zaxaraki
Ζαχαράκη για αξιολόγηση: «στόχος μου είναι τα δύο πρώτα στάδια της αξιολόγησης, το Α1 και το Α2 (γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης), να γίνουν ένα»

Αλλαγές στο ρόλο, τη δομή και τη φυσιογνωμία του ΙΕΠ, σταθερό σχήμα μόνιμης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και παρεμβάσεις στην αξιολόγηση αποκάλυψε σήμερα η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, σε συνέντευξη της στη Μάρνυ Παπαματθαίου στο Βήμα.

Τι είπε η υπουργός Παιδείας

«Κρίσιμος σε αυτό είναι ο ρόλος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Και ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με την αναβάθμισή του.
Μέσα στον επόμενο χρόνο σχεδιάζω να παρουσιάσω ένα πλήρες σχέδιο για την αναβάθμιση του ΙΕΠ, ώστε να το κάνουμε έναν Οργανισμό πιο ευέλικτο, με περισσότερο κόσμο, με ενίσχυση ενδεχομένως των οικονομικών του. Η εξωστρέφειά του είναι ήδη δεδομένη»
σημείωσε η Σοφία Ζαχαράκη

«Ο δεύτερος» (πυλώνας των πολιτικών μας) «είναι η επιμόρφωση. Θέλουμε ένα ξεχωριστό και σταθερό σχήμα μόνιμης επιμόρφωσης. Δεν θέλουμε μια γραφειοκρατική, βαριά, δομή, αλλά μια ομάδα ανθρώπων που θέλουν να βοηθήσουν τον εκπαιδευτικό, ένα ζωντανό εργαστήρι ανατροφοδότησης.

Κάτι που ήδη γίνεται βέβαια σε έναν βαθμό με τις επιμορφώσεις στα ψηφιακά μέσα, τα προγράμματα για τα νέα βιβλία ή άλλες δράσεις του υπουργείου. Ολο αυτό το υλικό όμως πρέπει να συγκεντρωθεί και να συστηματοποιηθεί, ώστε να μπορεί ο νεοδιόριστος να κάνει την επιμόρφωσή του αλλά και εκείνος που στην αξιολόγησή του θα βρεθεί με χαμηλή βαθμολογία να ξέρει ότι εκεί είναι ο θεσμός στον οποίο θα βρει βοήθεια και στήριξη. Επίσης να πούμε εδώ ότι από το 2026 θα αυξηθούν και οι σύμβουλοι της εκπαίδευσης» συμπλήρωσε η υπουργός Παιδείας.

Και συνέχισε: «Η ανατροφοδότηση που παίρνουμε από συμβούλους, επόπτες και διευθυντές εκπαίδευσης και διευθυντές στα σχολεία δείχνει ότι πράγματι πολλές φορές η γραφειοκρατία ταλαιπωρεί και αυτούς που επιμορφώνουν και αυτούς που επιμορφώνονται. Χωρίς να αφαιρούνται τα βασικά κομμάτια που αξιολογούνται, στόχος μου είναι τα δύο πρώτα στάδια της αξιολόγησης, το Α1 και το Α2 (γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης), να γίνουν ένα, να κρατήσουμε τη διοικητική αξιολόγηση ως έχει, να αυξήσουμε τον αριθμό συμβούλων εκπαίδευσης και να μπει επιτέλους σε λειτουργία η ψηφιακή πλατφόρμα που θα βοηθάει στη σωστή εξέλιξη της διαδικασίας.
Εχω βέβαια ζητήσει και προτάσεις. Ηδη η διαδικασία εφαρμόζεται αρκετό καιρό. Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα θα παραμείνει ως έχει και αν πράγματι μπορεί να προταθεί ένα σχήμα το οποίο να μπορέσει να βοηθήσει περισσότερο τον εκπαιδευτικό και να αντανακλάται και στο παιδί – γιατί εδώ είμαστε για τα παιδιά, μην το ξεχνάμε αυτό –να το δούμε.

Για την αρχή του 2025 καμία αλλαγή λοιπόν. Θέλω όμως το 2026, με τους ειδικούς της αξιολόγησης, να πάρω προτάσεις από όλους -και από αυτούς που ως σήμερα έχουν σταθεί κριτικά απέναντι στη διαδικασία της – για να δούμε ποιο είναι το σχήμα που θα μας βοηθήσει να πάμε στην επόμενη μέρα της».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 3/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Μηχανογραφικό Δελτίο: Το «πέμπτο μάθημα» των Πανελλαδικών – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι
Ποιες σχολές αλλάζουν όνομα- Τι να προσέξουν οι υποψήφιοι
Μηχανογραφικό Δελτίο: Το «πέμπτο μάθημα» των Πανελλαδικών – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι