ΔΑΣΚΑΛΑ
Και εδώ μπαίνει το ερώτημα. Γιατί το κάνουν αυτό οι γονείς; Μήπως επειδή ανησυχούν ότι τα παιδιά τους χαζεύουν ή παίζουν βιντεοπαιχνίδια; Ή επειδή ανησυχούν για το τι και το πώς διδάσκεται στην τάξη; 

Μεγάλη είναι η οργή των εκπαιδευτικών στις ΗΠΑ, καθώς δεν είναι λίγοι οι γονείς που παρακολουθούν μέσω ψηφιακών εφαρμογών τα παιδιά τους όσο βρίσκονται στο σχολείο.

Αρκετοί είναι οι εκπαιδευτικοί που εκφράζουν την οργή τους με την ενίοτε παρεμβατική συμπεριφορά των γονέων που καλούν τα παιδιά τους, ή τους τηλεφωνούν την ώρα του μαθήματος.

Ένας στους 5 εκπαιδευτικούς, διευθυντές και περιφερειακούς διοικητές δηλώνουν ότι οι γονείς παρακολουθούν εξ αποστάσεως τους φορητούς υπολογιστές των παιδιών τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος τουλάχιστον μία φορά το μήνα, σύμφωνα με έρευνα του edweek Research Center σε 868 εκπαιδευτικούς, διευθυντές και περιφερειακούς διοικητές, που διεξήχθη τον Ιούνιο.

Υπάρχουν τεχνολογίες που επιτρέπουν στους γονείς να παρακολουθούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών τους ή ακόμη και να παρακολουθούν εξ αποστάσεως τις οθόνες των φορητών υπολογιστών των παιδιών τους που έχουν δοθεί από το σχολείο κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας, σύμφωνα με δημοσίευμα του edweek.org.

Η ανάγκη ορισμένων γονέων να παρακολουθούν τα παιδιά τους ή να βρίσκονται σε συνεχή επαφή μαζί τους μπορεί να διαταράξει τη διαδικασία της απρόσκοπτης μάθησης.

Μεταξύ της εξ αποστάσεως παρακολούθησης των φορητών υπολογιστών των παιδιών τους και της αποστολής μηνυμάτων και email κατά τη διάρκεια της τάξης, οι εκπαιδευτικοί λένε ότι οι γονείς έχουν γίνει μια σημαντική πηγή απόσπασης της προσοχής κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Σχεδόν τα τρία τέταρτα των εκπαιδευτικών λένε ότι αυτή η συμπεριφορά δημιουργεί περισπασμούς τουλάχιστον κάθε μήνα, το 17% λέει ότι δημιουργεί περισπασμούς μερικές φορές την εβδομάδα και το ένα τρίτο λέει ότι συμβαίνει τουλάχιστον καθημερινά.

Τι αναφέρει καθηγήτρια για τις εμπειρίες της

Η Liz Shulman, καθηγήτρια Αγγλικών σε λύκειο του Ιλινόις, δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι οι γονείς το έκαναν αυτό μέχρι που της το είπαν την περασμένη σχολική χρονιά.

«Οι γονείς μου είπαν ότι ανησυχούσαν ότι τα παιδιά τους έπαιζαν κυρίως βιντεοπαιχνίδια, οπότε παρακολουθούσαν για να βεβαιωθούν ότι τα παιδιά δεν έκαναν παιχνίδια», είπε σε συνέντευξή της στο edweek.

Η ίδια κατανοεί τις προθέσεις των γονέων και χρησιμοποιεί λογισμικό για να παρακολουθεί τους φορητούς υπολογιστές των μαθητών της κατά τη διάρκεια του μαθήματος για να βεβαιωθεί ότι παραμένουν στο καθήκον τους και δεν χρησιμοποιούν το ChatGPT για να γράψουν τις εργασίες τους. Αλλά η πρακτική που ακολούθησαν οι γονείς την έκανε να αισθάνεται άβολα.

«Ως εκπαιδευτικός της τάξης, πιστεύω στην ιερότητα του χώρου της τάξης ως ένα μέρος όπου οι μαθητές μπορούν να πάρουν ακαδημαϊκά ρίσκα και να είναι ελεύθεροι από την επιτήρηση, ώστε να μπορούν να εκφραστούν», είπε.

Η Shulman ανησυχεί ότι οι μαθητές της θα συγκρατηθούν ή θα προσεγγίσουν διαφορετικά τις εργασίες αν νομίζουν ότι τους παρακολουθούν οι γονείς τους, ή ότι οι γονείς μπορεί να παρερμηνεύσουν τι διδάσκει, αν παρατηρούν μόνο τυχαία, ανομοιογενή κομμάτια των μαθημάτων της.

Και εδώ μπαίνει το ερώτημα. Γιατί το κάνουν αυτό οι γονείς; Μήπως επειδή ανησυχούν ότι τα παιδιά τους χαζεύουν ή παίζουν βιντεοπαιχνίδια; Ή επειδή ανησυχούν για το τι και το πώς διδάσκεται στην τάξη; 

Ωστόσο, ενώ η παρακολούθηση από απόσταση των φορητών υπολογιστών των παιδιών τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι ένα αναδυόμενο πρόβλημα, η επικοινωνία των γονέων με τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος μέσω κινητών τηλεφώνων παραμένει ένα πολύ μεγαλύτερο ζήτημα για τα σχολεία. Το 83% των εκπαιδευτικών, των διευθυντών και των περιφερειακών διευθυντών δήλωσαν στην έρευνα του EdWeek Research Center ότι οι γονείς στέλνουν μηνύματα, μηνύματα ή ηλεκτρονικά μηνύματα στα παιδιά τους κατά τη διάρκεια της τάξης τουλάχιστον κάθε μήνα, ενώ το 47% δήλωσε ότι αυτό συμβαίνει καθημερινά ή αρκετές φορές την ημέρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kne-logotypo-1200x700.jpg
Καταδίκη της επίθεσης από την ΚΝΕ: «Τραμπούκικη ενέργεια που εξυπηρετεί τον αποπροσανατολισμό»
«Η απάντηση θα δοθεί στις φοιτητικές εκλογές», τονίζει η οργάνωση
Καταδίκη της επίθεσης από την ΚΝΕ: «Τραμπούκικη ενέργεια που εξυπηρετεί τον αποπροσανατολισμό»
nekros
Τραγωδία στο Κερατσίνι: Βρέθηκε νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του ο 43χρονος που αγνοούνταν από τις 28 Απριλίου
Τραγικό τέλος στην υπόθεση εξαφάνισης – Νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του ο 43χρονος που αναζητούνταν από τις 28 Απριλίου
Τραγωδία στο Κερατσίνι: Βρέθηκε νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του ο 43χρονος που αγνοούνταν από τις 28 Απριλίου
iaponia
Σοκ στην Οσάκα: Άνδρας έπεσε με το αυτοκίνητο σε μαθητές – «Είχα βαρεθεί τα πάντα»
Επτά παιδιά τραυματίστηκαν αλλά νοσηλεύονται εκτός κινδύνου – Ο δράστης συνελήφθη για απόπειρα ανθρωποκτονίας
Σοκ στην Οσάκα: Άνδρας έπεσε με το αυτοκίνητο σε μαθητές – «Είχα βαρεθεί τα πάντα»
xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»