ΟΛΜΕ: Η ίδρυση Τμημάτων Ένταξης δεν μπορεί να γίνεται αποσπασματικά – Απαιτούνται οργανικές θέσεις και συμπληρωματικές μεταθέσεις
Επικρίνει το ΥΠΑΙΘΑ για απουσία διαλόγου και ξαφνικές ανακοινώσεις μέσα στο καλοκαίρι

Την έντονη αντίδρασή της εκφράζει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) σχετικά με τον τρόπο που προχωρά το Υπουργείο Παιδείας στην κατανομή των οργανικών θέσεων που προκύπτουν από την ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

«Απαραίτητοι οι διορισμοί και οι οργανικές θέσεις»

Η ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης, αν και αποτελεί διαχρονικό αίτημα του κλάδου και απόφαση του 21ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ, δεν μπορεί – σύμφωνα με την Ομοσπονδία – να υλοποιείται αποσπασματικά και χωρίς συνολικό σχεδιασμό.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, για την ουσιαστική στήριξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), είναι κρίσιμο οι θέσεις των Τμημάτων Ένταξης να καλύπτονται από μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, με διορισμούς στην ΕΑΕ και τη δημιουργία αντίστοιχων οργανικών θέσεων.

Αίτημα για συμπληρωματικές μεταθέσεις

Η ΟΛΜΕ τονίζει πως οι οργανικές θέσεις θα πρέπει να ιδρύονται πριν την έναρξη της διαδικασίας των μεταθέσεων, προκειμένου να διασφαλίζονται η ισονομία και η αξιοκρατία στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών.

Με δεδομένη την πρόσφατη ίδρυση νέων οργανικών θέσεων πριν από τους φετινούς διορισμούς, η ΟΛΜΕ ζητά να προβλεφθούν συμπληρωματικές μεταθέσεις ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν νέες αιτήσεις, επιλέγοντας μεταξύ των διαθέσιμων θέσεων χωρίς αποκλεισμούς.

Η ΟΛΜΕ ασκεί δριμεία κριτική στο ΥΠΑΙΘΑ για τον τρόπο που ανακοίνωσε τις νέες οργανικές θέσεις, μέσα στο καλοκαίρι και χωρίς καμία διαβούλευση με τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

«Θεωρούμε αδιανόητο το Υπουργείο Παιδείας να αιφνιδιάζει τους εκπαιδευτικούς και να ανατρέπει τον προγραμματισμό των υπηρεσιακών συμβουλίων ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς», επισημαίνει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
Τη δέσμευση για «πάγωμα» της πρόθεσης αύξησης του ωραρίου των σχολικών νοσηλευτών, καθώς και τη θετική αντιμετώπιση του αιτήματος για δημιουργία...
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
Με αφορμή την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, η οποία δικαιώνει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς των ετών 2020 και 2021 και επιβάλλει τη...
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
εκπαιδευτικοι
Όταν το σχολείο παύει να ανήκει στη γειτονιά: Η σιωπηλή μετατροπή σχολείων και η ανατροπή της σχολικής ζωής
Δεν υπάρχει πιο οικείος θεσμός από το σχολείο της γειτονιάς. Είναι το κτίριο που ανοίγει κάθε πρωί με γνώριμες φωνές, το σημείο συνάντησης...
Όταν το σχολείο παύει να ανήκει στη γειτονιά: Η σιωπηλή μετατροπή σχολείων και η ανατροπή της σχολικής ζωής