taxi
Τροποποίηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών από την 1/9/ 2025: Σε ποιους μειώνεται το διδακτικό ωράριο

Ρύθμιση για την ενίσχυση της λειτουργίας του Προγράμματος Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate - I.B.) στα Πρότυπα και Πειραματικά Γενικά Λύκεια εισάγει η Απόφαση 46245/Δ6 της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 2183/6-5-2025.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2025, εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα Πρότυπα και Πειραματικά Γενικά Λύκεια και αναλαμβάνουν καθήκοντα Συντονιστή του Προγράμματος Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate – I.B.) θα έχουν μειωμένο διδακτικό ωράριο κατά τέσσερις ώρες εβδομαδιαίως. 

Ποιοι αφορά – Τι αλλάζει στην πράξη

Η μείωση του ωραρίου αφορά αποκλειστικά τους εκπαιδευτικούς που έχουν επίσημα οριστεί ως Συντονιστές του Προγράμματος IB στα Πρότυπα και Πειραματικά Λύκεια. Δεν επεκτείνεται στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολείων αυτών, αλλά εφαρμόζεται στοχευμένα, ως εργαλείο υποστήριξης της εύρυθμης λειτουργίας του ιδιαίτερα απαιτητικού αυτού διεθνούς προγράμματος.

Σκοπός της ρύθμισης, σύμφωνα με το κείμενο της απόφασης, είναι να ενισχυθεί η διοικητική και οργανωτική επάρκεια των Συντονιστών, οι οποίοι επωμίζονται αυξημένες αρμοδιότητες στην υλοποίηση του προγράμματος, το οποίο περιλαμβάνει αυστηρές ακαδημαϊκές και διοικητικές προδιαγραφές.

Δομή και περιεχόμενο της υπουργικής απόφασης

ΆρθροΠεριεχόμενο
Άρθρο 1Αντικείμενο: τροποποίηση του ωραρίου για Συντονιστές του I.B.
Άρθρο 2Σκοπός: αποδέσμευση 4 ωρών από το εβδομαδιαίο πρόγραμμα
Άρθρο 3Εφαρμογή: αφορά μόνο όσους αναλάβουν επίσημα τα καθήκοντα Συντονιστή
Άρθρο 4Ημερομηνία έναρξης: 1η Σεπτεμβρίου 2025

Η ισχύς της Απόφασης άρχεται από την 1η Σεπτεμβρίου του έτους 2025.

To περιεχόμενο του ΦΕΚ Β 2183/6-5-2025

ΑΠΟΦΑΣΗ Αριθμ. 46245/Δ6

Ρυθμίσεις για τη λειτουργία του προγράμματος Ι.Β. στα Πρότυπα και Πειραματικά Γενικά Λύκεια.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:…. ….αποφασίζουμε

Άρθρο 1 Αντικείμενο Αντικείμενο της παρούσας απόφασης είναι η τροποποίηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Πρότυπα και Πειραματικά Γενικά Λύκεια και ασκούν ταυτόχρονα με τα εκπαιδευτικά καθήκοντά τους και καθήκοντα Συντονιστή του Προγράμματος Διεθνούς Απολυτηρίου (Ι.Β.).

Άρθρο 2 Σκοπός Σκοπός της παρούσας είναι η διάθεση τεσσάρων (4) ωρών εβδομαδιαίως από το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών των Προτύπων και Πειραματικών Γενικών Λυκείων κατά την περίπτωση που ορισθούν ως Συντονιστές του Προγράμματος Διεθνούς Απολυτηρίου (Ι.Β.).

Άρθρο 3 Διδακτικό ωράριο των Συντονιστών του Προγράμματος Διεθνούς Απολυτηρίου (Ι.Β.) Μειώνεται κατά τέσσερις (4) ώρες εβδομαδιαίως το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών των Προτύπων και Πειραματικών Γενικών Λυκείων, στην περίπτωση κατά την οποία εκείνοι ορισθούν ως Συντονιστές του Προγράμματος Διεθνούς Απολυτηρίου (Ι.Β.), προκειμένου να καταστεί αποτελεσματικότερη η υλοποίηση των τεθειμένων στόχων του ως άνω Προγράμματος σε κάθε Πρότυπο ή Πειραματικό Γενικό Λύκειο.

Άρθρο 4 Έναρξη ισχύος Η ισχύς της παρούσας άρχεται από την 1η Σεπτεμβρίου του έτους 2025. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η Υπουργός ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Το ΦΕΚ Β 2183/6-5-2025

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Επανέρχεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα το αγαπημένο μάθημα των μαθητών με νέα θεματική

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

bari
Oδηγός για να χτίσετε μυϊκή μάζα με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα
Αν κοιτάζετε τους αλτήρες που αγοράσατε αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, ίσως ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε την προπόνηση με αντιστάσεις.
Oδηγός για να χτίσετε μυϊκή μάζα με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα
paralia
Πώς θα μπορούσαν η περιβαλλοντική και η κυκλική εκπαίδευση να είναι αποτελεσματικές;
Αν οι αυριανοί πολίτες γνωρίσουν την Κυκλική Οικονομία και την εφαρμόσουν, αυξάνονται οι ελπίδες για ένα βιώσιμο περιβάλλον για τα παιδιά μας
Πώς θα μπορούσαν η περιβαλλοντική και η κυκλική εκπαίδευση να είναι αποτελεσματικές;