PAPAXLIMINTZOS
Αμφότερες οι μορφές της συστημικής δημοσιογραφίας και του γραφειοκρατικού συνδικαλισμού αντίστοιχα, πίσω από τη φαινομενική φιλονικία τους και μέσα από τη μαγεία της διαλεκτικής, συναντιούνται και δένουν αρμονικά η μία με την άλλη και τελικά στρώνουν το δρόμο για την αντίδραση

Παρακολουθώντας στην ΕΡΤ την πρόσφατη σύντομη τοποθέτηση του γενικού γραμματέα της ΟΛΜΕ για τη μονιμότητα και την αξιολόγηση στο δημόσιο ένιωσα να παρακολουθώ δύο αντίπαλα στρατόπεδα που μάχονται για τον ίδιο σκοπό.

Από τη μια πλευρά του στρατοπέδου ένας αντικομμουνιστής δημοσιογράφος, ταλέντο των τσικό της πετσωμένης σχολής του πορτοσαλτισμού που καταχράται θέση σε δημόσιο μέσο για να βάλλεται ενάντια σε κάθε δημόσιο και κοινωνικό αγαθό.

Από την άλλη ένας διωκόμενος συνδικαλιστής που αντιμαχόμενος τη γελοία, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική αξιολόγηση της κυβέρνησης, καταλήγει να κορδώνεται για την έγκυρη και επιστημονική αξιολόγηση που έχει λάβει ο ίδιος από 90 (και βάλε) πανεπιστημιακούς, τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, συμπεριλαμβανομένων και ιδεολογικών του αντιπάλων.

Ιδιαίτερα θανατηφόρο βέλος στη φαρέτρα επιχειρημάτων του γραμματέα αποτελεί η άποψή του ότι η αξιολόγηση της κυβέρνησης δεν είναι τίποτα περισσότερο από θεατρινισμός και καραγκιοζιλίκι, αφού μέχρι στιγμής (μόνο) 6 στους 22.000 αξιολογούμενους εκπαιδευτικούς έχουν χαρακτηριστεί μη ικανοποιητικοί.

Αμφότερες αυτές οι μορφές της συστημικής δημοσιογραφίας και του γραφειοκρατικού συνδικαλισμού αντίστοιχα, πίσω από τη φαινομενική φιλονικία τους και μέσα από τη μαγεία της διαλεκτικής, συναντιούνται και δένουν αρμονικά η μία με την άλλη και τελικά στρώνουν το δρόμο για την αντίδραση.

Μια αντίδραση, η οποία άλλοτε ως αριστεία, άλλοτε ως καλή αξιολόγηση, παλεύει η ‘’άμοιρη’’ εδώ και μισό περίπου αιώνα να αποκτήσει μια οργανική θέση στα σχολεία.​

Με συνδικαλισμό τέτοιου περιεχομένου ενδεχομένως να καταφέρει κάτι ακόμα πιο επισφαλές, να αποκτήσει οργανική θέση στη συνείδηση κάθε προλετάριου.​ ​

(Τα παραπάνω αποτελούν αποκλειστικά και μόνο προσωπική θέση)​ ​

Αθανάσιος Φατής- εκπαιδευτικός​ ​

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΤΑΞΗ
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Η Υπουργός Παιδείας απαντά σε αναφορά για τη μείωση μαθητών ανά τμήμα, ξεκαθαρίζοντας τα όρια για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και μαθητές με ειδικές ανάγκες
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Νέα μέτρα - ταξίδια
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Ψηφιακά σύνορα, τουριστικοί φόροι και περιορισμοί στον μαζικό τουρισμό αλλάζουν τον ταξιδιωτικό χάρτη της Ευρώπης
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Τζέκου Δροσής
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
Η πρόωρη απώλειά της συγκλονίζει. Η μνήμη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα από το έργο της, τα παιδιά που στήριξε και τις αξίες που υπηρέτησε με...
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
mavri_tripa
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως οι υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες δεν καταπίνουν μόνο ύλη, αλλά εκτοξεύουν ισχυρούς ανέμους που επηρεάζουν το φως και τη δομή...
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο