iep
Στόχος η ανάλυση, ερμηνεία και αξιόπιστη αποτύπωση των αποτελεσμάτων για το σχολικό έτος 2024-2025

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με αντικείμενο τη στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων, την ανάλυση και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και την εκπόνηση της σχετικής έκθεσης αποτελεσμάτων.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις, που διενεργούνται σε ετήσια βάση σε εθνικό επίπεδο, περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης και αφορούν τα μαθήματα:

  • Νεοελληνική Γλώσσα για τη ΣΤ΄ Δημοτικού

  • Μαθηματικά για τη Γ΄ Γυμνασίου

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ΄ Τάξης των Γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ 6019204.

Σκοπός των εξετάσεων είναι η έγκυρη και αξιόπιστη διάγνωση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών σε ζητήματα Γλώσσας, Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών, όπως αυτά περιγράφονται στα Προγράμματα Σπουδών και σύμφωνα με τους προβλεπόμενους μαθησιακούς στόχους και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.

Με αυτή τη νέα συνεργασία, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει την εγκυρότητα και αξιοπιστία της διαδικασίας, καθιστώντας τις διαγνωστικές εξετάσεις σημαντικό εργαλείο υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου στη χώρα.

H ανακοίνωση του ΙΕΠ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με αντικείμενο τη στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων, την ανάλυση και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και την εκπόνηση της σχετικής έκθεσης αποτελεσμάτων.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις, που διενεργούνται σε ετήσια βάση σε εθνικό επίπεδο, περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης και αφορούν τα μαθήματα:

  • Νεοελληνική Γλώσσα για τη ΣΤ΄ Δημοτικού

  • Μαθηματικά για τη Γ΄ Γυμνασίου

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ΄ Τάξης των Γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ 6019204.

Σκοπός των εξετάσεων είναι η έγκυρη και αξιόπιστη διάγνωση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών σε ζητήματα Γλώσσας, Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών, όπως αυτά περιγράφονται στα Προγράμματα Σπουδών και σύμφωνα με τους προβλεπόμενους μαθησιακούς στόχους και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.

Με αυτή τη νέα συνεργασία, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει την εγκυρότητα και αξιοπιστία της διαδικασίας, καθιστώντας τις διαγνωστικές εξετάσεις σημαντικό εργαλείο υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου στη χώρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Φέτα: Η έξυπνη τεχνική που τη διατηρεί φρέσκια και νόστιμη για έναν μήνα

1750 νέοι εκπαιδευτικοί ξεκινούν έως 30/7 Ειδική Αγωγή, Σχολ. Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Ηγεσία

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

baseis_eisagogis_2021_aei
Πανελλήνιες 2025: Τα τμήματα με την πιο τρανταχτή άνοδο και την πιο συγκλονιστική πτώση
Σοκ και ανατροπές στις βάσεις 2025: Ποια τμήματα εκτοξεύτηκαν και ποια κατρακύλησαν — Οι μεγάλες αλλαγές που διαμορφώνουν το μέλλον των ΑΕΙ
Πανελλήνιες 2025: Τα τμήματα με την πιο τρανταχτή άνοδο και την πιο συγκλονιστική πτώση
Λένα Παπαντώνη
Ζήστε τον μύθο μας στην Ελλάδα (και αφήστε μας να πεθάνουμε)
Ζούμε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου-όπως φιλάρεσκα επαναλαμβάνουμε με κάθε αιτία και αφορμή- αλλά μας είναι απαγορευτικό να την ζήσουμε.
Ζήστε τον μύθο μας στην Ελλάδα (και αφήστε μας να πεθάνουμε)