ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Νο 22
του αιρετού Γιώργου Χρόνη
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΑΠΥΣΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣ – ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΥΣΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013
Στις 2 τελευταίες συνεδριάσεις του ΑΠΥΣΠΕ αποφασίστηκαν τα παρακάτω:
Απόδοση 2ης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης. Αναλυτικά:
Είχαν υποβληθεί 42 συνολικά αιτήσεις και εγκρίθηκαν οι 28. Οι 14 αιτήσεις που δεν εγκρίθηκαν αφορούσαν πτυχία ωδείου όπου ο νόμος αναφέρει ότι δεν είναι προσόν διορισμού αλλά προσόν για συμμετοχή σε διαγωνισμό για διορισμό, πιστοποιητικά σχολών δραματικής τέχνης που δεν είναι αναγνωρισμένα ή ισότιμα με πτυχία, πτυχία ψυχολογίας με τα οποία μπορείς να διοριστείς ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό σε ειδικά σχολεία αλλά δε λογίζεσαι ως εκπαιδευτικός, πτυχία που δεν αποτελούν προσόν διορισμού, πτυχία που οι κλάδοι τους έχουν καταργηθεί.
Εξετάστηκε και μία ένσταση για απόδοση 2ης ειδικότητας με πιστοποιητικό σχολής δραματικής τέχνης που απορρίφτηκε επειδή δεν είναι αναγνωρισμένο ή ισότιμο με πτυχίο και άρα δεν αποτελεί προσόν διορισμού.
Απόδοση 2ης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης με μετάταξη στην Α/θμια Εκπαίδευση. Αναλυτικά:
Είχαν υποβληθεί 15 αιτήσεις και εγκρίθηκαν όλες.
Όσον αφορά την απόδοση 2ης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς της Β/θμιας Εκπαίδευσης είναι αρμοδιότητα του ΑΠΥΣΔΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν υποβληθεί περίπου 500 αιτήσεις. Το πλήθος των αιτήσεων δείχνει την ανασφάλεια που επικρατεί στους εκπαιδευτικούς για το εργασιακό τους μέλλον.
Απαλλαγή καθηκόντων. Αναλυτικά:
Μία υποδιευθύντρια στην Ανατολική Αττική για οικογενειακούς λόγους.
Μία προϊσταμένη νηπιαγωγείου στην Ανατολική Αττική για οικογενειακούς λόγους.
Εγκρίθηκαν και οι 2 αιτήσεις.
Ανανέωση εκπαιδευτικής άδειας με αποδοχές. Αναλυτικά:
Εκπαιδευτικός ΠΕ 70 στον Πειραιά. Εγκρίθηκε η αίτησή της.
Χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών. Αναλυτικά:
Υποβλήθηκαν 7 αιτήσεις που απορρίφτηκαν όλες λόγω αναγκών της υπηρεσίας. Ο Περιφερειακός Διευθυντής δήλωσε ότι από εδώ και στο εξής δε θα δοθεί άλλη άδεια παρά μόνο αν για κάθε άδεια που θα δίνεται θα υπάρχει πρόσληψη αντίστοιχου αναπληρωτή ή αν πραγματοποιηθούν μετατάξεις από τη Β/θμια στην Α/θμια για την κάλυψη των κενών. Δεσμεύτηκε ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα επανεξετάσει τις πιο σοβαρές περιπτώσεις. Οι αιρετοί ψηφίσαμε να δοθούν οι άδειες και να φροντίσει η πολιτεία να καλύψει τα κενά.
Υπήρξαν 2 αιτήσεις συναδέλφων που είχαν εγκριθεί οι αιτήσεις τους από το ΑΠΥΣΔΕ όταν ανήκαν στη Β/θμια εκπαίδευση αλλά τώρα έχουν μεταταχτεί στην Α/θμια. Εγκρίθηκαν εκ νέου οι αιτήσεις τους από το ΑΠΥΣΠΕ.
Επαναβεβαιώθηκε τέλος η χορήγηση άδειας εκπαιδευτικού που είχε συζητηθεί σε παλιότερη συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ για σοβαρά προβλήματα υγείας της ίδιας.
Άλλα θέματα του ΑΠΥΣΠΕ:
Με νέο νόμο οι Περιφερειακοί Διευθυντές θα έχουν δικαίωμα να μετακινούν αναπληρωτές από Διεύθυνση σε Διεύθυνση χωρίς τη συνεδρίαση των αρμόδιων υπηρεσιακών συμβουλίων. Αναμένεται δημοσίευση στην εφημερίδα της κυβέρνησης.
Ο νέος νόμος για το παρουσιολόγιο των εκπαιδευτικών για να ισχύσει πρέπει να δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης, να βγει προεδρικό διάταγμα και διευκρινιστική εγκύκλιος. Η διαδικασία θα είναι ηλεκτρονική οπότε πρέπει να βγει σχετική φόρμα από το υπουργείο.
Προωθείται ρύθμιση οι υποδιευθυντές στα σχολεία από 10/θέσια και πάνω να τοποθετούνται όχι με βάση την οργανικότητα αλλά τη λειτουργικότητα. Αυτό σημαίνει ότι αν στο σχολείο λειτουργήσουν 10 τμήματα θα τοποθετηθεί υποδιευθυντής ανεξάρτητα αν το σχολείο είναι 8/θέσιο. Σημαίνει όμως και το αντίθετο. Αν το σχολείο είναι 10/θέσιο και λειτουργήσουν 8 τμήματα δε θα τοποθετηθεί υποδιευθυντής.
Υπάρχει η άποψη ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν Β΄ κύκλο επιμόρφωσης στους υπολογιστές μπορούν να διδάξουν πληροφορική. Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβεί ακόμα γιατί πρέπει να αλλάξει η σχετική φόρμα στο survey.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής μας ενημέρωσε ότι ο νέος νόμος για την οργανικότητα αποσύρθηκε ύστερα από διαφωνία της ΟΛΜΕ και ενώ είχε υπογραφεί και από τον Υπουργό Παιδείας και από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ισχυρίστηκε ότι, αν είχε ψηφιστεί εξασφάλιζε τους εκπαιδευτικούς, καθώς, αν κλείσει ένα σχολείο και χαθούν οι οργανικές θέσεις όσων υπηρετούν, απολύονται μόνο στην περίπτωση που σε όλη την επικράτεια δεν υπάρχει κενή θέση για να τους απορροφήσει. Αυτό θα συμβεί αν έχει καταργηθεί ο κλάδος στον οποίο υπηρετούν όπως συνέβη στην επαγγελματική εκπαίδευση.
Και να ισχύουν τα παραπάνω η ψήφιση του νόμου δεν εξασφαλίζει τους εκπαιδευτικούς αφού η πολιτεία έχει αποδείξει με τη στάση της ότι αποφασίζει κατά το δοκούν. Αν δεν αλλάξει η κυβερνητική πολιτική που οδηγεί σε απολύσεις κανείς εκπαιδευτικός δεν είναι ασφαλής.
Ενημερωθήκαμε ότι μάλλον θα ασκηθεί δίωξη εναντίον εκπαιδευτικού που ήταν συνοδός στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου επειδή με το< ακατάλληλο ντύσιμό της> προκάλεσε σχόλια στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ δυσφημίζοντας έτσι αρνητικά την υπηρεσία.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι μια άστοχη επιλογή. Από τη μια ποιος καθορίζει την ενδυματολογική εμφάνιση των εκπαιδευτικών και ποιος κρίνει το κατάλληλο ή όχι ντύσιμο και από την άλλη τα σχόλια στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ είναι αιτία να διώκονται εκπαιδευτικοί; Αν είναι έτσι να υπενθυμίσω ότι στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ υπάρχουν σχόλια για τους Περιφερειακούς Διευθυντές και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης για το ότι ενώ φτάσαμε στο Νοέμβριο, στα σχολεία υπάρχουν ακόμα κενά με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες από άστοχες ενέργειες και επιλογές τους. Εδώ γιατί δεν ασκείται δίωξη; Προφανώς η υπηρεσία πιστεύει ότι το ντύσιμο μιας εκπαιδευτικού είναι σπουδαιότερο ζήτημα από τα κενά και τις ώρες που χάνονται. Ίσως και πιο γαργαλιστικό. Ή πιστεύουν ότι με την άσκηση δίωξης σε διευθυντές που δεν προχώρησαν σε κοινές εγγραφές και συμπτύξεις τμημάτων για εξοικονόμηση εκπαιδευτικών ανακάλυψαν τους ενόχους για τα χάλια της εκπαίδευσης. Με τις διώξεις αυτές ουσιαστικά αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα που υπάρχουν γύρω μας και βρίσκουν εξιλαστήρια θύματα μεταθέτοντας τις ευθύνες για το μπάχαλο που επικρατεί στα σχολεία από τις δικές τους πλάτες στις πλάτες των εκπαιδευτικών. Ο κλάδος ήταν, είναι και θα είναι απέναντι σε αυτές τις πρακτικές και θα συμπαρασταθεί στους εκπαιδευτικούς που διώκονται ή πρόκειται να διωχτούν.
Επίσης στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου παρατηρήσαμε ότι παρέλασαν μόνοι οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες. Επίσημα, δικαιολογία ήταν ότι λόγω του πλήθους των σχολείων κάθε φορά αποκλείονταν σχολεία με αποτέλεσμα οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες των σχολείων αυτών να μη μετέχουν στην παρέλαση με αποτέλεσμα να αδικούνται. Άστοχη επιλογή γιατί έτσι περνά το μήνυμα ότι μόνο οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες είναι άξιοι να τιμήσουν τους ήρωές μας και όχι οι υπόλοιποι μαθητές. Δημιουργεί δε περισσότερο ανταγωνιστικό κλίμα ανάμεσα στους μαθητές. Καλό θα είναι τέτοιες αποφάσεις να λαμβάνονται με προσοχή και αφού εξετάζονται όλες οι παράμετροι. Οφείλει τέλος η πολιτεία σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς να επανεξετάσει το θεσμό των παρελάσεων από τις σχολικές μονάδες και ίσως να βρεθεί άλλος τρόπος να τιμούμε τους ήρωές μας, γιατί οι παρελάσεις έχουν καταντήσει να γίνονται για τους <επίσημους> και όχι για αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα.
ΧΡΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αιρετός εκπρόσωπος στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)
Τηλ. 6972363653
Αναπληρωματικός: ΚΑΒΑΚΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
Τηλ. 6949294781
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη