικοί από αυτούς να έχουν καταφύγει στη δικαιοσύνη. Ακολουθεί η Ανοικτή επιστολή που απέστειλαν στον Υπουργο, κο Αρβανιτόπουλο.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ12.10, Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι

 
βροντοφωνάζουν:
 
«Φτάνει πια ο εργασιακός ρατσισμός εις βάρος μας!»
 
Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
 
κύριο Αρβανιτόπουλο.
 
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
 
Είμαστε 129 Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι του κλάδου ΠΕ 12.10, ήδη διορισμένοι στην Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που αποφασίσαμε ότι πρέπει να μπει ένα τέλος στην αδιανόητη συμπεριφορά του Υπουργείου απέναντι στον κλάδο μας μέσω υπογεγραμμένων γραπτών υπομνημάτων με παραλήπτες την πολιτική Διοίκηση του Υπουργείου αλλά και υπηρεσίες του. Ταυτόχρονα 52 από τους 129 έχουμε καταφύγει στη νομική οδό. (Συνολικά στον κλάδο μας υπηρετούν κάτι λιγότερο από 250 εκπαιδευτικοί)
 
Από όλους μας το Α.Σ.Ε.Π απαιτεί για να διοριστούμε ως καθηγητές στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση να έχουμε πτυχίο Φυσικής και Μεταπτυχιακό τίτλο στην Ηλεκτρονική Φυσική – Ραδιοηλεκτρολογία. Με λίγα λόγια είμαστε καθηγητές Φυσικής με Μεταπτυχιακό τίτλο από Πανεπιστημιακό τμήμα Φυσικής.
 
Παρόλα αυτά κύριε Υπουργέ κατά παράβαση του Συντάγματος και της κοινής λογικής δεν μας επιτρέπεται να διδάξουμε το μάθημα της Φυσικής με τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις όπως οι συνάδελφοι μας Φυσικοί του κλάδου ΠΕ04.01. Επισημαίνουμε ότι οι Φυσικοί του κλάδου ΠΕ04.01 διδάσκουν ορθά το μάθημα της Φυσικής με μοναδικό προσόν διορισμού το πτυχίο Φυσικής. Με την στάση σας αυτή υφιστάμεθα έναν ιδιότυπο ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ με αρνητικές συνέπειες στην οικονομική, επαγγελματική και κοινωνική μας ζωή.
 
Ήδη εμείς οι 52 έχουμε προσφύγει στο ΣτΕ κατά της υπουργικής απόφασης που υπογράψατε και δεν μας αποδίδει τη διδασκαλία της Φυσικής σε Α' ανάθεση. Ταυτόχρονα έχουμε προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες προκειμένου να προστατέψουμε τα συμφέροντα μας και να αποδοθούν ευθύνες σε υπηρεσίες και πρόσωπα που με τις πράξεις και τις παραλείψεις τους μας έβλαψαν. Πριν καταφύγουμε στη δικαιοσύνη και σε Ανεξάρτητες Αρχές εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο να λυθεί η εξόφθαλμη αδικία που εφαρμόζει το Υπουργείο σε βάρος του κλάδου μας, μέσω ενός εξαιρετικού νομο-αρνητικού για εμάς μέτρου, όπου δεν μας επιτρέπετε να διδάσκουμε κατά προτεραιότητα μαθήματα που άπτονται του βασικού πτυχίου μας όπως ισχύει σε όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως, όλο αυτό το χρονικό διάστημα συναντήσαμε την εκκωφαντική σιωπή και την προκλητική αδιαφορία που εδραζόταν σε μια παράλογη πολιτική λογική σε συνδυασμό με την αρχή της μόνιμης αδράνειας που διέπει την Ελληνική Διοίκηση όταν πρέπει να καταργήσει το αδιανόητο για χάρη του αυτονόητου.
 
Κύριε Υπουργέ η κοινωνία ΑΠΑΙΤΕΙ τη βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού έργου στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εμείς που είμαστε το πρόσωπο του κλάδου μας στην κοινωνία απαιτούμε να μπορούμε να δίνουμε κάθε μέρα στην τάξη το καλύτερο από τις γνώσεις μας. Για όλα αυτά και πολλά ακόμα που δεν είναι της παρούσης,
 
ΟΦΕΙΛΕΤΕ να εξηγήσετε πρωτίστως στους Έλληνες φορολογούμενους και
 
φυσικά σε εμάς, τα ακόλουθα:
 
ß Με ποιόν ακριβώς τρόπο επιτυγχάνεται η ορθή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού και η αξιοποίηση του στο μέγιστο βαθμό στην περίπτωση των Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων του κλάδου ΠΕ 12.10;
 
ß Πως ακριβώς αναβαθμίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα όταν στους μοναδικούς εκπαιδευτικούς που έχει διοριστεί με αυξημένα προσόντα στο Δημόσιο με ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ τους στερείτε το αυτονόητο δικαίωμα να διδάσκουν κατά προτεραιότητα (Α' ανάθεση) τα μαθήματα που άπτονται στο Βασικό τους πτυχίο (Φυσικής);
 
ß Πως ακριβώς αναβαθμίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα όταν για τους Φυσικούς Ραδιοηλεκτρολόγους, η πλειοψηφία των οποίων όχι μόνο διαθέτει ως βασικό πτυχίο διορισμού το πτυχίο Φυσικής, αλλά αρίστευσε στο τμήμα Φυσικής στο Πανεπιστήμιο και διαθέτει, εκτός από τα προσόντα διορισμού, επιπλέον διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους, υποτροφίες ΙΚΥ, συγγραφικό έργο, δημοσιεύσεις σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, συμμετοχές σε συνέδρια κλπ, η Φυσική αποτελεί αυτήν τη στιγμή μάθημα Β' ανάθεσης σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια;
 
ß Πως ακριβώς αναβαθμίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα όταν τα παιδιά των Ελλήνων διδάσκονται σε πολλές περιπτώσεις το μάθημα της Φυσικής από Γεωλόγους, Βιολόγους ακόμα και Μαθηματικούς, ενώ ταυτόχρονα οι πτυχιούχοι ΦΥΣΙΚΟΙ Ραδιοηλεκτρολόγοι μένουν στα «αζήτητα» της εκπαίδευσης;
 
ß Για ποια ισονομία μιλάμε όταν το Υπουργείο Παιδείας είναι δογματικό στις αποφάσεις του και μεταχειρίζεται όμοιες περιπτώσεις εκπαιδευτικών κλάδων με ανόμοιο τρόπο (Α' ανάθεση Χημείας στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ12.08 των Χημικών Μηχανικών), εισάγοντας εξαιρέσεις και κάνοντας αυθαίρετες διακρίσεις σε βάρος μας ως εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ12.10;
 
ß Για ποια ισονομία μιλάμε όταν η αντιφατική αυτή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών του κλάδου έρχεται σε αντίθεση με πλείστες όσες συνταγματικές διατάξεις;
 
ß Πως ακριβώς περιστέλλονται οι κρατικές δαπάνες όταν είναι ΕΠΙΛΟΓΗ της Διοίκησης να σπαταλά δημόσιο χρήμα με την άσκοπη πρόσληψη αρκετών αναπληρωτών Φυσικών, κατά παράβαση των αποφάσεων και γνωμοδοτήσεων του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεδομένου και των δυσμενών οικονομικών συγκυριών που βιώνει η Χώρα;
 
ß Πως ακριβώς αξιολογήθηκε το υπόμνημα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (Ε.Ε.Φ.) με το οποίο ζητάει το αυτονόητο: Η Φυσική να διδάσκεται σε Α' ανάθεση από τους Φυσικούς ΠΕ04.01 ή και από Φυσικούς με Μεταπτυχιακό στην Ηλεκτρονική Φυσική ΠΕ12.10. Είχατε πρόσφατα δηλώσει «Αυτή η κρίση σιγά σιγά τελειώνει και βάζουμε τα θεμέλια για την μετά μνημονιακή Ελλάδα και νομίζω το καλύτερο θεμέλιο για την μετα μνημονιακή Ελλάδα και η καλύτερη παρακαταθήκη για την νεολαία μας για τα παιδία μας, είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο θα προάγει τις αρχές τις αξιοσύνης , της ελευθερίας και της αλληλεγγύης. Αυτό είναι ο μοναδικός μας γνώμονας και με αυτόν πορευόμαστε».
 
Κύριε Υπουργέ*, ακριβώς το ίδιο διεκδικούμε και εμείς. Που ακριβώς διαφωνούμε;
 
Με εκτίμηση
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
 
ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΠΕ12.10
 
* Σας παρακαλούμε διαβάσετε το διαδικτυακό μας ψήφισμα και ψηφίσετε το αν συμφωνείτε!
 
 
 
Πηγή: ΑΥΓΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
ασθενοφόρο Νεκρή 13χρονη σε λούνα παρκ στον Αλμυρό
Τροχαίο στην Ρόδο: Όχημα έπεσε σε ομάδα ποδηλατών – Στο νοσοκομείο 6 ανήλικοι
Τα 6 παιδιά, ηλικίας από 11 έως 16 ετών μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες
Τροχαίο στην Ρόδο: Όχημα έπεσε σε ομάδα ποδηλατών – Στο νοσοκομείο 6 ανήλικοι