Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Θέμα: «Διάθεση εκπαιδευτικών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού τους ωραρίου». 

 
Έχοντας υπόψη: 
1. Τις διατάξεις του άρθρου 25 Παράγραφος 1 του Ν. 4203/2013 (ΦΕΚ 235/τ. Α/01-11-2013). 
 
2. Τις διατάξεις του άρθρου 13 παρ. 20β του Ν. 3149/2003 (ΦΕΚ 141/τ.Α/10-06-2003). 
 
3. Τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν. 1566/1985 (Φ.Ε.Κ. 167, τ.Α΄/30-9-1985). 
 
4. Τη Φ.353.1/324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 1340, τ.Β΄/16-10-2002) του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων των διδασκόντων», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. 
 
5. Το με αριθμ.πρωτ.6431/07-10-2013 έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου προς τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων με θέμα «Επικαιροποίηση στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα survey». 
 
6. Το με αριθμ.πρωτ.7240/31-10-2013 έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου προς τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων με θέμα «Ενέργειες Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου». 
 
7. Το με αριθμ.πρωτ.7621/12-11-2013 έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου προς τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων με θέμα «Εκπαιδευτικοί με μειωμένο διδακτικό ωράριο». 
 
8. Το με αριθμ.πρωτ.7722α/14-11-2013 έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου προς την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων με θέμα «Έλεγχος στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα Survey». 
 
9. Το με αριθμ.πρωτ.11788/29-11-2013 έγγραφο του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων με συνημμένο τον πίνακα εκπαιδευτικών Δ.Ε. Κυκλάδων που δεν συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο και την πρόταση του για αξιοποίηση τους. 
 
10. Τη με αριθμό 5/02-12-2013 Πράξη του ΑΠΥΣΔΕ Νοτίου Αιγαίου η οποία συντάχθηκε βάσει της συνεδρίασης του συμβουλίου που ξεκίνησε στις 02-12-2013 και ολοκληρώθηκε στις 04-12-2013. 
 
 
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 
 
Τη διάθεση – απασχόληση των ακόλουθων εκπαιδευτικών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κυκλάδων, για το συμφέρον της υπηρεσίας και μέχρι τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού τους ωραρίου ως εξής : 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πρέβεζα: Ισραηλινή τουρίστρια έκανε άσεμνη χειρονομία σε κοπέλα που τραγουδά για την Παλαιστίνη (Βίντεο)

Νέο μάθημα στο Λύκειο από το νέο έτος - Ποιο είναι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επίθεση του Ισραήλ εναντίον της Τεχεράνης στο Ιράν, καπνός από αεροπορικό πλήγμα σε πόλη
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Τι κρύβεται πίσω από τις εικόνες πανικού στην Τεχεράνη και τη σιωπή από το Τελ Αβίβ;
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
νερο
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
Η κυβέρνηση εξετάζει ριζική μεταρρύθμιση λόγω λειψυδρίας και κακοδιαχείρισης – Σενάρια για νέες εταιρείες, συγχωνεύσεις και έργα δισεκατομμυρίων...
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
γριφος
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού
Αυτά τα προβλήματα μας δείχνουν πως η επιστήμη δεν είναι πάντα... γραμμική. Μπορεί να είναι ένα παιχνίδι παρατήρησης, λογικής και φαντασίας. Όσο πιο...
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού