Πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό οι πάσης φύσεως αυθαιρεσίες απ’ τη μεριά της διοίκησης. Με ένα κρεσέντο παρανομιών, διοικητικού αυταρχισμού και αποφάσεων που υπερβαίνουν - παραβιάζουν ακόμα και αυτούς τους «δικούς τους» νόμους, προσπαθεί να επιβάλει στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς το φόβο, την υποταγή και την αναξιοπρέπεια. Η σπουδή του διευθυντή εκπαίδευσης για την «ανάλυση» της λέξης «κατάληψη» με σκοπό να εκφοβίσει και να τρομοκρατήσει τους μαθητές φαίνεται ότι θα έχει και συνέχεια…
Υπενθυμίζουμε ότι τη στιγμή που άλλοι συνάδελφοί μας είναι σε διαθεσιμότητα και άλλοι απειλούνται με αναγκαστική μετακίνηση εκτός ΠΥΣΔΕ ή και εκτός Περιφέρειας, καλούνται συνάδελφοι τηλεφωνικά [!] να αναλάβουν υπηρεσία σε διάφορα σχολεία, χωρίς να τους κοινοποιούνται αποφάσεις ΠΥΣΔΕ! Οι όποιες ενστάσεις συναδέλφων σε αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ συναντούν την αδιαφορία, κωλυσιεργία, ακόμη και την παραπλάνηση!!! Κι αυτό ξεκινάει από την πάγια πρακτική διοίκησης και αιρετών να μην δημοσιοποιούν κενά και μόρια-κριτήρια. Για να μην αναφέρουμε ακόμα και ότι το «για τις ανάγκες τις υπηρεσίας» χρησιμοποιείται κατά κόρον για βόλεμα…
Φαίνεται ότι παίρνουν μαθήματα από τον «νομοταγή» υπουργό Παιδείας ο οποίος αφού «κατασκεύασε» μια πρωτοφανή δεξαμενή τεχνητών πλεονασμάτων (αύξηση του ωραρίου, στοίβαγμα μαθητών σε 30αρια τμήματα, συγχωνεύσεις κατευθύνσεων, διάλυση εκπαιδευτικών υποστηρικτικών δομών, κλείσιμο βιβλιοθηκών κ.λπ.), ανακοίνωσε πληθώρα αποσπάσεων σε Διευθύνσεις, Περιφέρειες και κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, χωρίς καν αυτές να περάσουν απ’ το ΚΥΣΔΕ, με αδιαφανή κριτήρια, που παραβιάζουν ακόμη και αυτόν το νόμο Διαμαντοπούλου (σύμφωνα με τον οποίο, κανείς εκπαιδευτικός δεν δικαιολογείται να ασκεί διοικητική εργασία). Αποσπάσεις που έγιναν χωρίς να ανακοινωθούν οι θέσεις, χωρίς να έχουν υποβληθεί αιτήσεις των ενδιαφερόμενων, χωρίς να ανακοινωθούν μόρια! Αλλά αν δεν ισχύει ο νόμος Διαμαντοπούλου, γιατί δεν τοποθετούνται συνάδελφοι «πλεονάζοντες», εφόσον το επιθυμούν, για Γραμματειακή Υποστήριξη στα σχολεία;
Συνάδελφοι-συναδέλφισσες
Το σχέδιό τους περιλαμβάνει το «διαίρει και βασίλευε» με προφανή στόχο να μας οδηγήσουν σε «πόλεμο» ειδικοτήτων, νέων και παλαιών συναδέλφων, με ΑΣΕΠ ή όχι κ.λπ., για να μας διασπάσουν. Πρέπει να βάλουμε τέλος στο φόβο! Πρέπει να συσπειρωθούμε σαν σύλλογοι ανά σχολείο και σαν ΕΛΜΕ. Να οργανωθούμε και ενωμένοι να αποτρέψουμε αγωνιστικά το ξήλωμα των δικαιωμάτων μας. Δεν υπάρχει καμιά «ατομική» ή συντεχνιακή σωτηρία, ο μόνος δρόμος σωτηρίας είναι ο συλλογικός αγώνας για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που διαλύει τη Δημόσια Εκπαίδευση και τις εργασιακές μας σχέσεις.
Με μαζική συμμετοχή μέσα από τα σωματεία μας, και Γενικές Συνελεύσεις που να επαναφέρουν τον ανυποχώρητο και αποφασιστικό αγώνα.
Για να προωθήσουμε τις διεκδικήσεις του κλάδου που υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο και τα δικαιώματα του εκπαιδευτικού.
Όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές με μόρια και αντικειμενικότητα, με διαφάνεια και δημόσια.
Κόντρα σε τεχνητούς «εμφυλίους» και ψιθύρους για «εξαιρέσεις»:
20 μαθητές στο τμήμα [15 στις κατευθύνσεις, 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια],
Πλήρης επαναλειτουργία των δομών που έκλεισαν ή παροπλίστηκαν (ΠΔΣ στα Λύκεια, ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια, πλήρης λειτουργία όλων των σχολικών βιβλιοθηκών, Τμήματα Ένταξης, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας). Οι δομές αυτές είναι σήμερα εντελώς απαραίτητες στο δημόσιο σχολείο.
Να μη γίνει κατάργηση-συγχώνευση κανενός τμήματος κατεύθυνσης.
Να υπάρξει μέριμνα για συμπλήρωση ωραρίου σε γραμματειακή υποστήριξη που είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Να επανέλθουν οι τομείς και ειδικότητες ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν.
Η μείωση στο ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων στις τεχνικές να είναι πραγματική.
Ο αυταρχισμός πρέπει να σταματήσει εδώ και τώρα! Τα ζητήματα αυτά μας αφορούν όλους, είμαστε όλοι «πλεονάζοντες», ακόμα και οι αποδέκτες των ρουσφετιών!
Τόσο για το θέμα των αποσπάσεων, όσο και το θέμα των πλεοναζόντων και των τοποθετήσεων, θέματα για τα οποία η αρχή της νομιμότητας των πράξεων της διοίκησης καταλύεται καθημερινά, θα πρέπει η ΕΛΜΕ να τα ελέγξει νομικά, να καταγγείλει και να δημοσιοποιήσει όλα τα φαινόμενα ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ, που θίγουν τα δικαιώματα των συναδέλφων και την εκπαιδευτική τους αξιοπρέπεια, κόντρα και στην αδράνεια και τη συναίνεση των αιρετών, οι οποίοι συμμετέχουν στο γαϊτανάκι της αδιαφάνειας και της ημετεροκρατίας.
Μυτιλήνη, 21-10-2013
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη