Thumbnail
Δε συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία του ν.4823/21 για την αξιολόγηση! Οι συντονιστές/στριες ομάδων δράσης ανεβάζουμε δήλωση Απεργίας Αποχής στην πλατφόρμα του ΙΕΠ στο Β και Γ πεδίο!

Να μην αναρτήσουν  τίποτα στις πλατφόρμες εν όψει της φάσης της Υλοποίησης (Β) και της Αποτίμησης (Γ) της αξιολόγησης σχολικών μονάδων, καλεί τα σχολεία η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, υπανθυμίζοντας ότι η απεργία-αποχή της ΕΛΜΕ από τις ομάδες δράσης, ισχύει κανονικά.

Η ΕΛΜΕ ύστερα από συνεννόηση με τη νομική σύμβουλο του σωματείου για την κήρυξη απεργίας αποχής, μπροστά στην κατάθεση της υλοποίησης και αποτίμησης των δράσεων των ομάδων δίνει συγκεκριμένες οδηγίες στους εκπαιδευτικούς για τις αναρτήσεις στις πλατφόρμες και καλεί τους συναδέλφους-ισσες να συνεχίσουν να απέχουν από την αξιολόγηση και να μην συμμετέχουν στη συνεδρίαση του συλλόγου για την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης.

Επίσης καλεί τους διευθυντές/ντριες σε κάθε περίπτωση, ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων και να μην προχωρήσουν σε ενέργειες που βρίσκονται σε αντίθεση με τις συλλογικές αποφάσεις τους

Αναλυτικά οι οδηγίες από την Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Φτάνοντας στον τέλος της σχολικής χρονιάς, η μάχη του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων συνεχίζεται. Παρόλες τις απειλές του υπουργείου, τις διώξεις και τις συνεχείς προσφυγές του στα δικαστήρια για να καταργήσει το δικαίωμα στην απεργία, οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουμε να δίνουμε τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση. Με μαζικές γενικές συνελεύσεις, με απεργίες και διαδηλώσεις αλλά κυρίως με την Απεργία – Αποχή από την αξιολόγηση καταφέραμε να μην μπορεί το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση να εφαρμόσουν τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα του του ν.4823/21.

Δεν τους έχουμε αφήσει να μετατρέψουν τα σχολεία σε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, να τα κατηγοριοποιήσουν, να τα αξιολογήσουν με βάση και την επίδοση των μαθητών και να τσακίσουν τις σχέσεις συναδελφικότητας και αλληλεγγύης μέσα στους Συλλόγους διδασκόντων.

Συνεχίζουμε αποφασιστικά και δυναμικά με την ανάρτηση της δήλωσης Απεργίας Αποχής και από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και στο πεδίο Β (Υλοποίηση) και Γ (Αποτίμηση) που αφορά τους συντονιστές/στριες ομάδων δράσεων με καταληκτική ημερομηνία την Πέμπτη 30/05/2024.

Η Ε΄ΕΛΜΕ, με βάση τις αποφάσεις της και ύστερα από συνεννόηση με τη νομική σύμβουλο του σωματείου για την κήρυξη απεργίας αποχής, υπενθυμίζουμε και διευκρινίζουμε ότι μπροστά στην κατάθεση της υλοποίησης και αποτίμησης των δράσεων των ομάδων, καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες:

1. Στα σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων πλειοψηφικά συμμετέχουν στην Απεργία - Αποχή, οι συνάδελφοι/ισσες συντονιστές είτε συμμετέχουν στην απεργία – αποχή είτε όχι, αναρτούν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ και στα δύο πεδία (Β και Γ) το παρακάτω κείμενο:

Σας ενημερώνουμε ότι ο σύλλογος διδασκόντων (πλειοψηφικά) συμμετέχει νομίμως στην απεργία-αποχή δυνάμει της απόφασης του σωματείου «Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης» που προκηρύχθηκε με την από 11 Νοεμβρίου 2021 εξώδικη γνωστοποίησή της,

έκθεση Επίδοσης της δικαστικής επιμελητρίας Ανδρονίκης Αμανατίδου, αριθμός 3007 (11/11/2021).

έκθεση Επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ηλία Δεδούση, αριθμός 2010 γ' (12/11/2021).

Κατά συνέπεια δεν μπορεί να αναρτηθεί κάτι.

2. Στα σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων δεν συμμετέχουν πλειοψηφικά στην Απεργία – Αποχή.

  • Για την περίπτωση που η ομάδα πλειοψηφικά συμμετέχει στην Απεργία Αποχή, oι συντονιστές είτε συμμετέχουν στην απεργία – αποχή είτε όχι, αναρτούν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ το παρακάτω κείμενο:

Σας ενημερώνουμε ότι η ομάδα εργασίας πλειοψηφικά ή ομόφωνα συμμετέχει νομίμως στην απεργία-αποχή δυνάμει της απόφασης του σωματείου «Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης» που προκηρύχθηκε με την από 11 Νοεμβρίου 2021 εξώδικη γνωστοποίησή της,

έκθεση Επίδοσης της δικαστικής επιμελητρίας Ανδρονίκης Αμανατίδου, αριθμός 3007 (11/11/2021).

έκθεση Επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ηλία Δεδούση, αριθμός 2010 γ' (12/11/2021).

Κατά συνέπεια δεν μπορεί να αναρτηθεί κάτι.

3. Αν μόνο ο συντονιστής ομάδας συμμετέχει στην Απεργία Αποχή τότε αυτός αναρτά το παρακάτω κείμενο:

Σας ενημερώνω ότι συμμετέχω νομίμως στην απεργία-αποχή δυνάμει της απόφασης του σωματείου «Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης» που προκηρύχθηκε με την από 11 Νοεμβρίου 2021 εξώδικη γνωστοποίησή της,

έκθεση Επίδοσης της δικαστικής επιμελητρίας Ανδρονίκης Αμανατίδου, αριθμός 3007 (11/11/2021).

έκθεση Επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ηλία Δεδούση, αριθμός 2010 γ' (12/11/2021).

Κατά συνέπεια δεν μπορεί να αναρτηθεί κάτι από εμένα.

Καλούμε και τα υπόλοιπα σχολεία – ανεξάρτητα από το τι έκαναν και τι ανάρτησαν μέχρι σήμερα – να μην αναρτήσουν  τίποτα στις πλατφόρμες εν όψει της φάσης της Υλοποίησης (Β) και της Αποτίμησης (Γ). Κάθε συνάδελφος/ισσα μπορεί και τώρα να δηλώσει συμμετοχή με την υπογραφή του στην απεργία αποχή και να σταματήσει οποιαδήποτε συμμετοχή του/της.

Καλούμε τους συναδέλφους-ισσες να συνεχίσουν να απέχουν από την αξιολόγηση και να μην συμμετέχουν στη συνεδρίαση του συλλόγου για την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης. Επίσης καλούμε τους διευθυντές/ντριες σε κάθε περίπτωση, ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων και να μην προχωρήσουν σε ενέργειες που βρίσκονται σε αντίθεση με τις συλλογικές αποφάσεις τους. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kathigites fisikis
Διαμαρτυρία βαθμολογητών Φυσικής: «Η Φυσική αντί να μαγεύει… παιδεύει»;;
«Με τα δεδομένα που δημιουργούνται, ποιος μαθητής θα ρισκάρει να επιλέξει κλάδο με Φυσική, όταν ο δρόμος για την επιτυχία μέσα από τα άλλα πεδία...
Διαμαρτυρία βαθμολογητών Φυσικής: «Η Φυσική αντί να μαγεύει… παιδεύει»;;